Sledovani diagnostiky ECU za jizdy
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Sledovani diagnostiky ECU za jizdy
Nekolikrat jsem o tom premyslel. Vyvezt najakym zpusobem LED diody tak aby bylo mozno sledovat diagnostiku za jizdy.
Je to velmi jednoduche. V pojistkove skrince je konektor na diagnostiku ECU. Vyvedete si z neho kontakty na cervenou a zelenou diodu a na prepinani modu. Natahnete do najake krabicky a umistite v zornem poli>> no a muzete za jizdy sledovat diagnostiku ECU. Treba kdy ECU pracuje v open loop nebo closed loop. Realtime diagnostika atd.
Navod je tady:
I have a pair of leds and a switch connected to the check connector so I can monitor it in any mode, even while driving.
It's on the flyout circuit diagram at the back of the manual.
1 2 3 - - 4 5
x 6 x x 7 8 9
Correction in facelift supplement.
Pin 1 - Ignition coil feed from relay (NOT igniton coil 1, 12v when on)
Pin 2 - mode switch
Pin 3 - ECCS relay (12v = ECCS self test OK, switches power to parts of EECS, CAS, AFM and ign relay)
Pin 4 - Green wire - Green led + 4.7K resistor to +12v (pin 3 is good)
Pin 5 - Red wire - Red led + as above
Pin 6 - mode switch
Pin 7 - Diff oil cooler relay 1 (12v when relay is off, 0v when on, switch to ground will operate relay)
Pin 8 - Diff oil cooler relay 2 (12v when pump on, relay 2 is switched by speed)
Pin 9 - Black wire - Ground
Any push to make switch (bell switch) will do on pins 2-6 to set mode.
(prevzato z sxoc.co.uk, autor Skyshack)
Obrazek check konektoru (popisy pinu jsou uvedeny vyse)
Takze velmi jednoduche, co nevidet si to zapojim.
2 diody, 2 odpory, 4 dratky, 4konektory a krabicka a je to. Jak snadne.
Pak jiz zadne vyndavani ECU kvuli diagnostice.
Je to velmi jednoduche. V pojistkove skrince je konektor na diagnostiku ECU. Vyvedete si z neho kontakty na cervenou a zelenou diodu a na prepinani modu. Natahnete do najake krabicky a umistite v zornem poli>> no a muzete za jizdy sledovat diagnostiku ECU. Treba kdy ECU pracuje v open loop nebo closed loop. Realtime diagnostika atd.
Navod je tady:
I have a pair of leds and a switch connected to the check connector so I can monitor it in any mode, even while driving.
It's on the flyout circuit diagram at the back of the manual.
1 2 3 - - 4 5
x 6 x x 7 8 9
Correction in facelift supplement.
Pin 1 - Ignition coil feed from relay (NOT igniton coil 1, 12v when on)
Pin 2 - mode switch
Pin 3 - ECCS relay (12v = ECCS self test OK, switches power to parts of EECS, CAS, AFM and ign relay)
Pin 4 - Green wire - Green led + 4.7K resistor to +12v (pin 3 is good)
Pin 5 - Red wire - Red led + as above
Pin 6 - mode switch
Pin 7 - Diff oil cooler relay 1 (12v when relay is off, 0v when on, switch to ground will operate relay)
Pin 8 - Diff oil cooler relay 2 (12v when pump on, relay 2 is switched by speed)
Pin 9 - Black wire - Ground
Any push to make switch (bell switch) will do on pins 2-6 to set mode.
(prevzato z sxoc.co.uk, autor Skyshack)
Obrazek check konektoru (popisy pinu jsou uvedeny vyse)
Takze velmi jednoduche, co nevidet si to zapojim.
2 diody, 2 odpory, 4 dratky, 4konektory a krabicka a je to. Jak snadne.
Pak jiz zadne vyndavani ECU kvuli diagnostice.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No a o cem si myslis ze mluvim. Vzdyt je to dokonale
Ten potenciometr je vlastne obycejny spinac Takze prepinani rezimu dosahnes tim ze spojis pin 2 a 6 na konektoru. Jakmile dosahnes rezimu co ches tak ten to rozpojis a zustane ti ten rezim aktivni - proste das vypinas na pin 2 a 6.
Do tistaku to davat nebudu, na to nejsem vybaveny. Proste to spojim dratkama a je to.
