Stránka 1 z 1

Trosku OT : Galant - po startu zakouri

Napsal: 06.05.2006, 12:51
od Petr
Zdravim,
i kdyz trosku off topic, prece jen je to Japoncik :)
Na mem druhem voze M. Galant 2.0 OHC se mi po rannim startu vyvali oblak dymu z vyfuku... prijde mi, ze je citit olejem...
Za 2 vteriny uz je vyfukovy plyn uplne cisty... Netusite, co to muze delat?
Ma to katalyzator... r.v. 90 , motor ma uz neco nabehano, ale krome klepani hydrostelu jede skvele... (ehm... v ramci moznosti 80kW motoru :lol: )

Dalsi dotaz - netusite, jestli se daji hydrostely zamenit z jinych aut ? nechce se mi kupovat nove do tak staryho kramu, radeji bych koupil z mrtveho motoru...

Sorry, ze se ptam zrovna tady, ale na tomhle foru lidi autum rozumej, jinde je to jen sam uzivatel, kde se dohaduji, jestli stribrne kliky, nebo v barve auta a kterej ze servis je lepsi... :P

Napsal: 06.05.2006, 13:36
od raddy
ak je naozaj citit olejom, moze to byt spaleny olej ktory v noci stiekol z hlavy cez gufera ventilov....teoreticky. Samozrejme alternativou su aj netesniace kruzky....

Napsal: 06.05.2006, 14:28
od 935Baby
Neco podobneho mi delalo 200SX. Dokonce jsem mival louzicku oleje na podlaze pod mistem kde se spojuje downpipe s katalyzatorem :shock: Po GO hlavy - vymene tesneni driku ventilu to prestalo.

I kdyz u 200SX neni jiste zda to nebylo neco s turbem a treba se to pak nejak samo opravilo :lol: Ale je fakt ze po te GO hlavy uz jsem si toho zakoureni po startu nikdy nevsiml.

Napsal: 06.05.2006, 18:08
od Petr
Kdyby to byly kruhy, tak by to ale kourilo porad a ne jen kdyz to par hodin stoji, ne ?
Ty gufera se mi libi vic :)