1.10 Letiste Komarovice
Napsal: 02.10.2005, 23:25
Tak co kdo tam z vas byl? Byly tam nejaky pokusy o sprint...
Cerny 200SXko...
Doublejay?
Cerny 200SXko...
Doublejay?
první pozitivní zpráva , mi co se tlakama blížíme 9 si o 12 můžem nechat zdát. a plnej tlak pod 3000 ot. PARÁDA. je to jak zpráva z jinýho světatlaky krasne vyrovnane na vsech valcich kolem 12, na zkousku se namontovalo tady diskutovane turbo T25 s vetsim profilem lopatek a aspon prozatim je to bomba. Tahne to o 1000-1500 ot. driv a se stejnou wastegate to dava 1.1baru.
tak to gratuluju, po těch utrapách si to určitě zasloužíšdoublejay píše:Ja jsem moc chtel, ale teprve vcera (2.10.) jsem si privezl auto z F-M od Michala. Skoda, mohl jsem tam nekomu trosicku natrhnout zadek Mam po g.o. najeto cca 3500km, tlaky krasne vyrovnane na vsech valcich kolem 12, na zkousku se namontovalo tady diskutovane turbo T25 s vetsim profilem lopatek a aspon prozatim je to bomba. Tahne to o 1000-1500 ot. driv a se stejnou wastegate to dava 1.1baru. Ma uplne jiny - mnohem vyrovnanejsi - prubeh tlaku. Puvodni "nakopavalo" auto okolo 4000 ot., tohle zabira plynule uz pod 3000. Tak uz tam zustalo Letos uz se do vetsich akci poustet nebudu, vetsi turbo + svody + chip necham na pristi rok, jeste chci jine predni tlumice, vetsi brzdy a 17'' kola. Po preskladani rozvodu, vymene olejove pumpy a CASu to jede jako z praku, co to auto dela nad 4000ot. pri 140+ km/h na 5 je fakt bomba. Aby ale nebylo vse jen pozitivni, nekde mi tece olej (poprve na tomto aute), po cca 300km ceste mam mokry predek motoru, nejvic alternator a blok pod sanim. Musime na to dnes kouknout na zvedaku...
No, ja netvrdim, ze ma plny tlak takhle brzo, ale proste jsme srovnavali tlak pri stejnych otackach a tohle turbo opravdu nafouka vic. Je schopne nafoukat vic vzduchu drive a dele drzi tlak - to standardni od urcitych otacek davalo o dost min, nez kolik by si motor vzal, na meraku bylo videt pokles. Zatim jsem to tak vysoko netocil (3500km po g.o.), ale ta pouzitelnost je mnohem delsi, nez v klasicke serii. Ne ze by to predtim neslo odspodu, slyset ho bylo uz kolem 1800ot., ale pri 4000+ byl citelny nastup vykonu. S timhle jede auto v nizkych tockach znatelne lip a plny tlak je tak o +/- 1000 ot. driv. Podle meho je to profilem/natocenim/velikosti lopatek. Taky je jiny zvuk pri uniku vzduchu zpet pres filtr sani, kdyz jeste neotevre BOV. Je to experiment, uvidime na zivotnosti. Zatim ale spokojenost. Mozna by stalo za to dat termocidlo na vstup nebo vystup IC a srovnat teploty se standardem (nenapadlo me to, dokud jsem ho mel na aute, skoda).raddy píše:...Ak ide seriove turbo inak ako s plynulym zataho odspodu, tak nieco nie je s nim (s turbom) v poriadku.
Len pripomeniem ze moja T3 ma plny tlak (>1bar) od cca 3200-3300ot....