Omezovac otacek nastaveni max hodnoty pri studenem motoru
Omezovac otacek nastaveni max hodnoty pri studenem motoru
Zajimalo jestli lze nejakym zpusobem zabezpecit aby auto nejelo ..... Zni to divne ale obcas musim davat auto do servisu a nechci aby se mi v nem technici prohaneli na plnej plyn. Ikdyz jim vyslovne rikam ze si nepreji aby s tim jezdili, presto chci mit jistotu. Lze tedy jednoduchym zpusobem zabezpecit, aby auto nejelo pripadne aby se dalo vytocit max do 2500 ot/min napr. modifikaci epromky v ECU. Napadlo me plne otevrit wastergate ale bojim se jestli to na neco nebude mit vliv
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Me napadlo jak jednoduse to udelat. Vymontuj AFM - pouze snimac (tu černou krabicku z boku), to hlavni teleso tam nech a otvor po snimaci zaslep nejakym gumovym spuntem nebo zalep lepenkou. Auto nepujde vytocit nad 2000rpm.
Pochybuju ze by meli v dilne nahodou AFM na 200SX
Update
trochu jsem prehlidl v nadpisu ze chces omezit otacky pri studenem motoru. Tim odpojenym AFM to bude omezne i za tepla
Pochybuju ze by meli v dilne nahodou AFM na 200SX
Update
trochu jsem prehlidl v nadpisu ze chces omezit otacky pri studenem motoru. Tim odpojenym AFM to bude omezne i za tepla
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
staci ak odpojis wastegate, auto pojde tak slabo, ze sa im nebude chciet na nom jazdid. Ak nechces ani vytacanie na volnobehu, tak jedine upraveny cip s nizsim obmedzovacom (a tym je vyriesene aj jazdenie). Napad s odpajanim AFM nie je idealny, pretoze motor bezi na vyrazne bohatu zmes a mozu si to odniest sviecky
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
idealni je odpojit wastgate, jede to stim fakt jak hovno. už sem to zkoušel. ale oni ti ji zapoji a budou chcet prachy i za toto že ti to orpavili. podle mě idealní je dvoukilo do servisu vubec nedavat, pokud se da jinač
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
To bylo mysleno tak ze prijedes do servisu (respektive 5 metru pred vjezdem zastavis) vyndas AFM, zajedes k nim na dvorek. No a kdyby s tim nahodou chteli nekam jet tak si myslim ze na 2000 otacek by je to bavilo tak 10metrurozumik píše:ale kdyz vytahne afm, tak bude mit bohatou smes a brzo i prazdnou nadrz
Az budes mit auto opravene vyjedes od nich ven zapojis AFM a jedes
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no tenhle problémek bych chtěl taky vyřešit. chci dat stříknout střechu na černou a opravit škrábance a právě se mi nelíbí představa, že se v tom ten borec bude někde prohánět
jenže mám trapnej problém, že se nedostanu k turbu mám tam totiž ten plech - tepelný štít nebo co to je - a za boha ho nemůžu bez nasilí dostat ven normálně odmontuju všechny šrouby, ale neni místo kudy ho vyndat
jenže mám trapnej problém, že se nedostanu k turbu mám tam totiž ten plech - tepelný štít nebo co to je - a za boha ho nemůžu bez nasilí dostat ven normálně odmontuju všechny šrouby, ale neni místo kudy ho vyndat