Origo ložiska a ETK....
Origo ložiska a ETK....
935Baby (ještě jednou dík) mi poslal obrázek z etk s nabídkou lágrů,dělám GO a potřebuju je objednat přes part number.Vyznáte se někdo v týhle nabídce??
Dík
Dík
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Pockej az uvidis moje pozadi na plose:Martin_534 píše:ot: koukněte dolu na lištu, tomu se říká správnej fanda 200sx
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... intake.jpg
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jako to docala nechapu to davali do novych motoru 3 velikosti standartnich lozisek? Nejaka blbost ne?No_name píše:Já už to vidim,to GRADE jsou všechno aplikovaný standartní ložiska a to US jsou (SERVICE) přebrusový
Ale tohle jsou jen ojniční,nenašel byste mi někdo ještě hlavní?Nemůžu rozjet ETK
US pro prebrusovane, to je logicke.
PS: No_name-ovi uz jsem ty loziska z Fastu poslal, jenom kdyby nekdo mel snahu
Co jsem hledal ty hlavni loziska na kliku tak tam ta tva teorie US znaceni lozisek moc nefunguje, tam totiz maji set US=0,25 a to je vse.
Nebo muzes koupit jednotliva loziska(hlavni 1x, vedlejsi 4) ve velikostech Grade 0 - 4.
Tomu se rika magie
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No ja bych to trochu otocilNo_name píše:Tak já jsem si pro sebe našel tohle
Ojniční ložiska
PN: 12208-D4200
Hlavní ložiska sada
PN: 12118-D4200
Snad je to dobře
Hlavní ložiska sada
PN: 12208-D4200
Ojniční ložiska
PN: 12118-D4200
Ale jinak se to zda byt ok. Pokud tedy vis ze potrebujes US=0,25
Doufam ze to v Nissanu nejak rozlousknou to US a Grade a poslou ti mailem nejakou rozumnou odpoved.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No zkoumal jsem ty rozmery z manualu strana 53 sekce EM.
A vyzkoumal jsem tohle
Grade oznaceni udava jistou vyrobni toleranci ze zavodu, chapu to tak ze podle toho jak se jim povedlo nabrousit kliku tak podle toho se priradi loziska grade 0-4. To by pak v zavode meli vyrazit na kliku (poloha viz manual EM-38 )
Treba lozisko na ojnici Grade 0 a Grade 1 se lisi tim ze tloustka steny loziska je o 0,003mm jina. Takze na prumeru ti to hodi 0,006mm coz je uplne nic.
Znaceni US - Undersize - je opravdu jak si rikal pro servisni ucely kdy je nutne prebrousit kliku tak se pouziji loziska US. Hodnota toho prebrouseni kliky by mela odpovidat hodnote US loziska.
Takze kdyz kupujes loziska US=0,25 tak by jsi mel mit kliku prebrousenou o 0,25mm oproti standartnimu rozmeru + vzdy jeste upravit ve vztahu k pozadovane vůli ulozeni.
Dost dobre nechapu ze na ojnicni loziska nabizeji US= tri velikosti a na hlavni loziska pouze jednu velikost US=0,25. Podle toho by slo hlavni ulozeni kliky prebrousit jen jednou. Jeste je mozne ze maji v tom Fast katalogu nejakou chybu kdyz to ukazuje u te sady lozisek na hlavni ulozeni kliky pouze US=0,25
To jsou prvni poznatky po kratkem studovani, takze to neber uplne vazne. Ale zatim me to takhle aspon dava smysl
A vyzkoumal jsem tohle
Grade oznaceni udava jistou vyrobni toleranci ze zavodu, chapu to tak ze podle toho jak se jim povedlo nabrousit kliku tak podle toho se priradi loziska grade 0-4. To by pak v zavode meli vyrazit na kliku (poloha viz manual EM-38 )
Treba lozisko na ojnici Grade 0 a Grade 1 se lisi tim ze tloustka steny loziska je o 0,003mm jina. Takze na prumeru ti to hodi 0,006mm coz je uplne nic.
Znaceni US - Undersize - je opravdu jak si rikal pro servisni ucely kdy je nutne prebrousit kliku tak se pouziji loziska US. Hodnota toho prebrouseni kliky by mela odpovidat hodnote US loziska.
Takze kdyz kupujes loziska US=0,25 tak by jsi mel mit kliku prebrousenou o 0,25mm oproti standartnimu rozmeru + vzdy jeste upravit ve vztahu k pozadovane vůli ulozeni.
Dost dobre nechapu ze na ojnicni loziska nabizeji US= tri velikosti a na hlavni loziska pouze jednu velikost US=0,25. Podle toho by slo hlavni ulozeni kliky prebrousit jen jednou. Jeste je mozne ze maji v tom Fast katalogu nejakou chybu kdyz to ukazuje u te sady lozisek na hlavni ulozeni kliky pouze US=0,25
To jsou prvni poznatky po kratkem studovani, takze to neber uplne vazne. Ale zatim me to takhle aspon dava smysl
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 01.12.2005, 18:58, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Puvodne jsem myslel ze maji spatne pocet lozisek na ojnici (logicke by bylo pocitat je po páru) ale i v tom FASTU jsou ojnicni loziska znacena po půlkach. Takze fakt 8ks na motor.No_name píše:hohohooo....tohle je od Nissan:
Dobry den,
ojnicni loziska: 8x 415,-
hlavni loziska: 4x 545,-
1x 525,-
- ceny jsou uvedeny vc. DPH
- bohuzel rozmer loziska v nasem katalogu nefiguruje, pouze 1 - 3 vybrus.
dekuji
Michal Marik
A teď babo raď
Ale pro zmenu hlavni loziska maji po parech
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 01.12.2005, 19:13, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Klika se brousi po 0.25mm, takze 1. vybrus = 0.25, 2. vybrus = 0.50, 3. vybrus = 0,75. Ponjatno??? bacha ale na jednu vec - muze se stat (jako mne), ze se ten prvni vybrus nepovede (klika se po tom premeruje) a musi se brousit znovu, takze ac poprve brouseno, hned o 0.50...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
bych řek. že je to správně, protože ti jí brousili 2x, nikde není napsáno, že po výbrusu se musí klika dávat do autadoublejay píše:Klika se brousi po 0.25mm, takze 1. vybrus = 0.25, 2. vybrus = 0.50, 3. vybrus = 0,75. Ponjatno??? bacha ale na jednu vec - muze se stat (jako mne), ze se ten prvni vybrus nepovede (klika se po tom premeruje) a musi se brousit znovu, takze ac poprve brouseno, hned o 0.50...