Stránka 1 z 1
Napsal: 27.04.2006, 13:12
od Goodziller
A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me....
Napsal: 27.04.2006, 13:15
od rozum
Goodziller píše:A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me....
tak to zatlac rucne
Napsal: 27.04.2006, 13:23
od Goodziller
Rozchodil jsi toho trotla????
Napsal: 27.04.2006, 13:26
od rozum
Goodziller píše:Rozchodil jsi toho trotla????
no, castecne. psal sem ti SZ. Ten muj ma naky blby rozsah, se mi nedaril nastavit tak at sepne hned.. jaky ma vlastne ucel, resp. co z neho ecu pozna?
Napsal: 27.04.2006, 13:29
od Goodziller
Prepinac mezi volnobehem a seslapnutym plynem.. Jeste snima natoceni ty klapky... JJ uz jsem si vsiml SZ:-) Treba jeste nekdo poradi....
Napsal: 27.04.2006, 13:39
od raddy
myslim ze normalne je podstatne len zopnutie volnobehu (pre zapnutie volnobezneho ventilu vzduchu) a naplno otvorenej klapky (ECU to tusim pouziva na urcite ucely pri orientacii v mapach).
ECU bezne (tusim) nezaujima konkretne natocenie klapky, jedine v pripade ked je odpojeny/nefunkcny AFM, vtedy ho nahradza prave snimanim polohy klapky.....