Stránka 1 z 4

P:Vačky TOMEI

Napsal: 02.01.2006, 22:49
od No_name
Prodám nový,zabalený vačky Poncam od TOMEI.
CA18DET
IN: 256°
EX:256°
Cena: 15 000,-

Napsal: 02.01.2006, 23:11
od Katany
ja to nejak nechapu ... stavis si auto nebo koupis dily a "pod cenou" je prodavas ???

Napsal: 02.01.2006, 23:59
od No_name
obojí :lol:
možná by mi víc chutnaly 270° :lol:

Napsal: 04.01.2006, 07:35
od Kentoya
škoda že nejsou za 5 to by bylo zajímavý
nevím jestli má smysl ty 270 tam dávat, dostaneš cca 10 koníků, za cenu že budeš mít tah posunutej odhadem o 500 ot výš, ale jezdit se s tím dá a poznat to bude a zvýší se ti spotřeba i když je mi jasné, že jsi toto auto kvůli spotřebě nekupoval
ale pro běžnou sportovnější jízdu opravdu 257 stačí

Napsal: 04.01.2006, 08:29
od No_name
jsem vočumoval web tomei :)
Když jsem u těhle vaček viděl napsáno ,že jsou nejvhodnější na drift tak :D 8)

Napsal: 04.01.2006, 13:56
od Kentoya
tak nějak bych to videl, protože od 250 do 265 ve většině případů ještě dobře táhnou od spodku a nahoře cca od 4 000 ot jsou ve svým živlu :evil:

pls prohlížel jsem naše forum a hledal ostrosti vaček ca18 a sací ca16, kdo ví at napíše, neumím zrovna moc dobře anglicky :( a natož japonsky :twisted:

Napsal: 29.01.2006, 22:28
od Kentoya
kluci please please,
jak jsou ostý origo vačky, a popř ta sací z ca 16 de, koukal jsem se na tomei, prolízal tohle forum a vim stále kulový

Napsal: 30.01.2006, 09:00
od raddy
Kentoya píše:kluci please please,
jak jsou ostý origo vačky, a popř ta sací z ca 16 de, koukal jsem se na tomei, prolízal tohle forum a vim stále kulový
nech sa paci:

UK spec CA16DE....

Compression 10:1

In lift - 8.5mm
Ex lift - 8.5mm
In duration - 248
Ex duration - 248
In opens - 15 BTDC
In closes - 53 ABDC
Ex opens - 59 BBDC
Ex closes - 9 ATDC


UK spec CA18DE...

Compression 10.5:1

In lift - 8.5mm
Ex lift - 8.5mm
In duration - 248
Ex duration - 248
In opens - 16 BTDC
In closes - 52 ABDC
Ex opens - 50 BBDC
Ex closes - 18 ATDC

UK spec CA18DET...

Compression 8.5:1

In lift - 7.8mm
Ex lift - 8.5mm
In duration - 240
Ex duration - 248
In opens - 0 BTDC
In closes - 60 ABDC
Ex opens - 59 BBDC
Ex closes - 9 ATDC

Napsal: 30.01.2006, 22:03
od milonovo
Sorry No Name že Ti lezu do inzerátu... :)
Raddy prosímtě kdysi jsem se Tě ptal na tu sací vačku ca18de,měl si pravdu jak nahoře vidím,stejný nejsou.Ale pokud jí tam dám,měla by fungovat velmi podobně jako ta z ca16de?Prostě každopádně líp než původní,nebo se pletu?

Napsal: 31.01.2006, 08:03
od raddy
milonovo píše:Sorry No Name že Ti lezu do inzerátu... :)
Raddy prosímtě kdysi jsem se Tě ptal na tu sací vačku ca18de,měl si pravdu jak nahoře vidím,stejný nejsou.Ale pokud jí tam dám,měla by fungovat velmi podobně jako ta z ca16de?Prostě každopádně líp než původní,nebo se pletu?
vysvetlenie vackovej zahady je tu, nech sa paci :wink:
anglictina je potrebna, ale oplati sa, na konci je dokonca aj merania vykonu:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... to=newpost

Napsal: 31.01.2006, 10:13
od Martin_534
zajímavý povídání, vypadá to, že ca16de vačka je jasná volba :-)
jediný čemu nerozumim je lobe center angle co to je? úhel pod kterym je ta vačka ve výchozim stavu?

Napsal: 31.01.2006, 10:20
od raddy
Martin_534 píše:zajímavý povídání, vypadá to, že ca16de vačka je jasná volba :-)
jediný čemu nerozumim je lobe center angle co to je? úhel pod kterym je ta vačka ve výchozim stavu?
no tomu vyrazu nerozumiem ani ja, kazdopadne znamena to, ze ak nainstalujes ca16de saciu vacku s povodnym casovanim (tak ako bola instalovana seriova vacka) tak je ten LOBE bazmeg vacsi a v grafe je jasne ukazane co to znamena 8)

pise sa tam, ze je pozne zmenit casovanie aj seriovej vacky (pootocit ju na rozvodovom remeni predpokladam) a dosiahne sa viac menej rovnakeho vysledku...otazka je, AKO (o kolko stupnov/zubov) ju pootocit?

Napsal: 31.01.2006, 12:55
od Kentoya
pokud se nemýlím tak center lobe angle znamená, kde je vyražená ta ryska pro štelování, a pokud se opravdu nemýlím, tak ca 16de sací má 109deg a ca 18 det má 120 deg, samozřejmě se nasadí i ta z 16 jako by to byla z 18 , a díky tomu otevře již 16 - 15btdc a 18 až přesně v úvrati,

jinak zcela jistě můžu tvrdit, že charakteristiky vaček 16 i 18 de jsou velice podobné a obě budou krokem vpřed pro naše motory
a taky můžu napsat, že mi stačí tyto vačky a nepotřebuji vačky od tomei 256 jelikož nárůst nebude až tak znatelnej (i když znát bude), a proto pokud někdo bude chtít vačky od tomei, raději at jde do 270 stupnů, více nemá pro normální ježdění význam, protože při cca 278 se už jedná o vačky sportovní a je jim třeba přizpůsobit i způsob jízdy

jinak zkusím nechat nabrousit vačky na 270 (až na to budu mít peníze) a vyzkouším to, rady co mapy budou stačit standart stage 1 :idea:

Napsal: 31.01.2006, 13:13
od raddy
co sa tyka nastavenia rysky, nemylis sa, cisla su spravne.

co sa tyka cipu, urcite bude treba urobit komplet nove mapovanie na 270st vacku, to ale urcite nedokazem, vacky su pomerne komplikovana zalezitost.

Napsal: 31.01.2006, 13:20
od Kentoya
to je skoda s tema mapama, ty 270 by byly dost velkej skok ve výkonu našich miláčků, a věřím tomu, že za přijatelnej peníz (nabroušení odhaduji na cca 5 t) by do toho šlo hodně majitelů, otázka další je jestli by se nemusela upravovat komprese, tak moc zase do turbomotorů nevidím