Stane se něco když vyměnim palivový čerpadlo za čerpadlo, který tlačí víc?
Konkrétně místo sériových - 2,5/1,96bar (aspoň myslim, že to tak je)
za - 3,0/2,0-2,5
Vstřiky by to měli podržet,ne :-k
Vstřikovací/Systémový tlak
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nesmí být problem z odvodem paliva zpět do nádrže, pokud bude potrubi poškozene nebo přicpane na menši pruměr, tak to muže nadělat škody
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Tagže pumpa je vyměněná ,ještě nevim jestli tam zůstane.Zdá se mi že se tomu nechce moc do otáček jako dřív(zhruba od 2-3,5tis),ale co je pozitivní-zmizelo nepříjemný cukání při prudkym sešlápnutí plynu(to byl důvod výměny)
Jen pro zajímavost :
Jen pro zajímavost :
- tlak při volnoběhu -neutrál - 1,8-1,9bar
tlak při zvýš.ot. - neutrál - 2,2-2,3bar
tlak při plné zátěži - 2,8-2,9bar