Stránka 1 z 2

Do jakých výkonů jsou vhodný obyč vačky?

Napsal: 20.11.2005, 20:14
od No_name
Ten ,kdo ví,at odpoví :) :D

Napsal: 21.11.2005, 08:07
od raddy
vseobecny nazor je, ze tak do 300k, potom uz hlavne sacia vacka prilis blokuje prisun vzduchu vo vysokych otackach.

Napsal: 21.11.2005, 08:31
od No_name
Takze kdyz chce clovek jit hooodne pres 300ps tak by to urco chtelo obe ostrejsi :)
Raddy,nevis o nejake diskusi o teto problematice na sxoc?

Napsal: 21.11.2005, 08:49
od raddy
no zacina sa zo saciou vackou ca16de...
na sxoc su nejake diskusie, ale nie moc, a to z jedneho dovodu:
zmena vaciek vyzaduje preprogramovanie RJ a pokial viem nikdo neponuka cipy pre rozne vacky, takze vacky sa moc nemenia....
ale vsak skus pohladat....
moj nazor je, ze staci vymenit saciu vacku, pretoze zdroje restrikcii su inde-turbo, medzichladic, vyfuk, AFM, blok sania.....az nakoniec vacky, proste nie je potrebne menit vacky ak nemieris naozaj vysoko. A zmenou vaciek sa vyrazne posuva vrchol krut. momentu do vysich otacok a auto je nevhodne na bezne jazdenie.......

Napsal: 21.11.2005, 09:14
od No_name
Kdyz vezmem,ze turbo,vyfuk apod. jako vymeneny a bude se pozadovat treba rekneme 400PS,tak bude stacit vacka z ca16 jo :cool:
Jeste vymena toho bloku sani zni osklive :?

Napsal: 21.11.2005, 09:28
od raddy
400k na zotrvacniku by sa snad este dalo aj bez vaciek, ale to su len dohady.
vymana bloku sania nie je nic zlozite, ponuka blokov je, treba len kupit a prehodit....

Napsal: 21.11.2005, 09:44
od No_name
Tady v cr to asi nikdo v praxi nevyzkousel :)
Ty bloky sani to je docela drahej spas co ,kde se to da sehnat :?

Napsal: 21.11.2005, 21:48
od Kentoya
pokud míříš tak vysoko tak všechna čest

kromě veškerých restrikcí, tak jak píše raddy, jsou druhým velkým problémem rotační hmoty,

1 odlehčený sportovní setrvák a všechny řemenice
2 větrák ze sahary pryč a servo taky
3 abs pryč a odlehčit náboje kol
4 co nejlehčí litý kola
5 kovaná klika (ta dělá divy)
6 titanový ojnice
7 t písty
8 pokud na sprinty tak pořádnou baterku a sundávat řemenici z altiku
9 a teprve nyní jako bonbonek ostrá vačka, popř o 1mm zvětšit vrtání
10 ještě by se pár věcí našlo, ale zrovna mě nic nenapadá

Napsal: 21.11.2005, 22:03
od No_name
Ta klika je fuj drahá :cry:
Potřeboval bych nechat z něčeho vyrobit tu spodní řemenici (ta velká,na tři řemeny-klima,altík,servo) ,z nějakýho lehčího matroše a tak o jednu tu "dráhu" pro řemen menší ,páč klímu nikdo nechce a u serva budu klidně nandavat a sundavat řemen :lol: :lol: :lol:

Napsal: 21.11.2005, 22:43
od Kentoya
dural by měl stačit, ale v každým případě nech všechno dynamicky vyvážit (setrvák, klika, řemenice)

Napsal: 21.11.2005, 22:46
od No_name
klika už šla na přebrus a srovnat jestli máš na mysli to,co já :)
Musim najít někoho,kdo by to dokázal vyrobit tu řemenici :?
Setrvák ještě nevim,jak pořešim...času dost :D

Napsal: 21.11.2005, 22:51
od Kentoya
jo, ale než dáš kliku do motoru, dej na ni setrvák a řemenici a nechej to vyvážit, (každej gram je znát), až teprve potom vložit do bloku

Napsal: 21.11.2005, 22:53
od No_name
hmmm...a když se dá jinej setrvák tak taky ? :D :lol:
Na to vyvážení se musim optat teda,netušim,kdo to dělá ani kolik to koštuje :?

Napsal: 21.11.2005, 22:58
od Kentoya
taky, taky, musí, to být celej komplet, když chceš aby motor vydržel, tady se nevyplatí šetřit, nevím co to kde stojí, já to dělal přes známýho za litr, ale už je mimo takže musím taky někoho sehnat do budoucna

Napsal: 21.11.2005, 23:00
od No_name
Jakym způsobem se to dělá..to se po kapkách ubírá na matroši jo nebo jak 8)