klimatizace
klimatizace
Je to slozite na montaz nebo to nejak jde a na kolik me to prijde .
A co vsechno se musi koupit .
A co vsechno se musi koupit .
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To jo prace jak na kostele ale to vedro . Ale vcera jsem si konecne vyzvedl nerez drzaky na filtr a k naraznikum
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Taky mam jednu komplet na prodej
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Chlapy netusite nekdo proc utika chladivo a jak to odstranit?
Vsechno je proskousene a nikde nic neutika.
Jediny misto je kompresor, kde to vypada ze chladivo utika skrze spojku kompresoru. Zespodu kompresoru je takova mala nadobla s houbickou, ktera byla jedina spinava od checkeru. Je mozne sehnat nejake nove tesneni, nebo nechat nekde kompresor pretesnit?
Klima je plneno starou smesi, jedine snad ze tam nejni mazadlo, ikdyz vsichni tvrdi ze uz je primychane v chladici smesi. Ja si ale myslim ze by se melo trochu mazadla nalit do kompresoru obzvlast kdyz plnim klimatizaci komplet znovu jako kdyby byla nova (byly rozsroubovane trubky).
A netusite jestli se da sehnat tesneni na predelani na novou nejedovatou smes (R134)?
Vsechno je proskousene a nikde nic neutika.
Jediny misto je kompresor, kde to vypada ze chladivo utika skrze spojku kompresoru. Zespodu kompresoru je takova mala nadobla s houbickou, ktera byla jedina spinava od checkeru. Je mozne sehnat nejake nove tesneni, nebo nechat nekde kompresor pretesnit?
Klima je plneno starou smesi, jedine snad ze tam nejni mazadlo, ikdyz vsichni tvrdi ze uz je primychane v chladici smesi. Ja si ale myslim ze by se melo trochu mazadla nalit do kompresoru obzvlast kdyz plnim klimatizaci komplet znovu jako kdyby byla nova (byly rozsroubovane trubky).
A netusite jestli se da sehnat tesneni na predelani na novou nejedovatou smes (R134)?
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
panove, vy kdo mate klimu v aute, jak vam to chladi? je to srovnatelny treba s novyma autama? A kolik to cca u 200sx zveda spotrebu ? Da se s tim pak jeste vubec jezdit ?
Diky moc za reakce
Diky moc za reakce
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada