Stránka 1 z 1

sacie ventily este raz

Napsal: 11.08.2005, 14:00
od raddy
tu je diskusia k problemom so sacimi ventilmi a debata okolo novych a starych typoch sacich ventilov:
link: http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=133265

engine unstable idle/difficult to start

--------------------------------------------------------------------------------

Nissan bulletin No p1-em 94-01
model s13 with ca18det engine

Description;
customers may complain of difficulty in starting the vehicle and or unstable idle , due to premature intake valve wear.

Countermeasure
As the vehicle is no longer being produced, a countermeasure at the assembly plant cannot be adopted. However a revised specification intake valve has been made available to overcome this concern in service.

Parts Information.

Part name part number Remarks
INTAKE VALVE 13201-51E10 Service fix only.

Service action
Should a vehicle with a mileage in excess of 15,000 be presented to your dealership exhibiting starting and /or idle concerns, firestly check all the basic settings. Should the settings be ok, carry out a compression test when the engine is cold. If the readings are low, intake valve wear may be the cause.


NOTE- this repair was carried out under a complaint basis only

Napsal: 11.08.2005, 14:49
od 935Baby
Dik Raddy :) usetril jsi me psani. Presne toto jsem se totiz chystal akorat ted napsat.

Delam totiz GO hlavy a mam tam ventily s oznacenim 74 - peknej srot kterej je dobrej akorat tak do sberu.

Pokud toto vidite ve vasi hlave tak se toho hodne rychle zbavte (tedy pokud si planujete SX nechat trochu dele)

Obrázek

4 ventily meli opotrebovane dosedaci plochy - nesly uz vubec prebrousit. Zbyle 4 byli k pouziti ale uz byly take nizsi, tak jsem se rozhodl nez riskovat ze za 20 - 30 tisic km se poserou ty zbyle tak jsem objednal 8 novych ventilu od Nissana. Z toho vyplyva ze ne uplne vsechny ventily s oznacenim 74 (PN: 13201-74E00) jsou spatne, nebo nektere z nich vydrzi treba o 20 tis. km dele :lol: atd.

Oznaceni c. 51 (PN: 13201-51E10) - cena 743Kc s DPH za jeden ventil > suma 6000 za 8 ventilu :roll:
Ve fast katalogu najdete cislo ventilu 74, ten uz ale nelze sehnat. Stejne bych to mel chtit zaplatit po Nissanu, je to jejich chyba.

No co se da delat, firma co delala GO hlavy vybec netusila kde sehnat druhovyrobu ventilu. Doufam ze na dalsich 100 tisic km budu mit od opravy hlavy pokoj.

Napsal: 11.08.2005, 15:42
od Conrad
Auauau :shock: tak to jsem se dozvěděl brzo :cry: no kouknu ještě na fotky když jsme tu rozebranou hlavu fotili :roll:

Napsal: 12.08.2005, 20:43
od milonovo
Mám dojem že mám taky 74,ale neviděl jsem na nich nic divnýho,motor šel za studena nádherně.Mám je měnit?

Napsal: 13.08.2005, 08:38
od Milda
Kurna, saci ventily, tak to by mohl byt i muj problem, za studena po nastartovani se mi motor desne chveje a vubec dela psi kusy, ale jakmile se trochu zahreje slape jako hodinky...

Napsal: 13.08.2005, 11:06
od 935Baby
Milda píše:Kurna, saci ventily, tak to by mohl byt i muj problem, za studena po nastartovani se mi motor desne chveje a vubec dela psi kusy, ale jakmile se trochu zahreje slape jako hodinky...
Vitej do klubu PN - 74 :cry:

Presne to delal muj motor, potom co motor chytnul jsem mu musel okamzite pomahat plynem aby nezdechl a to cca 20 sekund, pak se trochu chytl a za 1,5 minuty uz ustalo treseni a bezel pomerne dobre, ale stale by slyset nepravidelny chod (jeden muj valec mel za tepla kompresi 8,5 a za studena 5)

Napsal: 16.08.2005, 11:39
od Řehy
Takze idealni jsou jaky?? Vsechny krome 74???