Stránka 1 z 3
Kdo má zkušenost s AHRA HK s. r. o. ???
Napsal: 23.07.2006, 12:59
od Mr.FU
AHRA HK s. r. o.
BRUSÍRNA VÁLCŮ
www.ahra.cz
Chystám se dát k nim motor na GO. S některými z vás jsem se už o nich bavil, ale jelikož mě čeká poměrně značná investice, rád bych znal názor zkušenějších kolegů. Cena za GO je cca 30 000,- bez hydroštelů a olejového čerpadla ( ale počítám s tím, že po kontrole bude potřeba vyměnit i tyto díly) a obsahuje cca toto:
Provedeme demontáž, přebroušení a montáž s novými díly.
Písty výbrusové.
Ložiska ojniční 1. výbrus.
Ložiska hlavní 1. vybrus.
Sada těsnění na celý motor.
Rozvodový řemen.
Kladky napínací.
Výbrus bloku.
Broušení kliky.
Kontrola (oprava ojnic).
Repase hlavy.
Montáž motoru.
Na opravu se vztahuje záruka dle obchodního zákoníku.
Byl jsem ujištěn, že jelikož se jedná prakticky o nový motor, je poskytována záruka jak na díly tak na provedené práce.
Také jsem v seznamu nenašel třeba pístní kroužky, ale pokud jsou uvedeny výbrusové písty, přepokládám že je počítáno s kroužky a výbrusem.
Prosím o názory, rady, zkušenosti, moc díky.
Napsal: 09.09.2006, 10:46
od Katany
AHRA nebrat
po kompletnim vybrusu kliky a novejch loziskach mi klepe
od prvniho nastartovani ...
Napsal: 09.09.2006, 12:54
od doublejay
A je to s jistotou klika? Pry to delaji ofic i s papiry a zarukou, jak tady kdosi psal, tak reklamovat, ne? Nemuze byt treba volny nejaky cep nebo neklepou jen hydrostely? Mne obcas po nastartovani klepou uz na druhem motoru, treba jednou z 10 studenych startu, dokonce nekdy klepe i vic nez jeden (poznas lehce sluchem). Trva to par vterin. Tlak oleje mam v pohode, full syntetika po poradnem kouri na volnobeh pres 1.2 baru (mereno mechanickym budikem v motorovem prostoru). Pak to nekolikrat neudela a z toho zase treba 2x po sobe. Udela to jen nekdy po startu, za jizdy, pri razeni, zastaveni, pod plynem nebo na volnobeh pak uz nikdy, nezavisle na stylu jizdy. Mam jeste jednu zrepasovanou hlavu, tak pokud bude mimo sezonu cas, zkusim to nechat prehazet a uvidime. Je to slyset zretelne jen a pouze u krytu vacek, niz uz pak ne. Kdysi vysla amaterska konstrukce na pristroj pro zjistovani klepani v motoru, dalo se to pouzit i na zjistovani, ktere konkretni lozisko nebo cep na kterem valci klepe. Mozna by stalo za to jeden postavit... Bylo to na kontaktnim principu - tycka se prikladala na ruzna mista motoru a ladeny zesilovac signalizoval klepani, bylo to navrzene tak, aby to dokazalo podle sily urcit zdroj a nebralo to jen falesny zvuk sireny vedenim v kovu.
Napsal: 09.09.2006, 20:38
od Kentoya
Písty výbrusové. cca 14 000
Ložiska ojniční 1. výbrus. cca 1 000
Ložiska hlavní 1. vybrus. cca 1 000
Sada těsnění na celý motor. cca 3 500
Rozvodový řemen. cca 1 500
Kladky napínací. cca 2 500
Výbrus bloku. cca 2 000
Broušení kliky. cca 1 000
Kontrola (oprava ojnic). cca 2 000
Repase hlavy. cca 2 000
Montáž motoru.
to jsou přibližně ceny za které to koupíš v maloobchodě a cena vychází cca 30 000 a záleží jen jaké máš slevy, já jsem počítal přibližně se stejnou cenou až to začnu dělat,
a jelikož je tam záruka, kup určitě origo čerpadlo na olej a nechej ho od nich namontovat, je to bod na kterém by jsi mohl pohořet při reklamaci
Napsal: 09.09.2006, 23:04
od doublejay
jo, koukam, ze jsem si to poradne neprecetl - pises "po kompletnim vybrusu kliky a novych loziskach" - ojnice se nedelaly? To muze byt sakra problem (viz Kentoya). A olejova pumpa je taky celkem dulezita. Jak po zahrati na volnobeh mazes pod 1b, je na tom neco nezdraveho... V manualu se sice udava mez 0.7b, ale to uz je krizova hodnota.
