Stránka 1 z 2
Napsal: 11.03.2003, 09:30
od belmondo
Cus bus, potrebuju poradit, zacal mi desive rychle mizet olej, podle toho co se tady postupne objevuje za prispevky jsem usoudil ze to dela turbo. A tak na rady ktere jsem tady objevil jsem sundal tu nejtlusci hadici a koukl jsem dovnitr jestli tam je olej a taky ze jo byl tam
Probehly tady 2 ruzny opravy turba a to pretesneni (zminovana cena okolo 5 tis) a repase (cena kolem 20 tis). A tak se chci zeptat jestli by me stacilo jen to pretesneni a nebo musim repasovat? Dikes za info
Napsal: 11.03.2003, 11:06
od Conrad
belmondo píše:Cus bus, potrebuju poradit, zacal mi desive rychle mizet olej, podle toho co se tady postupne objevuje za prispevky jsem usoudil ze to dela turbo. A tak na rady ktere jsem tady objevil jsem sundal tu nejtlusci hadici a koukl jsem dovnitr jestli tam je olej a taky ze jo byl tam
Probehly tady 2 ruzny opravy turba a to pretesneni (zminovana cena okolo 5 tis) a repase (cena kolem 20 tis). A tak se chci zeptat jestli by me stacilo jen to pretesneni a nebo musim repasovat? Dikes za info
To se v?t?inou zjistí a? to turbo rozd?lají. V zásad? plati ?e pokud ned?lá rámus ve velkých otá?kách sta?í jenom p?et?sn?ní. Známý za?al na p?et?sn?ní a nakonec ho dal repasovat celé projevovalo se to ubýváním oleje a velkým hlukem pri vysokých otá?kách - p?et?sn?ni + turbinky vyslo ho to na vic nez mu zprvu tvrdili /fiat croma/. Jinak ohledne toho oleje v trubkách dle meho nazoru se vyskytuje ve vsech nissanech tohoto data pokud je nekdo pred tebou nevicistil :ph34r:
Napsal: 11.03.2003, 11:15
od Ondrey
Je to tak.. Ka?dý dvoukilo má trochu oleje v trubkách od turba.. Ale je to jen taková fakt hodn? tenká vrstvi?ka.. Tak?e jestli tam má? toho oleje víc, tak je v jasn? v háji t?sn?ní v turbu..
Napsal: 11.03.2003, 13:18
od V-Eagle
Mimojine k tomu oleji v trubkach musite pripocitat zasranou celou cestu az do motoru, cili i intercooler, coz se opet projevi na jizdnich vlastnostech auta. Takze Te asi bude cekat i cisteni
Napsal: 11.03.2003, 16:16
od raddy
Ktoru hadicu si pozeral? Od filtra k turbu alebo od turba k IC (prip od IC do motora)? V prvom pripade ti ide olej cez ventilaciu vaciek (co moze znamenat piesty/kruzky/valce v ...). Urob test kompresie a hned uvidis...
V druhom pripade ide olej cez turbo.... Pomoze pretesnenie, nie je to ani moc drahe. Ak je zvysok v poriadku....
Mne mizol olej tadial....
Dymi ti auto?
Ak dymi na volnobehu/pri preradeny, je to turbo.
Ak zadymi po zatazou/zoslapnuty plyn, su to piesty....
Napsal: 12.03.2003, 07:21
od belmondo
Motor by mohl bejt snad v cajku, pred 3 mesicema se mi zkroutila klikovka a byl na generalce, tak doufam ze uz to tam okoukli vsechno a kdyby to bylo v haji tak reknou. Jinak se mi zda ze lita docela slusne vcera jsem ho testoval a 230km/h bez problemu a vcelku dost svizne zrychloval coz me trosku mate protoze si rikam ze kdyby poradne netesnilo turbo tak by to muselo bejt znat. Jo a obcas kdyz na to poradne slapnu tak se mi zda ce se zacuka ale jen tak jednou nebo max dvakrat za sebou. Ale ten olej mizi zavratnou rychlosti asi tak litrik za 3 tejdny a je to odvisli na tom jak jedu. Kdyz jedu pomalu tak mizi pomalu a kdyz rychle tak to je fofr
coz by zase mohlo nasvedcovat tomu turbu.
