Stránka 1 z 1
1000 km a tesnenie zase netesni
Napsal: 18.09.2006, 14:56
od kenivruh
Takze po nieco viac ako 1000 km, zase unikaju vyfukove plyny okolo tesnenia zvody->turbo
Clovek sa s tym j... ako sprosty, da tam origo nissan tesnenie, poistne matice aby sa to nepovolilo a ono to ma v p... a po par km to zacne znova fukat
Ludia, kde som spravil chybu ? Vyzera to tak, ze teraz ked to budem robit, tak tam nedam ziadne tesnenie ako spominal raz raddy, vylestim to do zrkadla a nastriekam tam len medeny spray (odolny do 1100 stupnov) a uvidim.
Napsal: 18.09.2006, 15:16
od Goodziller
Tak jsem zvedav, jestli se mi to taky podfoukne.... Mam tam taky origo tesneni....
Napsal: 18.09.2006, 15:23
od kenivruh
Goodziller píše:Tak jsem zvedav, jestli se mi to taky podfoukne.... Mam tam taky origo tesneni....
Ked zacnes pocut tichy piskot, o ktorom si myslis, ze je to zvuk roztacajuceho sa turba tak uz je to v p...
Napsal: 18.09.2006, 15:32
od blázen
já mám nějaký starý origo shit ale drží v pohodě..zrada bude jinde
Napsal: 18.09.2006, 15:42
od Mirek
obe dosedaci plochy prirub jsou rovne? nektery tesneni maji rub a lic..nedal jsi ho naopak?
Napsal: 18.09.2006, 15:51
od buky300zx
Nechcem mudrovat,ale podla vsetkeho budu dokrutene zvody a ked ich dotiahnes akokolvek tak ti to tesnenie prdne vzdy!!Treba ich bud ofrezovat,alebo obrusit na magnetke!!!
To je moj nazor!
Napsal: 18.09.2006, 17:21
od raddy
presne tak, stycne plochy musia byt rovne...da sa povedat, ze ak tesnenie raz podfukne, plochy uz nie su rovne...a velakrat je to prave kvoli tesneniu.
rozhodne by som skontroloval stycne plochy, ak treba tak upravit a nedavat ZIADNE tesnenie. tym padom nema co prehoriet a tym padom skrutit priruby. maximalne tam dat velmi tenku vstvu pasty, aj ked proti tomu niekto protestuje ze by ulomok mohol zbehnut do turba. ale opakujem, TENKU vrstvu!
Len pripomeniem, ze ja nemam ziadne tesnenia (blok-zvody, zvod-turbo) a no problem...
Napsal: 18.09.2006, 17:38
od doublejay
Dalsi problem by mohl byt, pokud mas upraveny vyfuk, vetsi trubky, jinou koncovku a nedas vlnovec nebo jiny pruzny dil, tak pri akceleraci a brzdeni dava cely vyfuk do svodu silne razy a kazdy spoj na ceste je velmi namahany. Ja mam mezi vystupem z turba a vyfukem prave tento pruzny dil a zadne problemy tohoto typu uz 2 roky neresim, jezdim denne.
Napsal: 18.09.2006, 19:54
od kenivruh
Dakujem za odpovede. Mam vsetko seriove (zatial). Tiez to tipujem na to, ze dosadacia plocha zvodov nie je rovna. Ked som to montoval aj som to chcel dorovnat, ale ked mi tam zavadzali tie stefty a nechcel som ich odvrtavat (a tiez som si myslel, ze tu miernu nerovnost to tesnenie spravi).
Takze, ked to dam teraz dole, tak urcite pozriem na tie plochy a ked bude treba tak stefty pojdu prec a plocha sa prebrusi. A urcite to pojde uz bez tesnenia. Kde nie je tesnenie, tam nemoze tesnenie prefukovat
Napsal: 19.09.2006, 09:02
od Harryp
buky300zx píše:Nechcem mudrovat,ale podla vsetkeho budu dokrutene zvody a ked ich dotiahnes akokolvek tak ti to tesnenie prdne vzdy!!Treba ich bud ofrezovat,alebo obrusit na magnetke!!!
To je moj nazor!
Zcela vyjímečně s tebou musím souhlasit...U KAŽDÉHO rozebíraného motoru,pokud chci,aby byl top,MUSÍ všechny příruby na magnetku,od S30 až po Z33.Zatím nebyly výfukové svody rovné dle mých představ u žádného z Nissanů,či Datsunů.A jak pravil RAddy,litina se do hliníku zarafne i bez těsnění.
Napsal: 20.09.2006, 00:18
od Caizi
No já jezdil taky nějakou dobu z fouklým těsnění mezi turbem a svodama, nic jsem nerovnal, dal trošičku obyč pasty na výfuky místo těsnění a na matky dal grafitovou vazelíu a mám upravený výfuk takže vibrace v celém autě a už 15 tis.km nic a nikde nic nefouklo. Zlatá pasta za 200,-.