Seriove vstrekovace v 200sx

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Seriove vstrekovace v 200sx

Příspěvek od kenivruh »

Vie niekto z vas, ake su seriove vstrekovace v 200sx (ca18det) ? Ked hladam na webe tak vsade pisu, ze su to 370cc.

Ale, ked som pozeral v tom AEMPro programe co je k AEM EMS tak tam je uvedene, ze su to 270cc (vid picture):
Obrázek

Dikes
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Seriove vstrekovace v 200sx

Příspěvek od raddy »

kenivruh píše:Vie niekto z vas, ake su seriove vstrekovace v 200sx (ca18det) ? Ked hladam na webe tak vsade pisu, ze su to 370cc.

Ale, ked som pozeral v tom AEMPro programe co je k AEM EMS tak tam je uvedene, ze su to 270cc (vid picture):
Obrázek

Dikes
Su to 370cc, bez akychkolvek debat :wink:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

OK takze ked su 370cc tak to by mali zvladnut 300 koni (na motore) ?

A este pokial viem tak 200sx ma seriovy max. tlak paliva 36 PSI. Udaje pri vstrekovacoch vsak vacsinou platia pre 43 PSI. Please vyjadri sa k tomu.

Diky.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no ale těch 36psi je při odpojenym podtlaku = atm. tlaku, a při boostu to bude víc
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

OK
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

kenivruh píše:OK takze ked su 370cc tak to by mali zvladnut 300 koni (na motore) ?

A este pokial viem tak 200sx ma seriovy max. tlak paliva 36 PSI. Udaje pri vstrekovacoch vsak vacsinou platia pre 43 PSI. Please vyjadri sa k tomu.

Diky.
370cc urcite nezvladnu prietok paliva potrebny pre 300k, takisto bez debat :wink:
370cc su na 90% doby otvorenia pri cca 250k, neviem to teraz uplne presne, v niektorom starsom prispevku som napisal vzorec na vypocet.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Moja chyba som zle delil v tomto vzorci. Nema tam zatvorky tak som to ratal zaradom.

To figure out what size injectors you need, use the following calc..

Injector Size = Expected BHP (brake horsepower (at flywheel)) x BSFC (brake specific fuel consumption)/Number of injectors x duty cycle

A good BSFC for a performance NA street engine is .45-.50 to be on the safe side, lets use .50.

Lets use 90% duty cycle..

So if you expect 220 bhp.. 220 x .50 /4x.9 = 30.5 lb/hr injectors.. round up. so 31 lb/hr

to find cc/min multiply 31 x 10.5 = 325.5 cc..

Takze na 300 koni na motore to chce aspon 500cc
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

na 300k ti v pohode stacia 444cc....

BSFC je velmi zaujimavy parameter, ale dost pochybujem ze 0.5 je v nasom pripade spravna hodnota....Tato hodnota sa velmi tazko odhaduje A nezabudaj, ze mame preplnane motory nie NA.

a tento vzorec je uzitocnejsi pre nase potreby:

inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp

duty davaj ako desatinne miesto, cize 90%=0.9

cize pre 444cc:
444x4/5x0.9=320BHP

ako 100% bezpecna hodnota doby otvorenia vstrekov sa povazuje 85% duty cycle, takze este strucna tabulka:

370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Takze toto by bolo dostatocne:
http://cgi.ebay.ie/nissan-pulsar-gtir-4 ... dZViewItem

Alebo:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pulsar-G ... dZViewItem

To su low impedance aj ked idu do SR20DET.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

někdo odsud je ma doma na prodej :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

takisto sa tu daju kupit 460cc z mazdy RX7 :wink:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

One more question. Pre pripad, ze by sa turbo zmenilo (samovolne :)) na gt2871r tak su tie 440cc este dostatocne ? Jasne, ze pri mensom booste ano, ale ved viete ako to myslim.

Diky.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no gt2871r by mělo bejtschopný dosáhnout 320-380k, takže bych spíš volil 550ccm
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mnozstvo paliva zavisi od mnozstva nameraneho vzduchu. ak budes smerovat k vykonom nad 350k (s akymkolvek turbom) tak urcite budes potrebovat 550cc vstreky. A samozrejme budes potrebovat aj iny AFM, so seriovym NIE JE mozne dosiahnut spravne namapovanie nad cca 250-260k....
Ak budes zhanat 550 vstreky, ozvy sa nez ich kupis, pretoze v ECU sa okrem velkosti vstrekov nastavuje este jeden parameter a ten moze byt odlisny pri roznych druhoch 550cc vstrekoch....to len tak na okraj.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Ten druhy parameter je tzv. void blast-off alebo po slovensky cas, ktory je potrebny na otvorenie resp. zatvorenie ventilu vo vstrekovaci, zavisli napr. od napatia na baterii ?
Odpovědět