Problémek ze startováním
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Problémek ze startováním
Děláto : když chcu poprve nastartovat tak nic zkusím po druhé a už to ide ale jenom že to jde na ot.od 500-na 1100 za studena ! Škrtící klapka je vyčistěna AFM to samé ?Přemýšlal sem že by to mohli ještě dělat svíčky nebo malí tlak paliva ??? poraď te prosím
az ked zacnem mat problemy so startovanimKatany píše:ty bys kazdyho hned desil s kompresema jen jestli uz jsi meril ty svojeraddy píše:doporucujem zacat zmeranim kompresie.Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...
ale k veci. nic v zlom, ale uz tu bolo tolko ze statujucich aut, debata na 4 strany a po 3 tyzdnoch doslo na meranie kompresie a bolo to jasne....preco nezacat tym najjednoduchsim?
takze, kvoli Katanymu, tu je postupnost krokov BEZ MERANIA KOMPRESIE
1, skontroluj palivovy system ako uz bolo napisane
2, skontroluj sviecky a cievky
3, odpoj AFM. startuje dobre? Ak ano, mas zly AFM (nemusi byt len spinavy) alebo unik vzduchu medzi turbom a motorom
4, zmeraj predzapal (musi byt 15st)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
X, vsetko O.K.? Zmeraj kompresiu (ak bude zla, je to kvoli Katanymu, keby si ju zmeral hned, bola by v poriadku )
Re: Problémek ze startováním
Nastavení čkrtící klapky je věc první a čistota druhá.Měl jsem podobný problém,že jsem v prvním okamžiku při nastartování studeného motoru měl otáčky nízko-500 a pak mi teprve vyběhly výš,a bylo to právě tím,že manuální nastavení klapky bylo špatné-klapka byla v klidu pořád pootevřena.Gulašek píše:Děláto : když chcu poprve nastartovat tak nic zkusím po druhé a už to ide ale jenom že to jde na ot.od 500-na 1100 za studena ! Škrtící klapka je vyčistěna AFM to samé ?Přemýšlal sem že by to mohli ještě dělat svíčky nebo malí tlak paliva ??? poraď te prosím
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
ja sem takovej svinak ... uz bych ty auta likvidoval i na dalku ... radsi je zmer nejdriv ... 8-[ :axe:raddy píše:Katany píše:ty bys kazdyho hned desil s kompresema jen jestli uz jsi meril ty svojeraddy píše: doporucujem zacat zmeranim kompresie.
X, vsetko O.K.? Zmeraj kompresiu (ak bude zla, je to kvoli Katanymu, keby si ju zmeral hned, bola by v poriadku )
benzin prestane startovat az okolo 6 a nizsie, nafta potrebuje tusim 8???doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
ale ta rada s klapkou je tiez velmi dobra. ak totiz nie je spinac volnobehu zopnuty pri zatvorenej klapke, tak sa naotovri AAC ventil. Treba zmerat odpor na hornych dvoch pinoch konektra na snimaci klapky. Pri zavretej klapke tam musi byt skrat, akonahle nou pohnes, obvod sa musi rozpojit. Samotny snimac sa da potocit tak ,aby to bolo v poriadku.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
mám stejnou zkušenostdoublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
tak takdoublejay píše:Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím