Olejový dým - příčína?
Napsal: 15.07.2006, 22:22
Tak mám první problém tohodle rozsahu. Cca tři týdny jezdím na tlaku kolem jednoho baru. MBC se mi nepovedlo nastavit, dnes už nefungoval vůbec, takže jsem pořád jezdil na max tlak. Na jedničku a dvojku v pohodě - motor neměl max zátěž, takže tlak je kolem optimálních 0,85 Bar. Ale na další stupně to vyhoupne až k 1,2 Bar, kde se zastavuje dodávka paliva. Tak jsem to řídil plynem, pokud jsem jel naplno, a v pohodě. Dnes jsem vzal na silnici Praha - Kolín u Trilobita 98 a dojel k Vlastovi. Pak jsme se jeli projet a hned první plnej boost na trojku začaly lehonce detonace. Pokaždé, jakmile se ozvaly, ubral jsem plyn. Pak to dokonce bylo slyšet i na 0,5 Bar, což už fakt nepobírám. Auto začalo kouřit, docela hustě. Párkrát jsme se projeli na letišti, cestou zpět se to zklidnilo a kouřilo jen na boost kolem 0,8 Bar. Na volnoběh to nekouří vůbec, ale když přidám třeba na 3.000 ot, žačne kouřit, a když to padne na volnoběh, čadí to hustě cca 4 sec, pak zas nic. Dřiv to lehonce paflo jen pokud jsem vytočil na 5.000ot a pustil plyn. BOV je čistej.
Uff
Může to být olej přes výfukovou část turba? Nebo se vyjebou písty nebo pístní kroužky po takové chvilce slabých detonací? Dřív to nedělalo ani při 33 st celsia a podstatně ohřátějším oleji i vodě. Dnes bylo cca 25 st, večer už nedetonoval vůbec -cca 15 st. Divnej benzin?
Díky za help
Uff
Může to být olej přes výfukovou část turba? Nebo se vyjebou písty nebo pístní kroužky po takové chvilce slabých detonací? Dřív to nedělalo ani při 33 st celsia a podstatně ohřátějším oleji i vodě. Dnes bylo cca 25 st, večer už nedetonoval vůbec -cca 15 st. Divnej benzin?
Díky za help