Ty diody to je jednoduche:
Cervena - pin 5 zapojit na minus pol diody, na plus pol diody dejte odpor 4,7 kohmu a zapojite nej pin 3
Zelena - pin 4 + to same jako predtim
Zapojis a je to
Jeste se da zkouste pumpa diferencialu, ale to jsem jeste nezkousel
Ten potenciometr je vlastne obycejny spinac Takze prepinani rezimu dosahnes tim ze spojis pin 2 a 6 na konektoru. Jakmile dosahnes rezimu co ches tak ten to rozpojis a zustane ti ten rezim aktivni - proste das vypinas na pin 2 a 6.
Do tistaku to davat nebudu, na to nejsem vybaveny. Proste to spojim dratkama a je to.
Ty diody to je jednoduche:
Cervena - pin 5 zapojit na minus pol diody, na plus pol diody dejte odpor 4,7 kohmu a zapojite nej pin 3
Zelena - pin 4 + to same jako predtim
Zapojis a je to
Jeste se da zkouste pumpa diferencialu, ale to jsem jeste nezkousel
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Dokonaly to bude i bez potaku, protoze ten srobek na nastaveni rezimu v ECU taky neni potak, ale obycejnej vypinac, kerej ma jen 2 polohy, VYP a ZAP. Jakmile sepne, ECU zacne menit rezimy a jak se dostane na ten kterej chces, tak otocis zpet a tim ho vypnes. Takze pohonda.Martin_534 píše:výborn?, až ti to bude fungovat, tak dej foto tiš?áku a použitý sou?ástky :-)
a cht?lo by to tam zabudovat i potenciometr na p?epínání režim? - pak by to bylo dokonalý :-)
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Vzdyt i original Nissan checker box pouziva na prepinani rezimu taky obyc prepinac. ( v manualu je ten box vyobrazeny) Jeste ten jejich box ma funkci zvukove signalizace ohlasovani kod?.
Jinak uz to mam vyrobene a funguje to naprosto bez problem?. Jediny problem byl kam to umistit na palubku Zkousel jsem tu krabicku co jsem vyrobil prilepit k palubce ale to nedrzi. Tak jsem to vlozil vlevo do kaplicky na budiky. Pritlacil kabel do mezery molitanem a drzelo to
Mozna by nebylo spatne to zabudovat na pevno do auta. Ale zase se me nechce tam delat nejake vopicarny a vrtat do palubky a ostatnich veci.
Jinak uz to mam vyrobene a funguje to naprosto bez problem?. Jediny problem byl kam to umistit na palubku Zkousel jsem tu krabicku co jsem vyrobil prilepit k palubce ale to nedrzi. Tak jsem to vlozil vlevo do kaplicky na budiky. Pritlacil kabel do mezery molitanem a drzelo to
Mozna by nebylo spatne to zabudovat na pevno do auta. Ale zase se me nechce tam delat nejake vopicarny a vrtat do palubky a ostatnich veci.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
To nesezenes, leda u Nissana, ale tezko to budou objednavat, vsadim se ze v CR namaji v pobockach ani jedno diagnosticke zarizeni pro S13. A navic jakmile neznas odpoved na otazku.......jake to ma part number....tak jsi v prdeliCaizi píše:Pánové nevíte někdo kde sehnat protikus k tomu konektoru?
Kdyz uz tak si kup nejaky jiny konektor a tam puvodni ustrihni a mas to vyresene.
Ja to vyresil takto:
Dalsi fotky meho diagnostickeho zarizeni. Jako krabicka pro instalaci diod a vypinace byla pouzita krabicka od diabolek na vzduchovku. Byla na to jak delana
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... 310013.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... 310012.jpg
neni to idealni ale na to obcasne vyuzivani to bohate staci.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
no já jsem to také řešil a vyřešil jsem to na mojí a katanyho ECU stylem že jsem vyvedl vývody od diod a od potenciometru pryč na destičku s potenciometrem/přepínačem kablíkem asi 1,5m, takže za jízdy krásně sleduju co se děje. Umístění bylo horší a tak to mám protáhlé do toho příručního odkládacího prostoru za ruční brzdu pač na to přece jen pořád nekoukám. Navíc je výhoda že to vemete ke kámošovi s ecu a jdete mu kdyžtak udělat diagnostiku
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS