Stránka 1 z 2
Odlehčené řemenice a kolečka na altíku, A/C a posilovači...
Napsal: 11.11.2005, 07:58
od swed
Už delší dobu koukám po netu, že se dají koupit jak odlehčené řemenice, tak sety koleček na připojených spotřebičích(altik,A/C,posilovač)
. Ale chtěl bych sem vnést debatu na téma jestli to má takový vliv na výkon/rozjezd auta, ale hlavně jestli se tím nenaruší vyvážení systému řemenice-klika-setrvák a nemělo to nějaké špatné důsledky na ložiska kliky....Další věc je že jsem moc nenarazil na řemenice a sety pro naše auto ale vše je pro SR20DET...
Napsal: 11.11.2005, 08:55
od Hynek
na škodu to určitě není, odlehčit setrvečník a řemenice, motor pude jednoznačně líp do otáček.Řemenice můžeš odlehčit o dvě kila a na setrvačníku taky. Samozřejmě to musíš nechat vyvážit na 10000ot. což není u řemenic problém, cena od Bidrina je kolem 7tacu(na netu nic neni). Na setrvečník sem se po domluvě s Bidrinem vykašlal přece jenom je nebezpečí roztržení když odvrtáš ten seriovej, protože nemůžeš přesně vystředit hřídel, po každý tam příde jinak. Dobrá volba by byla od Morrieho ten hliníkovej bohužel ta cena asi 500$ je dost. takže na setrvák s.ru. jinak sem včera po dlouhý době konečně vyjel
Napsal: 11.11.2005, 08:59
od Martin_534
jako hynek, takže bych koupil jenom řemenici na vodní pumpu a altík, případnou klimu vyndat :-)
Napsal: 11.11.2005, 09:07
od Gerox
tohle jsem uz resil taky...ale nekde jsem cetl nebo mi to nekdo rikal, ze remenice na klice ma v sobe nejakej tlumici mechanismus na razy a tak...
cili se nedoporucuje menit tu na klice...tak nevim...koukal jsem se na tu remenici na motoru ale nevidel jsem nic takoveho...
Napsal: 11.11.2005, 09:18
od Hynek
tak to pochybuju je to jenom kus těžkýho železa, sundaval sem ji už snad 10x. už odjednávam dural
na tech ostatních se mi ale zdá že se nedá moc ušetřit, pár deka ...
jinak na SR20 už srojí odlehčenej setrvák 280$(Ebay)
mužeš sem Swede hodit odkaz na ty řemenice ...
Napsal: 11.11.2005, 11:01
od howado
No odkaz by bodnul
Napsal: 11.11.2005, 11:12
od Martin_534
http://www.furioustuning.de/
třeba tady maj řemenice, myslim, že 2 se daj použít i pro s13
Napsal: 11.11.2005, 11:50
od swed
Gerox píše:tohle jsem uz resil taky...ale nekde jsem cetl nebo mi to nekdo rikal, ze remenice na klice ma v sobe nejakej tlumici mechanismus na razy a tak...
cili se nedoporucuje menit tu na klice...tak nevim...koukal jsem se na tu remenici na motoru ale nevidel jsem nic takoveho...
JO TO NA ŘEMENICI NA KLICE JE! JE TO VNITŘNÍ ČÁST ZE STRANY OD MOTORU KDYŽ KOUKÁŠ NA NASAZENOU.ALE MOC TO NENÍ VIDĚT
Napsal: 11.11.2005, 11:55
od swed
Hynek píše:
mužeš sem Swede hodit odkaz na ty řemenice ...
JESTLI MYSLÍŠ MYSLÍŠ NA TY SR20 TAK SE PODÍVÁM A DÁM TO SEM...
Napsal: 11.11.2005, 13:06
od Heini
Je tam kus gumy.
Napsal: 11.11.2005, 13:29
od Gerox
swed píše:Gerox píše:tohle jsem uz resil taky...ale nekde jsem cetl nebo mi to nekdo rikal, ze remenice na klice ma v sobe nejakej tlumici mechanismus na razy a tak...
cili se nedoporucuje menit tu na klice...tak nevim...koukal jsem se na tu remenici na motoru ale nevidel jsem nic takoveho...
JO TO NA ŘEMENICI NA KLICE JE! JE TO VNITŘNÍ ČÁST ZE STRANY OD MOTORU KDYŽ KOUKÁŠ NA NASAZENOU.ALE MOC TO NENÍ VIDĚT
no tak to je ono...ta remenice by se prej nemela menit...
Napsal: 11.11.2005, 19:09
od Heini
Já ji stejně vyměním.
Napsal: 11.11.2005, 22:22
od Kentoya
já bych to nedělal, ale pokud ti to nakonec rozjebe kliku seženeme novou
Napsal: 13.11.2005, 08:59
od tamo
Napsal: 16.11.2005, 13:39
od GTRunner
Neco k tematu...myslim ze je to nej zancka, co se tyce remenic.
http://www.unorthodoxracing.com/