zvody-part 2
Napsal: 11.08.2005, 13:22
Takze, zvody su zavarene, vsetky povodne zvary prevarene s pridavnou nerezovou elektrodou v argone a hlavne je namontovana vzpera.
Obrazok nebude, lebo sa to zle foti takze citajte pozorne, vyzera to ako vynikajuce riesenie pre vsetky zvody s turbom dole:
od posledneho srobu na prirube motor-zvody ide ocelova vzpera (normalna pasovina a pod) na srob priruby turbo-vyfuk. Cize vzpera drzi cele turbo aj s vyfukom o blok motora. e to velmi jednoduche urobit a asi ucinnejsie ako vzpera medzi prevodovku a turbo, kedze prevodovka moze mat ine vybracie ako motor samotny. Takto sa to vsetko drzi pohromade a turbo nevysi aj s vyfukom na zvodoch. treba pouzit primerane hrubu vzperu, kludne aj 3-4mm.
Po dlhom case mam zase kompletne tesny vyfukovy system, boze ten zvuk ked turbo zacne zaberat uz pri 2000ot, dufam ze to ostane, prosim, prosim, budem dobry a budem posluchat8)
Obrazok nebude, lebo sa to zle foti takze citajte pozorne, vyzera to ako vynikajuce riesenie pre vsetky zvody s turbom dole:
od posledneho srobu na prirube motor-zvody ide ocelova vzpera (normalna pasovina a pod) na srob priruby turbo-vyfuk. Cize vzpera drzi cele turbo aj s vyfukom o blok motora. e to velmi jednoduche urobit a asi ucinnejsie ako vzpera medzi prevodovku a turbo, kedze prevodovka moze mat ine vybracie ako motor samotny. Takto sa to vsetko drzi pohromade a turbo nevysi aj s vyfukom na zvodoch. treba pouzit primerane hrubu vzperu, kludne aj 3-4mm.
Po dlhom case mam zase kompletne tesny vyfukovy system, boze ten zvuk ked turbo zacne zaberat uz pri 2000ot, dufam ze to ostane, prosim, prosim, budem dobry a budem posluchat8)