Restriktor v palivovém filtru - proč sakra?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Restriktor v palivovém filtru - proč sakra?

Příspěvek od 935Baby »

Asi to moc z vás neví, ale zdá se že v serii je v origo palivovém filtru restriktor. Je tam taková plastová vložka která dost zmenšuje průměr otvoru ve filtru.

Máte někdo ponětí proč to tam proboha ten restriktor dávali?
Před cca 2 lety jsem měnil filtr a právě v mém ten restriktor byl.

Koupil jsem filtr Alco a v něm žádný restriktor nebyl, tak jsem tam ten původní restriktor nedával.

Vzpoměl jsem si na to v souvislosit s mými problémy se studeným startem motoru jestli to náhodou na to nemůže mít efekt.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

při startu by restrikce měla být spíš výhodou
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Asi tam ten restriktor zkusím nacpat a uvidím co to udělá :)

Ale zase si ríkám jestli to nesníží nějak akceleraci nebo výkon. Ale když to tam bylo v serii tam by to nemělo nějak razantně snižovat výkon si myslím.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

každá restrikce je na škodu při plném zátahu, neboli od vrcholu kroutáku a výkonu do vyšších toček, ale otázka je jestli po cestě nejsou ještě větší restrikce než je ta ona na filtru
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

tak se test nekonal, protože ten restriktor nepasuje do přípojů filtru - je v nich příliš velká díra.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ho vyhod,restriktor ve filtru bude asi kvůli lepší samotné filtraci paliva, jiný důvod mě nenapadá
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mam uz asi 3-ti filter paliva, urcite to nie su nissan originaly a nikdy som nepostrehol ziadny problem....Okrem toho pri starte nemoze mat nejaky restriktor ziadny vplyv na start motora...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Ten restriktor je tam nejspíš pro tlumení pulzací toku benzínu vznikajících při práci palivového čerpadla,potažmo snížení hlučnosti palivového systému,přenášející se do interiéru vozidla.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

i pokud by neměl mít výhodu při startu, tak určitě to není nevýhoda
Odpovědět