Stránka 1 z 4
Snizeni otacek
Napsal: 23.01.2006, 11:56
od dave
Zdravim vsechny!
Predne hlasim, ze jsem naprostej laik, koupil jsem uz poladeneho Nissana 200 SX, je tam Garret T25, intercooler AV60, vzduchový filtr Raceland, bov ventil TCC 03, svíčky Denzo Iridium, výfukové potrubí nerez s turbo rezonatorem a nerez koncákem 110mm, palivové čerpadlo Walbro GSS341 255L/h (puvodne s tim jezdil Smash, mozna ho nekteri znate).
Muj problem je v tom, ze pri vyssich rychlostech motor zbytecne toci
prilis mnoho otacek a je zbytecne hlucny - chtel bych tedy snizit otacky a motor tak aspon trosku setrit. Tusite nekdo, jak se to da vyresit (diferencial?), co presne a kde mam koupit? Jak rikam, jsem laik, takze prosim polopate
A pak jeste otazka cislo 2 - chtel bych koupit nejakou peknou predni masku, poradite nekdo, na koho se obratit v okoli Prahy a jaka je zhruba cena?
Napsal: 23.01.2006, 12:14
od Martin_534
jezdil s ním smash nebo smashing? :-)
snížit otáčky může 3 způsoby:
1) narvat dozadu ty největší kola co se tam vlezou
2) sehnat diferák z 300zx, nebo si ho nechat předělat na zakázku
3) nechat si poskládat na zakázku převodovku
Napsal: 23.01.2006, 12:19
od Kentoya
já jsem pro převodovku a popř pokud to jde si tam za těžký peníz nechat dodělat 6ku
Otacky
Napsal: 23.01.2006, 12:26
od dave
Martin_534 píše:jezdil s ním smash nebo smashing? :-)
snížit otáčky může 3 způsoby:
1) narvat dozadu ty největší kola co se tam vlezou
2) sehnat diferák z 300zx, nebo si ho nechat předělat na zakázku
3) nechat si poskládat na zakázku převodovku
Panove, diky za odpovedi, tak rychle jsem to necekal.
Ad 1 - Dozadu uz se vetsi kola nevejdou - auto sedi dost nizko a v hrbolech drhnu kolem o podbehy.
Ad 2 - tohle reseni by se mi libilo
- dokazete nekdo odhadnout, o kolik procent ty otacky klesnou? A urcite tam pujde ten diferak z 300zx namontovat?? Nebo tusite nekdo, kdo by to umel udelat na zakazku?
Ad 3 - tohle by asi byla draha sranda. Kdybych tam mel sestku, tak tim by se to asi vyresilo, ale k cene auta se mi tohle zda ponekud neprimerene.
Napsal: 23.01.2006, 12:56
od Kentoya
ber to tak ten diferák vypadá levněji (cenu neznám, ale myslím si, že to i s montáží 10ítku sežere, ale problém je v tom, že ta převodovka je dimenzovaná do určitýho výkonu (přesně to nevím, ale mám pocit že někdo tu psal cca 400 psů - možná se pletu) a když překopeš diferák, bude větší zátěž na konci převodovky a tudíž bude převodovka více namáhaná, ty už máš 200 psů (odhad) a zvýšená zátěž dejme tomu bude odpovídat 300 psům (tím myslím, že soukolí převodovky bude namáháno, jako by jsi do ní pustil 300 psů, né že jich budeš mít, výkon klesne (na kolech) díky větší zátěži)a už nebudeš mít velkou rezervu, i když by to mělo v pohodě fungovat, kdežto u té šestky je to úplně v klidu
spíš si počkej až se ozve někdo kdo to zkoušel, s tím difem at víš co můžeš čekat
Napsal: 23.01.2006, 13:45
od Martin_534
tak z32 má poměr 3,692 a 4.083
seriovej z s13 má poměr 3.916 a 4.363
větší gumy se tam vejít musej, teda pokud to je todle auto:
http://www.tuningxcars.com/members/smashing.htm
Gumy
Napsal: 23.01.2006, 13:54
od dave
Jojo, je to tohle auto. Ale fakt bych tam vetsi nedaval, uz ted clovek musi davat dost bacha.
Co se tyka tech pomeru, znamena to, ze z z32 by mi diferak pomohl a nebo by to bylo jeste horsi? Kde se da sehnat?
Otacky
Napsal: 23.01.2006, 13:58
od dave
Martin_534 píše:tak z32 má poměr 3,692 a 4.083
seriovej z s13 má poměr 3.916 a 4.363
Mimochodem, pokud dobre pocitam, tak treba misto 5000 otacek bych tocil 4714, coz neni moc velky posun k lepsimu.
Napsal: 23.01.2006, 14:15
od mrkevvzime
njn proste to neni dehet aby to melo max 4500
ale ta 6 by se mi taky libila
Napsal: 23.01.2006, 14:30
od swed
ale ta 6 by se mi taky libila
[/quote]
tak do toho bych šel taky...co tam dát převodovku s 6tkou? to by bylo asi hodně práce co? Někde jsem to četl že se dá přihodit na hřídelky pár koleček a ubrousit to tam aby se tam vešel 6. převodový stupeň...ale asi to je dost pracný..
Napsal: 23.01.2006, 14:38
od Martin_534
no teď bys tam měl mít 215/40/16 což má průměr 580mm seriový kola maj mít 615 mm a vpohodě se tam vejdou 225/50/16 s průměrem 630 mm, ty mám vyzkoušený a naprosto nic nedrhne, vejdou se tam i 225/55/16 s průměrem 650, a když je tam dáš, tak ti to místo 5000 bude točit jen 4450
s těma kolama co máš to bude chtít trochu vytáhnout lemy nebo koupit jiný kola
Napsal: 23.01.2006, 14:40
od Martin_534
btw. zítra je sraz v radotíně na motokárách, tak se tam taky zastav
Napsal: 23.01.2006, 14:52
od dave
Martin_534 píše:no teď bys tam měl mít 215/40/16 což má průměr 580mm seriový kola maj mít 615 mm a vpohodě se tam vejdou 225/50/16 s průměrem 630 mm, ty mám vyzkoušený a naprosto nic nedrhne, vejdou se tam i 225/55/16 s průměrem 650, a když je tam dáš, tak ti to místo 5000 bude točit jen 4450
s těma kolama co máš to bude chtít trochu vytáhnout lemy nebo koupit jiný kola
Ale me to fakt drhne uz ted. Smash to auto dost snizil a kdovi, co tam vsechno jeste poladil. Dela to teda jen na houpacich, kolejich a pod, ale kdybych tam dal vetsi kola, tak by to bylo jeste horsi. Navic bych si predstavoval, ze bych ze soucasnych 5000 otacek to chtel stahnout treba na 3500.
Zitra na motokary to nestihnu, to me mrzi. Navic me tam parkrat nastvali a k tomu vsemu jsem narazil na uzasnou drahu na ostrove Kos, takze ta Radotinska uz me moc netahne.
Mimochodem, puvodne jsem se ptal jeste na ten predni
spoiler/naraznik. Poradite nekdo?
Napsal: 23.01.2006, 15:05
od Martin_534
kdyby si chtěl todle:
forum/viewtopic.php?t=7086&start=30
tak ti dokážu pomoct, vše ostatní buď zakázková ýroba ne do vtáhnout z usa
Napsal: 23.01.2006, 23:59
od doublejay
To je fakt divny, ze to pri 215/40/16 drhne... Ja mam v lete vzadu 225/50/16, snizene pruziny Inter Alloy -40, Koni tlumice a nedrhne nic. Mam v planu 245/40/17...