Vymena turba
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vymena turba
Nazdar kluci. Tak mi dneska prisiel z Anglicka balik a v nom T28-cka z S14-ky. Takze by som sa chcel opytat ci niekto z vas robil vymenu tohto turba do S13-ky. Ide mi hlavne o to, ze ja nemam priestor, kde by som mohol urobit tu vymenu, takze by som rad vedel, ci by to mohol urobit niekto z vas alebo dat odkaz na nejaky dobry servis.
Dalsia otazke je, ci bude to auto pojazdne aj bez dalsich uprav (palivova pumpa, chip, afm), ktore planujem neskor. Za ten cas by som chcel jazdit (samozrejme, ze s rozumom). Plus ci sa daju u nas (myslim tym aj CR ) zohnat ocelove hadice na privod oleja a na vodu, alebo to mam objednat napr z Apex performance.
Zatial diky.
Dalsia otazke je, ci bude to auto pojazdne aj bez dalsich uprav (palivova pumpa, chip, afm), ktore planujem neskor. Za ten cas by som chcel jazdit (samozrejme, ze s rozumom). Plus ci sa daju u nas (myslim tym aj CR ) zohnat ocelove hadice na privod oleja a na vodu, alebo to mam objednat napr z Apex performance.
Zatial diky.
zacnem od konca:
opletene hadice na olej kupis bez problemov na slovensku, daju sa vyrobit na mieru, jedna dobra firma je vo Vrbovom pri Piestanoch.
pokial nastavis max. tlak turba 0.7bar tak mozes aj s novym turbom jazdit bez cipu a pumpy.
instalacia turba je jednoducha a prakticky nicim sa nelisi od montaze serioveho turba. Maximalne bude treba pootocit turbo.
opletene hadice na olej kupis bez problemov na slovensku, daju sa vyrobit na mieru, jedna dobra firma je vo Vrbovom pri Piestanoch.
pokial nastavis max. tlak turba 0.7bar tak mozes aj s novym turbom jazdit bez cipu a pumpy.
instalacia turba je jednoducha a prakticky nicim sa nelisi od montaze serioveho turba. Maximalne bude treba pootocit turbo.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ten rozdiel viem, ze je napr. vo vyfukovej prirube z turba (exhaust flange), ze je tam jedna skrutka trochu posunuta a asi aj nasavanie a vyfuk z kopresora (air inlet a outlet) su nejak inak natocene ako v serii.
Mne ide hlavne o to ci nepoznate niekoho, kto uz to robil, aby to bolo dobre spravene alebo nejaku dielnu, kde s tym maju skusenost. Urcite bude treba odrezat (odvrtat) skrutky na starom turbe (16 rokov s tym asi nikto nerobil). Ja by som sa do toho pustil, ale nemam kde to robit. Viem, ze viac ludi tu ma upravene auta, tak neviem ci si to robili sami alebo ako. Raddy ty napr. nevies o niekom, kto by mi to vymenil ?
Mne ide hlavne o to ci nepoznate niekoho, kto uz to robil, aby to bolo dobre spravene alebo nejaku dielnu, kde s tym maju skusenost. Urcite bude treba odrezat (odvrtat) skrutky na starom turbe (16 rokov s tym asi nikto nerobil). Ja by som sa do toho pustil, ale nemam kde to robit. Viem, ze viac ludi tu ma upravene auta, tak neviem ci si to robili sami alebo ako. Raddy ty napr. nevies o niekom, kto by mi to vymenil ?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
http://www.a12-racingteam.nl/content/view/43/25/
bohužel obrázky už nejsou
bohužel obrázky už nejsou
Buhehe, ten týpek popisuje výměnu turba následovně :
I can describe the removal as follows. Imagine sitting under your car, assume a sit up position and hold for 2-3 hours. Get someone to poke your head with a sharp object and drop a spanner on your face every five minutes. Then imagine someone gently urinating coolant in your eyes and hair at sporadic intervals. Finally poke yourself in the eye with a stick a couple of times. You have now experienced the physical sensations of this job.
Asi to není taková pohoda jak tu chlapi píšete
I can describe the removal as follows. Imagine sitting under your car, assume a sit up position and hold for 2-3 hours. Get someone to poke your head with a sharp object and drop a spanner on your face every five minutes. Then imagine someone gently urinating coolant in your eyes and hair at sporadic intervals. Finally poke yourself in the eye with a stick a couple of times. You have now experienced the physical sensations of this job.
Asi to není taková pohoda jak tu chlapi píšete
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý Na tohle si vzpomenu az se priste budu plazit pod autemPeca píše:Buhehe, ten týpek popisuje výměnu turba následovně :
I can describe the removal as follows. Imagine sitting under your car, assume a sit up position and hold for 2-3 hours. Get someone to poke your head with a sharp object and drop a spanner on your face every five minutes. Then imagine someone gently urinating coolant in your eyes and hair at sporadic intervals. Finally poke yourself in the eye with a stick a couple of times. You have now experienced the physical sensations of this job.
Asi to není taková pohoda jak tu chlapi píšete
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Nezdá se ti to Mám GT28R.blázen píše:nema Howado nějake takove turbo v autě? nebo se mi to zda?
Dělal jsem to tak nějak podle toho návodu jak píše Martin.
Určitě se musí turbo trošku natočit, upravit odvod oleje (trošku jiná příruba), přívod oleje jsem dal hadíčku z apexperformance, trošku se musela upravit "DUMP PIPE" (na turbu jedna díra neseděla tušim o 2mm) a nejhorší bylo správně přiohnout a našroubovat přivod nebo odvodu vody.