Nováčkovy otázky ;)
Nováčkovy otázky ;)
Pokud už se na to někde jinde odpovídalo tak sorry...
1. Kde přesně je umístěna ECU a jak se k ní dostat/jak ji vymontovat?
2. Jak moc je potřeba zahřát motor než na to můžu "šlápnout"?
3. Jak dlouho je potřeba nechat po dojetí motor zchládnout než ho vypnu (a musí se to dělat pokaždé, nebo jen když auto hodně honím v boost režimu)?
4. Olej tedy 10W-40 plosyntetiku? (Castrol?)
5. Jaké jsou normální otáčky volnoběhu po studeném startu? (mám 1500)
6. Jak docílit těch frajersky přivřených světel?
7. Co byste doporučili jako úplně první úpravu seriového auta?
A když už tohle čtete nemáte náhodou někdo:
-plastíky kolem před. světel?
-kryt pojistek?
-pravý přední podběh?
Díky. More questions coming soon...
1. Kde přesně je umístěna ECU a jak se k ní dostat/jak ji vymontovat?
2. Jak moc je potřeba zahřát motor než na to můžu "šlápnout"?
3. Jak dlouho je potřeba nechat po dojetí motor zchládnout než ho vypnu (a musí se to dělat pokaždé, nebo jen když auto hodně honím v boost režimu)?
4. Olej tedy 10W-40 plosyntetiku? (Castrol?)
5. Jaké jsou normální otáčky volnoběhu po studeném startu? (mám 1500)
6. Jak docílit těch frajersky přivřených světel?
7. Co byste doporučili jako úplně první úpravu seriového auta?
A když už tohle čtete nemáte náhodou někdo:
-plastíky kolem před. světel?
-kryt pojistek?
-pravý přední podběh?
Díky. More questions coming soon...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
1) v pravym přednim podběhu, pod krytem co je před dveřma spolujezdce, drží na 3? šroubech, pod ním je jednotka na 2 + jeden šroub drží konektor k jednotce - když ho pak málo dotáhneš, tak můžeš mít blbej kontakt a blbě ti to pojede :-)
2) kup budík na teplotu oleje a když bude teplota na 50-70° tak můžeš, jinak určitě ne dříf než bude ručička vody na polovině
3) 1-5min. po jízdě v boost režimu, když jezdíš pomalu, tak nemusíš, zase budík na teplootu oleje napoví :-)
4) 10w-40, nebo syntetiku 10w60 když víš, že auto budeš dlouhodobějc honit, castrol je fajn, ale na značce nezáleží, když ho nebudeš kupovat v tržnici od číňana :-)
5) 1400-1500 na studenej motor je ok, po zahřátí by to mělo klesnout na 850
6) otevřeš kapotu a vedle světel jsou motorky - sundáš krytky a zatočíš kolečkem který tam je schovaný - nevýhoda je, že to musíš dělat pokaždý, když rozsvítíš světla, protože se vrátěj do správný polohy
7) koupit budíky, filtr, trubku místo vejfuku, podložky pod wg-act, čip, fmic,
podvozek, kola a už se vezeš
2) kup budík na teplotu oleje a když bude teplota na 50-70° tak můžeš, jinak určitě ne dříf než bude ručička vody na polovině
3) 1-5min. po jízdě v boost režimu, když jezdíš pomalu, tak nemusíš, zase budík na teplootu oleje napoví :-)
4) 10w-40, nebo syntetiku 10w60 když víš, že auto budeš dlouhodobějc honit, castrol je fajn, ale na značce nezáleží, když ho nebudeš kupovat v tržnici od číňana :-)
5) 1400-1500 na studenej motor je ok, po zahřátí by to mělo klesnout na 850
6) otevřeš kapotu a vedle světel jsou motorky - sundáš krytky a zatočíš kolečkem který tam je schovaný - nevýhoda je, že to musíš dělat pokaždý, když rozsvítíš světla, protože se vrátěj do správný polohy
7) koupit budíky, filtr, trubku místo vejfuku, podložky pod wg-act, čip, fmic,
podvozek, kola a už se vezeš
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Koukni se ke mne na stranku, tam jsou snad vsechny bezne "zacatecnicke" otazky zodpovezeny http://doublejay.wz.cz/
P.S. jo, ten tip s temi svetly tam popsany nemam
P.S. jo, ten tip s temi svetly tam popsany nemam
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Podle me pokud nemas motor dukladne vycisteny po GO tak je lepsi jezdit na 10w40 a radeji menit casteji olej, minimalne 1x za rok, zalezi na tom jak casto clovek jezdi kratci jizdy po meste. Olej se specifikaci 10w60 celkem rychle rozpusti usazeniny v celem olejovem okruh a ty se pak motaji v oleji a dostanou se do mist kde muzou vyznamne uskodit.Martin_534 píše:
4) 10w-40, nebo syntetiku 10w60 když víš, že auto budeš dlouhodobějc honit, castrol je fajn, ale na značce nezáleží, když ho nebudeš kupovat v tržnici od číňana :-)
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
já měnim olej vždy na všem pokažde po roce, neni to zas tolik peněz aby to někoho zruinovalo,..mam na novem oleji najeto cca 2800km a stejně ho vyměnim,..nema cenu šetřit na tomhle
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
(7) Jako prvni krok bych dal potrebne veci alespon do puvodniho stavu. Potom koupit podvozek, vyztuzit karoserii, vymenit silentbloky, L.S.D., budiky (alespon EGT, oil temp., water temp., oil press, boost) a pro zacatek je s tim opravdu sranda. Pak podle potreb brzdy, kola, gumy, chlazeni.
Jinak muj nazor je, ze napred je dulezite se s autem szit, naucit se se serii a pak podle svych potreb auto doladit. Ale dokud neni ridic sam osobne "dobre naladeny", nema auto v hrsti, nema smysl neco menit. Protoze jinak ani nepozna co je na tom aute potreba vymenit aby se to chovalo podle predstav.
Jinak muj nazor je, ze napred je dulezite se s autem szit, naucit se se serii a pak podle svych potreb auto doladit. Ale dokud neni ridic sam osobne "dobre naladeny", nema auto v hrsti, nema smysl neco menit. Protoze jinak ani nepozna co je na tom aute potreba vymenit aby se to chovalo podle predstav.
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Cistici schopnost oleje nezavisi na viskozite oleje jako na aditivech ze kterych se sklada ten olej....LittleBoby píše:Podle me pokud nemas motor dukladne vycisteny po GO tak je lepsi jezdit na 10w40 a radeji menit casteji olej, minimalne 1x za rok, zalezi na tom jak casto clovek jezdi kratci jizdy po meste. Olej se specifikaci 10w60 celkem rychle rozpusti usazeniny v celem olejovem okruh a ty se pak motaji v oleji a dostanou se do mist kde muzou vyznamne uskodit.Martin_534 píše:
4) 10w-40, nebo syntetiku 10w60 když víš, že auto budeš dlouhodobějc honit, castrol je fajn, ale na značce nezáleží, když ho nebudeš kupovat v tržnici od číňana :-)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
to platí pro někoho, kdo chce stavět závoďákstreet.racer píše:(7) Jako prvni krok bych dal potrebne veci alespon do puvodniho stavu. Potom koupit podvozek, vyztuzit karoserii, vymenit silentbloky, L.S.D., budiky (alespon EGT, oil temp., water temp., oil press, boost) a pro zacatek je s tim opravdu sranda. Pak podle potreb brzdy, kola, gumy, chlazeni.
Jinak muj nazor je, ze napred je dulezite se s autem szit, naucit se se serii a pak podle svych potreb auto doladit. Ale dokud neni ridic sam osobne "dobre naladeny", nema auto v hrsti, nema smysl neco menit. Protoze jinak ani nepozna co je na tom aute potreba vymenit aby se to chovalo podle predstav.
vystužovat kastli a měnit siláče bych rozhodně nepovažoval za první krok, stejně tak egt je na seriovej motor zbytečný
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
EGT lze samo vynechat, jak rikas.Martin_534 píše:to platí pro někoho, kdo chce stavět závoďákstreet.racer píše:(7) Jako prvni krok bych dal potrebne veci alespon do puvodniho stavu. Potom koupit podvozek, vyztuzit karoserii, vymenit silentbloky, L.S.D., budiky (alespon EGT, oil temp., water temp., oil press, boost) a pro zacatek je s tim opravdu sranda. Pak podle potreb brzdy, kola, gumy, chlazeni.
Jinak muj nazor je, ze napred je dulezite se s autem szit, naucit se se serii a pak podle svych potreb auto doladit. Ale dokud neni ridic sam osobne "dobre naladeny", nema auto v hrsti, nema smysl neco menit. Protoze jinak ani nepozna co je na tom aute potreba vymenit aby se to chovalo podle predstav.
vystužovat kastli a měnit siláče bych rozhodně nepovažoval za první krok, stejně tak egt je na seriovej motor zbytečný
Nevim jaky zavodak, nerikam tu aby tu nekdo daval do auta svarovanou klec akrylove okna.
Kazdy to bere jinak, ale tohle je podle me prvni krok... Jsou i taci, kteri honi vykon na kastli a podvozku, ktery nestiha ani seriovy vykon... ale nic proti... neni to moje auto...
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
jj presne koupit podvozek neznamena koupit nejtvrdsi podvozek co je ale treba 6/4 nebo 8/6 jde o to že ten podvozek z toho udela jiny auto ktery zacne poslouchat a muže bejt jakkoliv tvrdy ale ma to nakou charakteristiku
a rekl bych že silentbloky motoru a prevodovky sou zaklad serriovy nedržej ani seriovej motor na miste
a rekl bych že silentbloky motoru a prevodovky sou zaklad serriovy nedržej ani seriovej motor na miste
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jako prvni krok se vyplati ho opravdu dat dohromady,tedy pokud je motor OK tak asi skočit na ten podvozek..záleží co se od auta očekává, na ježdění po vesnici bude asi nějaký špičkový podvozek nahovno, každopádně se vyplatí mít pořádné brzdy - takže na ty bych mrknul,přitom bych se schutí pustil do věci co onich psal martin
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere