Stránka 1 z 2
Testovací jízda
Napsal: 14.02.2006, 17:55
od milonovo
Tak jsem dnes dozapojil ty podtlaky atd a vyjel.
Poznatek č.1:Klepe to stejně jako před tím-takže mám podezření na palivovou soustavu,je to kolem 3tis jako před tím,necuká to ale prostě jak když padaj kuličky na plech...
Za 2.:Sem neidentifikoval kam se má zapojit oddech z levýho víka ze zadu co směřuje dolů...Projel jsem to pár km a dal tam výplach a pak když vypouštím olej koukám že je to nějak zablitý,už mi zatrnulo že to sákne pod vanou,ale naštěstí ne,je to z toho oddechu co jsem vyvedl dolů(doufám že je to částečně kvůli tomu výplachu,že tam bylo víc oleje,protože tohle snad nemůže jít do sání).
Za 3. budu shánět větší vodní chladič,zrušil jsem saharu a po chvilce stání,se to pomalu vaří.Nemáte někdo nápad z čeho ho vzít?Myslel jsem že tam dám ze sierry protože tady asi 2 mám i se saharama,ale ten nemá nalejvací víčko.
Jinak celkem dobrý,zítra začnu shánět díly.Chybí mi IC nějaký vzduch. filtr a pár drobností.
Doufám že to bude po výměně pumpy a filtru šlapat.
Napsal: 14.02.2006, 18:24
od Martin_534
to s tou vodou je divný, zkus tam vrátit ten olejovej mezikus
mě se ručička nedostane nikdy přes polovinu
nebo nemáš to zavzdušněný?
Napsal: 14.02.2006, 18:28
od blázen
já dopasoval kdysi s nějakeho obřiho nisana asi patrola byl obrovsky ten chladič,..vlez tam tak tak
Napsal: 14.02.2006, 22:07
od doublejay
Ja nemam saharu uz dlouho a muzu stat jak chci, max. do poloviny stupnice...
Napsal: 14.02.2006, 22:09
od raddy
sahara urcite nemoze robit problem, nikdy sa mi voda neprehriala....mas to bud zavzdusnene, alebo (aj podla tych detonacii) mas posunuty predzapal, ktory sposobuje detonacie a prehrievanie.
Napsal: 14.02.2006, 22:14
od sprinter
Zkontroluj si rozvody.Já to měl jednou o zub vedle a přesně stejný problémy.Což je vlastně to,co říká raddy.
Napsal: 15.02.2006, 12:24
od milonovo
sprinter píše:Zkontroluj si rozvody.Já to měl jednou o zub vedle a přesně stejný problémy.Což je vlastně to,co říká raddy.
Rozvody by měly bejt dobrý,vždycky s tím několikrát otočím jestli se to sejde.Tady bych to spíš viděl na tu bublinu.
Předstih budu řešit jestli to bude dělat i po výměně čerpadla a filtru protože jsem to nastavil jak to bylo.Ten frajer co jsem to od něj kupoval,tak říkal že to začalo dělat až po výměně(nebo repasi) turba.Takže si myslím že to starý turbo až tak netlačilo a tady chybí benzín,je to jen cca okolo 3000ot. jinak ten motor šel fakt nádherně.Mohlo by samozřejmě být chudý pořád což by taky nahrávalo tomu nadměrnýmu ohřívání.Včera jsem se hrozně ožral
Takže další postřehy budou až večer,protože jsem teď vstal..
Napsal: 15.02.2006, 13:00
od Martin_534
a tys tomu dával plnej plyn?
protože jinak se ti to ve 3000 ot. nenatlakuje tak, aby ti nestačil benzín
Napsal: 15.02.2006, 13:02
od Katany
Martin_534 píše:a tys tomu dával plnej plyn?
protože jinak se ti to ve 3000 ot. nenatlakuje tak, aby ti nestačil benzín
S T3 treba jo :-)
Napsal: 15.02.2006, 15:14
od raddy
Katany píše:Martin_534 píše:a tys tomu dával plnej plyn?
protože jinak se ti to ve 3000 ot. nenatlakuje tak, aby ti nestačil benzín
S T3 treba jo :-)
ani s T3
Napsal: 15.02.2006, 17:43
od milonovo
Nedával jsem plnej,řadím kolem 3500ot. ale je to očistec.
No to klepání kolem 3000 zmizelo po výměně pumpy,s teplotou jsem taky neměl problém,ale zůstalo tam ještě slabý sotva znatelný klepání při minimálně drženým plynu,to doufám zmizí po nastavení předstihu stroboskopem,teď jen sehnat někoho kdo ho má a udělá to.
Poslední věc na kterou jsem nepřišel je kam má jít ten oddech z toho levýho víka,jak jsem ho svedl dolů rovnou hadicí,tak je to od něj dost pokapaný,ani nevím že bych měl někde volnou díru...
Jinak T3 tam nemám,nejdřív chci udělat sání vejfuk atd. a až potom jí tam dám.
Napsal: 15.02.2006, 21:16
od No_name
Anebo Koyo mám takovej dojem dělá chladič
..a bude toho víc než jen koyo bych řekl
Napsal: 16.02.2006, 12:09
od milonovo
Jasně,ale já nemusím bezpodmínečně utratit úplně všechny prachy
Ty problémy s teplotou zatím zmizeli,takže buď tam opravdu byla bublina,nebo to bylo chudý....Jinak dám asi na tenhle sahary ze sirry a bude klid.
Nevíte někdo kam s tím oddechem?Když stojím naproti autu,je na levým víku vzadu a směřuje směrem dolů,patří na něj podle mě ta hadice s trubkou do vingle a má asi jít někde za hlavou (teď už se tam bude blbě dávat) ale kam dál?
A co předstih,má smysl jezdit do nissanu?Momentálně mě nenapadá nikdo kdo by měl stroboskop.
Napsal: 16.02.2006, 12:15
od blázen
v každym servise museji mit strobač
Napsal: 16.02.2006, 14:59
od Neo
mám dneska time, a budu do čtyř v Kolíně.Moch bych se na to mrknout.Třeba to budu vědět z hlavy