Stránka 1 z 1
U 3000ot/min netahne...co stim?
Napsal: 29.06.2005, 14:58
od Caizi
Zdarec..nevite n?kdo co m?že byt s motorem, když v míst? kde me ma sepnout turbo motor chvili jede ve stejnych otackach a po nejake chvili zacne tahnout turbo a je to ok..je to vždy jen na tech jednych otá?kach od 3000-3500ot/min..u jedni?ky a dvojky se to projeví jen takovým cuknutím ale u trojky nedej bože 4 to jede v tom mist? upln? zdechle a až jak se to dostane na 3500 tak teprve za?ne tahnout..nevíte co stím?
Napsal: 29.06.2005, 14:59
od Caizi
Za?alo mi to d?lat od te doby co sem skoncil v prikope a ve strome.
Napsal: 29.06.2005, 15:03
od Martin_534
m? to p?ijde jako problém s benzínem, nesk?ípla se ti dola hadi?ka?
btw. ty si skon?il i ve strom??
Napsal: 29.06.2005, 16:59
od Caizi
No jo...prave kdyby tam nebyl ten strom tak je vse ok..ale ja se oprel o ten strom tak to vypada jak vypada..ale nastesti to nebylo celni..asi by me to prislo draz..
Jinak nevim..budu to muset zkusit..sice je pravda ze benzin v kabine citim porad jiz od novoty ale to je asi normalni ne?hlavne kdyz natankuju tak citim benzin jak kdybych ho do te kabiny nalil..a to jde jako kdyby z ventilacky tak nevim..
Napsal: 29.06.2005, 17:04
od blázen
no normální to asi nebude
Napsal: 29.06.2005, 17:21
od Caizi
Tak nevite nekdo co stim?Me uz to totiz delalo i pred tim...tak nevim...
Napsal: 29.06.2005, 21:21
od doublejay
Normální to fakt není, já v kabin? benzín nikdy necítil... Zkontroloval bych celou trasu v?etn? Carbon Canisteru a ventilu na n?m, odv?trávání par a t?snost trubi?ek a hadi?ek - jak od pumpy k filtru, FPR, vst?ik?m, tak návratovou do nádrže. Nemusí téct, sta?í pár kapek, na spot?eb? se to neprojeví, ale je to cítit.
Napsal: 29.06.2005, 21:55
od Caizi
ok..prubnu to a uvidime...
Napsal: 30.06.2005, 11:12
od Ondrey
.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální!
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
Napsal: 30.06.2005, 11:23
od Gerox
jakou to ma vahu vzduchu? nemuze byt neco s ni? ze meri blbe a jednotka tim padem dava vic benzinu a uchcava to?
Napsal: 30.06.2005, 15:08
od Conrad
Ondrey píše:.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální!
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
No m? jede auto normáln? a benzín v kabin? cítím ob?as taky
V lét? o n?co víc. P?ikládám to t?sn?ní nad krytem nádrže v kufru protože když jsem jezdil s dekou a cementem
tak to cítít nebylo, nebo že bych se mýlil
Napsal: 30.06.2005, 15:21
od Ondrey
Conrad píše:Ondrey píše:.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální!
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
No m? jede auto normáln? a benzín v kabin? cítím ob?as taky
V lét? o n?co víc. P?ikládám to t?sn?ní nad krytem nádrže v kufru protože když jsem jezdil s dekou a cementem
tak to cítít nebylo, nebo že bych se mýlil
.. to stejn? ale po?ád neznamená, že benzínovej smrad v kabin? je normální..
Napsal: 30.06.2005, 17:56
od Conrad
Nezbývá než souhlasit