Otáčky na volnoběh při zahřátém motoru
-
- user
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17.11.2005, 18:53
Otáčky na volnoběh při zahřátém motoru
Je to v pořádku,když mi otáčky volnoběhu při rozvícení světel,při zapnutí ventilátoru,při pootočení volantu,nebo při sešlápnutí brzdy nachvíli klesnou a pak se vrátí do normálu 750rpm ?[/img]
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
jasny ... altik klade v tu chvili v tu chvili vetsi odpor aby ty vsechny spotrebice nakrmil ... delaj to vsechny auta ... me escort pri zapnuti svetel a ventilatoru najednou dokonce kolikrat i zdechnul ;-) este ze uz je pryc :-)
de akorat o to jak moc klesnou a za jak velkou chvili se vrati na 750 ...
de akorat o to jak moc klesnou a za jak velkou chvili se vrati na 750 ...
Naposledy upravil(a) Katany dne 19.11.2005, 12:04, celkem upraveno 1 x.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
pokial ja viem je to bezne aj na novych autach. je to pre motor velky zaber, hlavne ten volant.
mne to robi tiez, myslim ze to je najmensi problem.
mne to robi tiez, myslim ze to je najmensi problem.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: Otáčky na volnoběh při zahřátém motoru
Souhlasim s Katanym, je to normalni. Ale ten volnobech je fakt trochu moc malej, jak psal doublejay. Raci si to zvedni, pak i to kolisani otacek nebude mozna az tak velky jak je asi ted.Marek Radim píše:Je to v pořádku,když mi otáčky volnoběhu při rozvícení světel,při zapnutí ventilátoru,při pootočení volantu,nebo při sešlápnutí brzdy nachvíli klesnou a pak se vrátí do normálu 750rpm ?[/img]
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
No aj tak je to málo ! u všech skoro! aut je všady psané 800 ot.+/-50.240SX píše:U 200SX to tak možná je ,ale u 240SX(zapoměl jsem uvést) je podle dvou manuálů,které vlastním nast.ot.volnoběhu 750rpm.doublejay píše:750rpm je dost nizko a motoru to urcite neprospiva. Podle manualu ma byt 850 +/- 50, nastaveni na takovych 900 neni na zavadu, motor jde klidneji...
Je to vyhovující Já su pro stým vetším volnoběhem tomu autu se nic nestane