Dnes som bol na brzde na meranie vykonu.
Vsetko islo ako po masle a vsetko ukazovalo na dobry vykon. Mali sme totiz velke problemy zabranit presmykovaniu kolies na valcoch, v kufri bol tazky radiator, moja malickost, auto bolo na maximum stiahnute k zemi popruhmi a kolesa napriek tomu presmykovali, na valcoch ostala otlacena vzorka z pneu.
Tak sa do kufra natlacili este dalsi dvaja ludia, a zacalo sa merat. V polovici merania zacalo cosi lietat vzduchom tak sme to prerusili a zistil som ze sa mi ROZPADOL koncovy tlmic vyfuku, ta vnutorna perforovana trubka sa odtrhla a vyfuk sa upchal hromadov sklenej vaty, co je vypln tlmica a je jej tam naozaj dost. Bohuzial napriek snahe sa mi nepodarilo vyfuk spriechodnit, ta svina vata sa trhala tak sa meranie skoncilo Takze vykon nepoznam.
Moje velke podakovanie ptri REMOVI a jeho kamaratovi, ktori mi na pockanie namontovali uzasny, novy, nerezovy tlmic
Tak mam novy tlmic, plne oci sklenej vaty a vylet za sebou...
Ako som (takmer) zmeral vykon
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
rad som pomohol. kedykolvek opat bude treba pomozem
skoda ze uz pani nemali cas sa do toho pustit opat.
raddy ma aj kusok povozil a podla mna to jazdi veeelmi pekne, ale to raddy este poznamenal ze mu asi aj sviecky skuslo a ze mui vynechava zapalovanie nad 5000rpm, no mne to tak neprislo
skoda ze uz pani nemali cas sa do toho pustit opat.
raddy ma aj kusok povozil a podla mna to jazdi veeelmi pekne, ale to raddy este poznamenal ze mu asi aj sviecky skuslo a ze mui vynechava zapalovanie nad 5000rpm, no mne to tak neprislo
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
no ale napriek vsetkemu zapalovanie vynechavalo a prisiel si o este lepsi zazitok. Nastastie som dnes odhalil chybu a uz to ide ako ma a dovolim si povedat ze este lepsie, kedze odhalenie chyby prinieslo aj nove rieseniaremo píše:rad som pomohol. kedykolvek opat bude treba pomozem
skoda ze uz pani nemali cas sa do toho pustit opat.
raddy ma aj kusok povozil a podla mna to jazdi veeelmi pekne, ale to raddy este poznamenal ze mu asi aj sviecky skuslo a ze mui vynechava zapalovanie nad 5000rpm, no mne to tak neprislo