Stránka 1 z 2
seriový turba
Napsal: 20.02.2006, 16:49
od Martin_534
SR20DET OEM turbo Specs
S13 T-25 60 trim 56mm BCI-1 compressor 53.8mm 62 trim
T-25 turbine, .64 A/R turbine housing. Journal bearings.
S14 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
T-25 turbine. .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.
S15 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
Inco turbine .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.
*cast divider wall between turbine discharge and wastegate.
GTi-R T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in standard T-3 housing. 79 trim 53.8mm
Inco T-250 turbine wheel .86 A/R turbine housing. Journal bearings.
Napsal: 20.02.2006, 16:50
od raddy
seriove S14 turbo urcite nema gulickove loziska, ma na 100% klzne.
Napsal: 20.02.2006, 18:40
od nizzmo
ano, ano mam len klzne
Napsal: 20.02.2006, 18:51
od Martin_534
no já od spousty lidí slyšel, že má kuličkový ložiska
vlado rozeber turbo a koukneme se
todle by mělo bejt skoro naše seriový turbo - my máme 465795-0001
465795-0004
TB2525
turbína:
53mm/42mm
0.64 a/r
compressor:
54mm/46.5mm, trim: 74
0.48 a/r
Napsal: 20.02.2006, 18:56
od sprinter
Napsal: 20.02.2006, 21:56
od raddy
Martin_534 píše:no já od spousty lidí slyšel, že má kuličkový ložiska
vlado rozeber turbo a koukneme se
seriove S14 turbo urcite nema gulickove loziska, jeho oznacenie je T28. Gulickova verzia tohoto turba sa vola GT28R, ale nemontovala sa seriovo.
Mimochodom, garrett stale vyraba obe verzie, gulickove aj klzne, gulickove maju v oznaceni na konci R.
Napsal: 20.02.2006, 22:03
od Martin_534
gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne
já z finančních důvodů vyzkouším turbo ze skylinu, to kuličky nemá určitě, tak alespóň nebudu otrávenej, že by s14 turbo kuličky mělo :-)
Napsal: 20.02.2006, 22:04
od Kentoya
a rady ty turba t 28, mají stejnou přírubu jak t 25 nebo jinou
Napsal: 20.02.2006, 22:07
od raddy
Kentoya píše:a rady ty turba t 28, mají stejnou přírubu jak t 25 nebo jinou
rovnaku, pouzivaju vyfukovu turbinu T25
Napsal: 20.02.2006, 22:12
od Kentoya
tak to se hodí na tech kuličkách, a saci je lepší
a jak moc se hodí na s13 a jakej tlak udrží
Napsal: 20.02.2006, 22:18
od No_name
Martin_534 píše:gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne
já z finančních důvodů vyzkouším turbo ze skylinu, to kuličky nemá určitě, tak alespóň nebudu otrávenej, že by s14 turbo kuličky mělo :-)
barbora zásobuje jo..
Napsal: 20.02.2006, 22:57
od Martin_534
No_name píše:barbora zásobuje jo..
no ještě je v jednání vodník
Napsal: 20.02.2006, 22:59
od No_name
no tý voe,mu to celý rozeberem
Napsal: 20.02.2006, 23:57
od street.racer
Martin_534 píše:gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a
spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne
Neptal ses jenom chlapů?
Napsal: 20.02.2006, 23:58
od No_name