Napsal: 09.09.2006, 23:36
od Kentoya
na ty ojnice jsem se ho už ptal ve členech, věřím tomu, že jestli je nenechal dělat, tak díky nim to odsírá klika
Napsal: 10.09.2006, 00:19
od doublejay
staci jedna natazena a bude to klepat od prvniho startu...
Napsal: 11.09.2006, 17:30
od Katany
ok. ojnice se nedelaly ... i kdyz jsem jim v ahre rikal at vsechno premerej a zkontrolujou, o ojnicich nebyla nikde ani zminka
takze natazena ojnice ... no to uz je ted uplne jedno co to klepe, kdyz to klepe ... ale reknete mi jakym zpusobem se ty ojnice repasujou, nebo na koik prijdou kovane .... a co ja vim tak sada pistu vyjde asi na 8500,- a ne 14000,-
jinak olejove cerpadlo ma fungl novy, takze tam problem neni ...
doufam jenom ze to vydrzi aspon par kilometru ... jedina vyhoda toho ze to teda ted jede je ze to budu davat ke klepirovi pojizdny ... nepojizdny to nikdo nechce :-)
Napsal: 11.09.2006, 17:44
od Katany
akorat me zarazi ze na to v ty ahre neprisli, je to trosku smutny ... takze az prijdete nekdo na to kam dat motor na GO aby za neco stala tak mi to dejte vedet ...
Napsal: 11.09.2006, 21:19
od Heini
Motorena Praha
Napsal: 11.09.2006, 22:28
od Kentoya
co se pístů týká to máš jako se šálama můžeš koupit neznačkový za litr, nebo nissan za 5 nebo race pro za 6
ojnice budu brzo nechat dělat tři sady a sada cca 2000
kovaný I od streta cca 22000, albrecht dělá H a cca 35000
Napsal: 12.09.2006, 07:22
od Řehy
Delali mi GO v Ahre(vybrus, pisty, krouzky, repas ulozeni vacek a slozeni motoru) Kliku jsem mel prebrousenou a vyvazenou, ojnice zrepas. v Motorene. Daval jsem to do Ahry, pac jsem uz nemel cas to skladat. Chtel jsem od nich vsechno zkontrolovat a dat zaruku... a spokojenost, motor slape jak hodinky.
Nicmene, nemaji na cem vyvazit kliku!!!!!!!!!!! takze pokud zamyslite o prebrouseni kliky, dejte to urcite jinam a nechte ji vyvazit jako komplet!!! Pak teprve do Ahry, nebo kamkoli jinam... a chtejte zaruku
Napsal: 12.09.2006, 07:35
od Řehy
Katany píše:AHRA nebrat
po kompletnim vybrusu kliky a novejch loziskach mi klepe
od prvniho nastartovani ...
to je mozna i to, co jsem psal... po vybrusu nemaji na cem kliku vyvazit...takze v tomhle smeru jsou to u me fusari... ale typoval bych to na tu ojnici...pokud se v ni protocily saly, vydre se jeji prumer a nove saly v ni nesedi, jsou tam vule a motor klepe...
Rada pro vsechny, pokud si muzu dovolit :-) v Motorene v Praze delaji sami dedove, co si doma staveli svoje zavodaky na koleni. Pokud se tam dohodnete s primacim technikem a pujdete primo za tim, co ten motor bude delat a reknete mu, ze je to pro vas dost dulezity, aby bylo vsechno ok a datemu na pivo, verte, ze udelaji vsechno. Zmeri vam ovalitu pistu, ojnic, ulozeni kliky, vsechno vam vycisti, odlehci setrvak a vsechno 100% vyvazi... Ty dedove se vraci do svych mladych let, kdy si staveli zavodaky...a delaji to fakt s laskou v srdci.... ale to jako vazne, nekecam....staci trosku slusnosti a zajmu a ty dedove se rozdaji...
Delaji tam hlavne autobusy a nakladaky, proto je pro ne naslaplej motor prijemnou zmenou od kazdodeniho stereotypu... a umej...
A konec reklamy
Napsal: 12.09.2006, 08:23
od kenivruh
Kentoya píše:co se pístů týká to máš jako se šálama můžeš koupit neznačkový za litr, nebo nissan za 5 nebo race pro za 6
ojnice budu brzo nechat dělat tři sady a sada cca 2000
kovaný I od streta cca 22000, albrecht dělá H a cca 35000
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Crower kovane $692 sada.
Napsal: 12.09.2006, 11:54
od mrkevvzime
"Ty dedove se vraci do svych mladych let, kdy si staveli zavodaky...a delaji to fakt s laskou v srdci.... ale to jako vazne, nekecam....staci trosku slusnosti a zajmu a ty dedove se rozdaji...
"
To je krasa to snad ani nemuze byt pravda. Skoda, ze uz mam po GO tak trebas jindy - no doufam, ze to nebude moc brzo
takovej zlatej deda je 100x lepsi nez namachrovanej typek co vo tom vy hovno