Vraždil bych - zavařená hřídelka wastegate ventilu
Napsal: 12.05.2006, 18:10
Chlapi řekněte že je to sen, že se mi to zdá
Jsem nasazoval kryt na svody a nejednou jsme zaostřil na hřídelku wastegate ventilu a koukam - Kurva !!!! co to je??????????????????
To byl první pohled:
Zaostril jsem bliž, žastoural šroubovákem a vono je to fakt do prdele zavařené. Sorry za ty silná slova, ale tohle se nedá jinak říct. Myslel jsem že to tam se mnou v tý garáži šlehne
Detail hřídelky:
Ja věděl proč se mě to 1.jméno v techničáku nezdálo. Vlastnil to nějakej Demeter, že ja se vůbec divím že je to zavařené.
Sakra ted bych potreboval nekoho aby mě už vzbudil.
Nějaké detaily ke stylu jakym auto jezdilo:
Hlave musim říct že jsem nikdy neřídil jiné SX než to moje. Jeden kámoš mě v jeho SX jednou svezl ostře ale když jedete jako spolujezdec tak jsou ty pocity vždy jiné.
Turbo tlačilo 0,7 baru. Nedával jsem tam žádné podložky atd. Je fakt že nábeh turba nebyl nijak razantí. Jeste jeden detail, turbo znatelně tlačilo tak od 3500rpm - to nastávál ten hlavní zátah.
Možné následky toho zavaření:
- právě pomalý náběh turba, kvůli tomu že wastegate byla por¨řád otevřená
Řešení:
- zkusím to nějak odbrousit bez sundavaní turba, ale nevím asi to pujde spatne, je tam moc málo místa na manipulaci
- třeba byla wastegate špatná tak to zavařil - fakt to nechápu co s tím kdo dělal
Jsem nasazoval kryt na svody a nejednou jsme zaostřil na hřídelku wastegate ventilu a koukam - Kurva !!!! co to je??????????????????
To byl první pohled:
Zaostril jsem bliž, žastoural šroubovákem a vono je to fakt do prdele zavařené. Sorry za ty silná slova, ale tohle se nedá jinak říct. Myslel jsem že to tam se mnou v tý garáži šlehne
Detail hřídelky:
Ja věděl proč se mě to 1.jméno v techničáku nezdálo. Vlastnil to nějakej Demeter, že ja se vůbec divím že je to zavařené.
Sakra ted bych potreboval nekoho aby mě už vzbudil.
Nějaké detaily ke stylu jakym auto jezdilo:
Hlave musim říct že jsem nikdy neřídil jiné SX než to moje. Jeden kámoš mě v jeho SX jednou svezl ostře ale když jedete jako spolujezdec tak jsou ty pocity vždy jiné.
Turbo tlačilo 0,7 baru. Nedával jsem tam žádné podložky atd. Je fakt že nábeh turba nebyl nijak razantí. Jeste jeden detail, turbo znatelně tlačilo tak od 3500rpm - to nastávál ten hlavní zátah.
Možné následky toho zavaření:
- právě pomalý náběh turba, kvůli tomu že wastegate byla por¨řád otevřená
Řešení:
- zkusím to nějak odbrousit bez sundavaní turba, ale nevím asi to pujde spatne, je tam moc málo místa na manipulaci
- třeba byla wastegate špatná tak to zavařil - fakt to nechápu co s tím kdo dělal