Inspekce vsutpnich a vystupnich signalu ECU!!!!!!!!!
Napsal: 05.05.2005, 16:32
Velmi malo zminovana cast manualu pomoci ktere se vsechno elegantne zmeri.
Inspekce vstupnich a vystupnich signalu ECU
Sekce EF/EC, strana 119-123
Je tam vzdy napsana ridici soucastka motoru + rezim mereni + hodnoty mereni +pin na ECU kde se ma merit.
Pro mereni je potreba odmontovat ECU. Sehnat si multimetr + spendilk nebo nejaky merici dratech (abyste ho mohli zastrcit do pinu ze strany kabelu kenktoru)
Treba diagnostika cidla teploty motoru:
v manualu je to popsano v napr. na strane 124 - toto je dobre kdyz vam vubec treba nechyti motor (musi se odpojit konektror - velmi blbe pristupny) Ale jinak kdyz vam bezi tam je mnohem snazsi to zmerit na vstupu do ECU. Za studena kdyz nastartujete tak krasne uvidite jak vam bude stoupat napeti od 1V az po 5V.
Inspekce vstupnich a vystupnich signalu ECU
Sekce EF/EC, strana 119-123
Je tam vzdy napsana ridici soucastka motoru + rezim mereni + hodnoty mereni +pin na ECU kde se ma merit.
Pro mereni je potreba odmontovat ECU. Sehnat si multimetr + spendilk nebo nejaky merici dratech (abyste ho mohli zastrcit do pinu ze strany kabelu kenktoru)
Treba diagnostika cidla teploty motoru:
v manualu je to popsano v napr. na strane 124 - toto je dobre kdyz vam vubec treba nechyti motor (musi se odpojit konektror - velmi blbe pristupny) Ale jinak kdyz vam bezi tam je mnohem snazsi to zmerit na vstupu do ECU. Za studena kdyz nastartujete tak krasne uvidite jak vam bude stoupat napeti od 1V az po 5V.