TMIC v S13
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
TMIC v S13
Rozmyslal uz niekto z vas ci by bolo mozne dat do s13 top mount intercooler ? Ked sa da ta velka vrtula prec a namiesto nej elektricky fan, tak je tam akurat dost miesta. Vyhodou by bola kratka draha od turbo do nasavania a aj lahsia montaz (ked nepocitam vyrezanie otvoru do kapoty pre privod vzduchu).
A este jedna vec. Videl som, ze niektory z vas maju BOV namontovany hned za turbom. Nebal by byt spravne co najblizsie ku skrtiacej klapke ?
Diky za nazory.
A este jedna vec. Videl som, ze niektory z vas maju BOV namontovany hned za turbom. Nebal by byt spravne co najblizsie ku skrtiacej klapke ?
Diky za nazory.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pozor, tohle ale není top mount.. je to jen jedna z variací na téma FMIC..Gerox píše:ja o tom taky uvazuji...ve 14-ce mista na to dost...akorat je treba pak vyresit ostatni veci kolem....
Top mount je třeba v Subaru Impreza..
Většinou se TMIC používá v autech, které mají právě buď plochý motor nebo hodně místa pod vysokou haubnou :-) jako třeba v Mitsu Pajero TD
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. účinnost nezáleží jen na uložení toho chladiče. Rozhodující jsou jeho velikost, poměr hloubky vůči jiným rozměrům, průtok vzduchu, rozměr aktivní chladicí plochy a spousta dalších parametrů.
TMIC má obrovskou výhodu v tom, že může mít tu chladicí plochu velkou klidně jako celá haubna - což je fajn, zase se ale hodně zahřívá od motoru, který je přímo pod ním a je tedy hodně choulostivej na přívod a hlavně odvod chladicího vzduchu.
FMIC je pro SXka rozhodně nejlepší volba, protože krásně pásne do nárazníku nebo před vodní chladič :-) a pro zchlazení toho objemu vzduchu, kterej ta 1.8 spotřebuje, je víc než dostatečnej. Pro větší objemy je naprosto běžný použití dvou SMIC - ideálně pro motory do V.. V6, V8, V12...
Ale třeba pro Toyotu MR2 je FMIC naprosto nepoužitelnej, protože tahle Toyka má motor před zadní nápravou... takže se nabízí ten TMIC :-)
TMIC má obrovskou výhodu v tom, že může mít tu chladicí plochu velkou klidně jako celá haubna - což je fajn, zase se ale hodně zahřívá od motoru, který je přímo pod ním a je tedy hodně choulostivej na přívod a hlavně odvod chladicího vzduchu.
FMIC je pro SXka rozhodně nejlepší volba, protože krásně pásne do nárazníku nebo před vodní chladič :-) a pro zchlazení toho objemu vzduchu, kterej ta 1.8 spotřebuje, je víc než dostatečnej. Pro větší objemy je naprosto běžný použití dvou SMIC - ideálně pro motory do V.. V6, V8, V12...
Ale třeba pro Toyotu MR2 je FMIC naprosto nepoužitelnej, protože tahle Toyka má motor před zadní nápravou... takže se nabízí ten TMIC :-)
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
ach pani, kazde SERIOZNE auto ma namiesto gigantickych xIC vstrekovanie vody do sania na chladenie, kdo by cakal na natlakovanie obrovskeho IC
A ta montaz IC do V sa origos vymyslela na ucely driftov, kde sa vybudovanim velkeho pretlaku v tvare V dvoch chladicov zabezecilo dostatocne chadenie aj pri jazde bokom. Bolo to rozoberane na UK fore, ale zas uplne presne si to uz nepamatam, prislo mi to take divne, vsak to musi vyzerat hrozne
A ta montaz IC do V sa origos vymyslela na ucely driftov, kde sa vybudovanim velkeho pretlaku v tvare V dvoch chladicov zabezecilo dostatocne chadenie aj pri jazde bokom. Bolo to rozoberane na UK fore, ale zas uplne presne si to uz nepamatam, prislo mi to take divne, vsak to musi vyzerat hrozne
No to vstřikování vody je dost zajímavý a jak tak koukam tak i dost drahý
Koukam zrovna na http://www.aquamist.co.uk
Koukam zrovna na http://www.aquamist.co.uk