Stránka 1 z 1
Pozor na shit turba z e-bay
Napsal: 03.08.2006, 16:33
od 935Baby
Dost často se tam objevují neznačková turba a prodávající je prodává jako značková.
Třeba toto:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=230918
Dle fotky to vůbec nevypadá jako Garrett turbo ale prodávající prý někomu odpověděl na mail a řekl ze je to turbo od Garretu
Napsal: 03.08.2006, 18:16
od Martin_534
jj tydle levný turba nebrat
Napsal: 03.08.2006, 21:51
od 935Baby
Mazec !!!! Mrknete na ty fotky a na výrobní štítek:
Je tam napsáno:
Turbodmychadlo (fakt? já myslel že je to kuchynský mixér
)
Typ: NISSAN (takový typ turbodmychadlo neznám)
Také se mrkněte na otázky co lidé psali prodejci. Ten kreten tam píše že je to turbo od Garrettu
Ale tohle me teda dostalo:
Warning - Please do not accept cheap poor quality imitations from other companies on Ebay, we have been trading now for over 10 years and our parts are well respected in the modifying industry!
To mají napsáno v tom článku
Napsal: 04.08.2006, 08:13
od Martin_534
to je zcela běžná věc, na ebay se nakupuje dobře, ale musíš si dávat pozor, tydle turba u nás bohužel prodává i michal, tak jsem zvědavej jak bude řešit reklamace
Napsal: 04.08.2006, 20:40
od mike
nechci chytracit ale tohle je fake jak krava uz pole toho dost divnyho stitku !! krom toho sem si nevsim ze by bylo neco vylisovanyho primo na tom housingu obvykle tam je neco treba garett...
Napsal: 08.08.2006, 18:56
od Conrad
Zase za tu cenu
komplet housing + pipe + příruba.....vyměnit včas ložíska za kvalitní /cca 4 tis/ a víc se na tom pokazit nemůže a mám t28 v cemě 25
..na druhou stranu originál dnes už větší výrobní hodnotu něž 10 nemá a cena origoše apoň půjde dolů
Napsal: 08.08.2006, 19:16
od Kentoya
tak nějak pokud máš možnost nových ložisek a nechat dynamicky vyvážit, tak pokud není nic lopatkám a není velká vůle mezi stěnama a lopatkama tak se nemá co posrat, a na druhou stranu pokud by tyto turba vydrželi 20 000 km tak se to vyplatí víc jak garet kterej se může díky špatnýmu mazání taky posrat hned, ale stejně bych šel asi do gareta
Napsal: 08.08.2006, 19:26
od blázen
jenže aby něco z těch tří pevných částí těla turba nepraskalo,na těhhle shitech
Napsal: 08.08.2006, 19:44
od Kentoya
teoreticky nemá co prasknout, prakticky může cokoliv, chce to zkusit
Napsal: 08.08.2006, 19:53
od Martin_534
no největší problém tědlech turb je praskající kompresor housing, protože neni svařenej, ale jenom slepenej, ale třeba se už poučili
Napsal: 20.09.2006, 11:23
od Bagger
ahoj kluci, mam dotaz co zhruba se mohlo posrat, kdyz do dvou tis. otacek mi to slape ale jak mile se dostanu nad tak se udusi a streli do vyfuku, taky pred timto problemem se zdalo ze do kabiny dost pachne benzin nebo vyfuk. Ja osobne mam podezreni na turbo.Ale jsem S13 naprosty zacetecnik a mechanik mene zdatny. Jelikoz jsem ho koupil pred par dny a ujel asi 100km pri prevozu. dikuji predem za pomoc i rady.
Napsal: 20.09.2006, 21:06
od Kentoya
předstih na 40%
Napsal: 07.03.2007, 21:50
od NISMOO7
e-BYZ NIKDY!!!!!!!!!!! DOPLATIL SOM NA KÚPU TURIEB A DVOCH NA 300ZX BOLI LACNEJŠIE LEN O 300 USD ALE DRBLI HNED-PRETOČENÉ AXIÁLI TAKŽE BACHA BRATŘI JO????????
Napsal: 08.03.2007, 00:11
od marat
Nikdo zde nezmínil,že lopatky turbíny asi nebudou z inkonelu a skříň nebude niklovaná...je toho holt víc,i výroba turbíny už dnes vyžaduje méně dostupné technologie...
Napsal: 08.03.2007, 00:55
od NISMOO7
hmmmm