Srouby na stelovani odklonu prednich kol, mate je nekdo?????
Napsal: 28.07.2005, 18:55
Na predni naprave by mel jit sestelovat odklon kol (camber), dokonce je to psano i v servisnim manualu.
Kdyz jsem koupil SX tak jsem mel predni gumy na vnitrni plose hodne sjete. Tak jsem si nechal seridit geometrii, zjistilo se pri serizovani ze leve predni kolo bylo spatne nastavene. Tak me to seridili sice rikali ze to leve predni nejde idealne nastavit ale porad ho nastavili v rozmezi udavanem v manualu.
Tak jsem si rikal mam serizeny podvozek Mezitim jsem tam dal letni gumy (mimochodem taky uz z vnitrni strany sjete) ale sjizdeli se jeste vic.
Az vcera me napadlo jestli na zaveseni jsou srouby na stelovani odklonu. Vyndal jsem horni sroub co drzi tlumic na naboji kola (horni udajne ma byt na stelovani camberu) Zjistil jsem ze je tam uplne obycejny sroub v obycejne dire. Zedna excentr na sroubu, nic
Tak v manualu kecaji, nebo to uz nekdo prekopaval a dal tam obyc srouby. Tak uz je mi jasne proc se ta guma sjizdi, pote co me to tak nejak seridili to bylo OK, do te doby nez jsem vjel do nejake diry ktera to opet rozhodila
Udajne maji byt camber srouby i na zadni naprave. Dokud je nezkontroluju tak o tom pochybuju.
Asi koupim nejake camber srouby z USA
http://store.summitracing.com/default.a ... 4294925130
Za cca 450 jeden sroub, ale porad lepsi nez si kurvit pneumatiky.
Jeste akorat musim zjistit jestli to vubec bude fungovat. Mrknete na ten link tam je obrazek toho sroubu. Podle me bych mel mit v naboji tu horni diru ovalnou aby to slo stelovat a take otvor v uchytu tlumice by mel byt ovalny. Ja tam ma kulate diry. Tak nevim jetli tam ty srouby pujdou. Ty srouby jsou M12 a dira v naboji je cca 12,5. Ty srouby na tom odkazu by tedy musli mit mensi zavit aby tam sly a ten excentr by musel mit prumer 12mm.
Mate nekdo ty srouby na aute???? Jake mate diry v naboji a v uchytu tlumice??
Jeste dodam ze moje auto je facelift s vetsimi brzdami, rok vyroby 1992.
Kdyz jsem koupil SX tak jsem mel predni gumy na vnitrni plose hodne sjete. Tak jsem si nechal seridit geometrii, zjistilo se pri serizovani ze leve predni kolo bylo spatne nastavene. Tak me to seridili sice rikali ze to leve predni nejde idealne nastavit ale porad ho nastavili v rozmezi udavanem v manualu.
Tak jsem si rikal mam serizeny podvozek Mezitim jsem tam dal letni gumy (mimochodem taky uz z vnitrni strany sjete) ale sjizdeli se jeste vic.
Az vcera me napadlo jestli na zaveseni jsou srouby na stelovani odklonu. Vyndal jsem horni sroub co drzi tlumic na naboji kola (horni udajne ma byt na stelovani camberu) Zjistil jsem ze je tam uplne obycejny sroub v obycejne dire. Zedna excentr na sroubu, nic
Tak v manualu kecaji, nebo to uz nekdo prekopaval a dal tam obyc srouby. Tak uz je mi jasne proc se ta guma sjizdi, pote co me to tak nejak seridili to bylo OK, do te doby nez jsem vjel do nejake diry ktera to opet rozhodila
Udajne maji byt camber srouby i na zadni naprave. Dokud je nezkontroluju tak o tom pochybuju.
Asi koupim nejake camber srouby z USA
http://store.summitracing.com/default.a ... 4294925130
Za cca 450 jeden sroub, ale porad lepsi nez si kurvit pneumatiky.
Jeste akorat musim zjistit jestli to vubec bude fungovat. Mrknete na ten link tam je obrazek toho sroubu. Podle me bych mel mit v naboji tu horni diru ovalnou aby to slo stelovat a take otvor v uchytu tlumice by mel byt ovalny. Ja tam ma kulate diry. Tak nevim jetli tam ty srouby pujdou. Ty srouby jsou M12 a dira v naboji je cca 12,5. Ty srouby na tom odkazu by tedy musli mit mensi zavit aby tam sly a ten excentr by musel mit prumer 12mm.
Mate nekdo ty srouby na aute???? Jake mate diry v naboji a v uchytu tlumice??
Jeste dodam ze moje auto je facelift s vetsimi brzdami, rok vyroby 1992.