Napsal: 12.03.2003, 08:27
od raddy
belmondo píše:Motor by mohl bejt snad v cajku, pred 3 mesicema se mi zkroutila klikovka a byl na generalce, tak doufam ze uz to tam okoukli vsechno a kdyby to bylo v haji tak reknou. Jinak se mi zda ze lita docela slusne vcera jsem ho testoval a 230km/h bez problemu a vcelku dost svizne zrychloval coz me trosku mate protoze si rikam ze kdyby poradne netesnilo turbo tak by to muselo bejt znat. Jo a obcas kdyz na to poradne slapnu tak se mi zda ce se zacuka ale jen tak jednou nebo max dvakrat za sebou. Ale ten olej mizi zavratnou rychlosti asi tak litrik za 3 tejdny a je to odvisli na tom jak jedu. Kdyz jedu pomalu tak mizi pomalu a kdyz rychle tak to je fofr
coz by zase mohlo nasvedcovat tomu turbu.
To tesnenie na turbe je olejove a nema vplyv na kompresiu vzduchu v turbe (unika len olej, nie vzduch...). Nechaj auto bezat na volnobehu, vytoc na 6000 ot. a prudko pusti plyn. Ak vybafne dym, tesnenie turba je v haji. Test kompresie si daj urobit, mozno to nepozerali.....
Daj VELKY pozor na ten olej. Ak ti mizne, moze sa stat ze nieco zadres (ja som znicil ojnicne loziska. Zacali klepat, pozrem olej a tycka sucha
).
A o tom cukani na plny plyn asi napisem zvlast prispevok, je to hnusny problem, ktory sa viaze na sviecky, casovanie predzapalu a palivove cerpadlo.
Mas stand. tlak na turbe alebo si ho zdvihol?
Napsal: 12.03.2003, 09:17
od belmondo
OK zkusim to vytocit na tech sest a omrknu to. Zatim jsem to nijak netunil, takze pokud ten tlak nezvedl predchozi majitel tak by mel bejt normos.
Napsal: 27.03.2003, 22:38
od XJR
Chlape belmondo, tob? se to auto po?ád jen sere. U? by jsi s tím n?co m?l za?ít d?lat.
Napsal: 28.03.2003, 14:54
od raddy
XJR píše:Chlape belmondo, tob? se to auto po?ád jen sere. U? by jsi s tím n?co m?l za?ít d?lat.
Vsak pockaj, kupis si aj ty a budes sa ti srat tiez!
Napsal: 31.03.2003, 06:48
od belmondo
XJR: Hele moc neprovokuj nebo Ti to na chate spocitam
)))
P.S. Pockej az bude ty tvy Johane 12 let tak poznas co to je
)
Napsal: 31.03.2003, 18:20
od XJR
belmondo: Hele, kdy? se o n?co stará? a p??uje? o to, tak se Tio nemu?e stát, ?e by se to takle sralo
A fakt by m? zajím?alo, jak mi to chce? na chat? spo?ítat? :rolleyes: Bere? kalkula?ku?
Stejn? to bude? plati Ty!!!!
Napsal: 31.03.2003, 18:26
od XJR
Hele belmondo, jede? na Tuning party do toho Hradce? Já jen, ?e by sis tam mohl prohlídnout, jak vypadá normální a po?ádná 200sx
Napsal: 31.03.2003, 23:41
od Daeve
:rolleyes: WHOOOOAW!!!!! Vy se teda nesetrite!!
Hele, ty draku XJR, co mas vlastne za masinu? Neni to nahodou Yamaha XJR 1300? Jestli jo, tak ses maser a muj clovek! Na chate drazdim totiz Yamahu XJR 1300SP z roku 2001!
Je to desny delo! Jo- a koukej si obstarat taky auto, at mas co resit! B)
Napsal: 01.04.2003, 06:55
od raddy
No teda chlapi, je to lepsie ako nic, ale co tak aj nejaky prispevocek k veci? :rolleyes: