Seriove vstrekovace v 200sx
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Seriove vstrekovace v 200sx
Vie niekto z vas, ake su seriove vstrekovace v 200sx (ca18det) ? Ked hladam na webe tak vsade pisu, ze su to 370cc.
Ale, ked som pozeral v tom AEMPro programe co je k AEM EMS tak tam je uvedene, ze su to 270cc (vid picture):
Dikes
Ale, ked som pozeral v tom AEMPro programe co je k AEM EMS tak tam je uvedene, ze su to 270cc (vid picture):
Dikes
Re: Seriove vstrekovace v 200sx
Su to 370cc, bez akychkolvek debatkenivruh píše:Vie niekto z vas, ake su seriove vstrekovace v 200sx (ca18det) ? Ked hladam na webe tak vsade pisu, ze su to 370cc.
Ale, ked som pozeral v tom AEMPro programe co je k AEM EMS tak tam je uvedene, ze su to 270cc (vid picture):
Dikes
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
370cc urcite nezvladnu prietok paliva potrebny pre 300k, takisto bez debatkenivruh píše:OK takze ked su 370cc tak to by mali zvladnut 300 koni (na motore) ?
A este pokial viem tak 200sx ma seriovy max. tlak paliva 36 PSI. Udaje pri vstrekovacoch vsak vacsinou platia pre 43 PSI. Please vyjadri sa k tomu.
Diky.
370cc su na 90% doby otvorenia pri cca 250k, neviem to teraz uplne presne, v niektorom starsom prispevku som napisal vzorec na vypocet.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Moja chyba som zle delil v tomto vzorci. Nema tam zatvorky tak som to ratal zaradom.
To figure out what size injectors you need, use the following calc..
Injector Size = Expected BHP (brake horsepower (at flywheel)) x BSFC (brake specific fuel consumption)/Number of injectors x duty cycle
A good BSFC for a performance NA street engine is .45-.50 to be on the safe side, lets use .50.
Lets use 90% duty cycle..
So if you expect 220 bhp.. 220 x .50 /4x.9 = 30.5 lb/hr injectors.. round up. so 31 lb/hr
to find cc/min multiply 31 x 10.5 = 325.5 cc..
Takze na 300 koni na motore to chce aspon 500cc
To figure out what size injectors you need, use the following calc..
Injector Size = Expected BHP (brake horsepower (at flywheel)) x BSFC (brake specific fuel consumption)/Number of injectors x duty cycle
A good BSFC for a performance NA street engine is .45-.50 to be on the safe side, lets use .50.
Lets use 90% duty cycle..
So if you expect 220 bhp.. 220 x .50 /4x.9 = 30.5 lb/hr injectors.. round up. so 31 lb/hr
to find cc/min multiply 31 x 10.5 = 325.5 cc..
Takze na 300 koni na motore to chce aspon 500cc
na 300k ti v pohode stacia 444cc....
BSFC je velmi zaujimavy parameter, ale dost pochybujem ze 0.5 je v nasom pripade spravna hodnota....Tato hodnota sa velmi tazko odhaduje A nezabudaj, ze mame preplnane motory nie NA.
a tento vzorec je uzitocnejsi pre nase potreby:
inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp
duty davaj ako desatinne miesto, cize 90%=0.9
cize pre 444cc:
444x4/5x0.9=320BHP
ako 100% bezpecna hodnota doby otvorenia vstrekov sa povazuje 85% duty cycle, takze este strucna tabulka:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
BSFC je velmi zaujimavy parameter, ale dost pochybujem ze 0.5 je v nasom pripade spravna hodnota....Tato hodnota sa velmi tazko odhaduje A nezabudaj, ze mame preplnane motory nie NA.
a tento vzorec je uzitocnejsi pre nase potreby:
inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp
duty davaj ako desatinne miesto, cize 90%=0.9
cize pre 444cc:
444x4/5x0.9=320BHP
ako 100% bezpecna hodnota doby otvorenia vstrekov sa povazuje 85% duty cycle, takze este strucna tabulka:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Takze toto by bolo dostatocne:
http://cgi.ebay.ie/nissan-pulsar-gtir-4 ... dZViewItem
Alebo:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pulsar-G ... dZViewItem
To su low impedance aj ked idu do SR20DET.
http://cgi.ebay.ie/nissan-pulsar-gtir-4 ... dZViewItem
Alebo:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pulsar-G ... dZViewItem
To su low impedance aj ked idu do SR20DET.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
mnozstvo paliva zavisi od mnozstva nameraneho vzduchu. ak budes smerovat k vykonom nad 350k (s akymkolvek turbom) tak urcite budes potrebovat 550cc vstreky. A samozrejme budes potrebovat aj iny AFM, so seriovym NIE JE mozne dosiahnut spravne namapovanie nad cca 250-260k....
Ak budes zhanat 550 vstreky, ozvy sa nez ich kupis, pretoze v ECU sa okrem velkosti vstrekov nastavuje este jeden parameter a ten moze byt odlisny pri roznych druhoch 550cc vstrekoch....to len tak na okraj.
Ak budes zhanat 550 vstreky, ozvy sa nez ich kupis, pretoze v ECU sa okrem velkosti vstrekov nastavuje este jeden parameter a ten moze byt odlisny pri roznych druhoch 550cc vstrekoch....to len tak na okraj.