K: Těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe.
K: Těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe.
Pánové nemáte někdo těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe?
Nebo nevíte nějaký kontakt na firmu která mi to sežene? Zkoušel sem autokelly ale ti vubec neví..
díky..
Nebo nevíte nějaký kontakt na firmu která mi to sežene? Zkoušel sem autokelly ale ti vubec neví..
díky..
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ja kupoval od firmy NISSAN
Mezi Turbo a s vody - PN: 14415-17M00, 513Kč
Pod downpipe - pokud myslis napojeni vyfukové trubky na ten zadní kryt turba
PN20691-58E01, 124Kč
Rekl bych ze toto jsou docela vitálni součástky na kterych se nevyplati setrit, abys pak nekoupil nejakej čínskej šmejd a za chvilku ti to nefouklo
Mezi Turbo a s vody - PN: 14415-17M00, 513Kč
Pod downpipe - pokud myslis napojeni vyfukové trubky na ten zadní kryt turba
PN20691-58E01, 124Kč
Rekl bych ze toto jsou docela vitálni součástky na kterych se nevyplati setrit, abys pak nekoupil nejakej čínskej šmejd a za chvilku ti to nefouklo
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
zkus toto http://www.jcauto.cz/ofirmie.asp
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
teda za takový kousek těsnění 5kil..to jsou vyděrači...ale je pravda že znova to vytahovat kvuli nekvalitě těsnění by mi za to nestálo..díky935Baby píše:Ja kupoval od firmy NISSAN
Mezi Turbo a s vody - PN: 14415-17M00, 513Kč
Pod downpipe - pokud myslis napojeni vyfukové trubky na ten zadní kryt turba
PN20691-58E01, 124Kč
Rekl bych ze toto jsou docela vitálni součástky na kterych se nevyplati setrit, abys pak nekoupil nejakej čínskej šmejd a za chvilku ti to nefouklo
Tento problem som minuly rok v priebehu jedneho mesiaca riesil 2x. Potom som na podnet Raddyho pouzil namiesto tesnenia medzi zvody a turbo pastu na vyfuky Berner a od vtedy je pokoj. Samozrejme pred tym som este zalicoval stycne plochy medzi zvodmy a turbom, lebo presne nedosadali. . Vyslo ma to asi na 150SKK.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Zalicovanie sa robi napr. na magnetickej bruske, treba dat zalicovat ako zvody tak aj turbo...Caizi píše:aha a to zalicovaní se děla jak? a jak si pořešil to abyse nedostal nějaký ulomený koiusek do turba a nepoškodil turbínu?
A co sa tyka FAM o ulomenych kuskoch pasty:
ak su stycne plochy NAOZAJ zalicovane, nie je treba medzi ne davat VOBEC NIC. Pasta sa pouziva viac menej pre istotu na vyplnenie pripadnych skar...Pasta sa nanesie vo VELMI TENKEJ vrstve. Tym padom sa nema co ulomit, ponevadz je to len film na stycnych plochach.
Vzdy platilo, ze najlepsie tesnenie je ZIADNE tesnenie. Odkedy existuje turbo, tak hlavne pretekarske auta tesnenie nepouzivaju....Tesnenie je len barlicka kvoli nerovnym stycnym plocham.