Vstup a vystup oleja na turbe
Vstup a vystup oleja na turbe
Je presne urcene co je vstup a co vystup oleja na turbe alebo sa to da medzi sebou vymenit?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstup a vystup oleja na turbe
copa máš na novym turbu stejný příruby na olej ?raddy píše:Je presne urcene co je vstup a co vystup oleja na turbe alebo sa to da medzi sebou vymenit?
rozhodně si myslim že to jedno neni, větší otvor bude výstup, aspoň to tak bylo na všech turbech co jsem měl v ruce ...
](*,) never ending story ](*,)
no pytam sa preto, ci nahodou nie je na vstupe nejaka redukcia a vystup je volny....
totiz, ma seriozny problem. mam konecne zlozene auto a turbo mi tlaci olej cez kompresor do hadice co ide od filtra vzduchu....zda sa mi to divne, kedze ten olej by musel ist proti prudu vzduchu.....potom ten olej steka spat do turba (je ho vidiet okolo vstupu kompresora) a nasledne za efektnych bielych oblakov dymu opusta vyfuk....Je to cele dost divne, hlavne to ako sa dostava olej cez kompresor....Som si myslel ze ak je nejaka restrikcia na odvode oleja (ak je to original privod napr....) tak ze je v turbe prilis vysoky tlak oleja.....Ale to je len uvaha...
totiz, ma seriozny problem. mam konecne zlozene auto a turbo mi tlaci olej cez kompresor do hadice co ide od filtra vzduchu....zda sa mi to divne, kedze ten olej by musel ist proti prudu vzduchu.....potom ten olej steka spat do turba (je ho vidiet okolo vstupu kompresora) a nasledne za efektnych bielych oblakov dymu opusta vyfuk....Je to cele dost divne, hlavne to ako sa dostava olej cez kompresor....Som si myslel ze ak je nejaka restrikcia na odvode oleja (ak je to original privod napr....) tak ze je v turbe prilis vysoky tlak oleja.....Ale to je len uvaha...
no to vypadá že jsou těsnění v čudu. ve předu i vzadu je na hřídelce k těsnění kroužek, kterej to už bude mít za sebou, nebobůh ví jestli ho tam amici vůbec dali, mě to hulilo vždycky jenom do výfuku...raddy píše:no pytam sa preto, ci nahodou nie je na vstupe nejaka redukcia a vystup je volny....
totiz, ma seriozny problem. mam konecne zlozene auto a turbo mi tlaci olej cez kompresor do hadice co ide od filtra vzduchu....zda sa mi to divne, kedze ten olej by musel ist proti prudu vzduchu.....potom ten olej steka spat do turba (je ho vidiet okolo vstupu kompresora) a nasledne za efektnych bielych oblakov dymu opusta vyfuk....Je to cele dost divne, hlavne to ako sa dostava olej cez kompresor....Som si myslel ze ak je nejaka restrikcia na odvode oleja (ak je to original privod napr....) tak ze je v turbe prilis vysoky tlak oleja.....Ale to je len uvaha...
](*,) never ending story ](*,)
takze male update:
vyzera to ze problem je sposobeny restrikciou odtoku oleja. Priemer odtokovej trubky je o dost mensi ako priemer odtoku na turbe a navyse je tam tesnenie s priemerom turbky (mensie) ktore vytvara skokove zmensenie priemeru. Ta ista trubka bola pouzita aj na starej T3, ale je mozne ze na novom turbe to vytvara nadmernu restrikciu a olej neodteka...
Olej ostava stat v centre turba a preteka do kompresora aj turbiny.....
Takze prerobim trubku na rovnaky priemer ako je odtok na turbe a uvidim...Inu pricinu zatial nevidim....
Ak mate nejake dalsie napady, sup sem s nimi
vyzera to ze problem je sposobeny restrikciou odtoku oleja. Priemer odtokovej trubky je o dost mensi ako priemer odtoku na turbe a navyse je tam tesnenie s priemerom turbky (mensie) ktore vytvara skokove zmensenie priemeru. Ta ista trubka bola pouzita aj na starej T3, ale je mozne ze na novom turbe to vytvara nadmernu restrikciu a olej neodteka...
Olej ostava stat v centre turba a preteka do kompresora aj turbiny.....
Takze prerobim trubku na rovnaky priemer ako je odtok na turbe a uvidim...Inu pricinu zatial nevidim....
Ak mate nejake dalsie napady, sup sem s nimi
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
vystupny průměr by měl byt vždy větši jako vstupní aby nedocházelo k narůstáni tlaku oleje v turbu. KDyž se třeba karbon bude usazovat víc na výstupu tak zase bude výstup menší než vstup a budeš tam kdes byl - len úvaha
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod