Shocked - original součástka NISSAN nepasuje, WTF ?
Napsal: 24.09.2006, 00:09
Tak jsem si koupil na motor CA18DET hezkdy novy sroubek na stelovani volnebehu ktery je mi uplne k hovnu
Na sroubku je O-kroužek který tesní závit a zabranuje uvolnení šroubku vlivem vibrací motoru. Na mém původním šroubku je poškozený ten O-kroužek a než shánět někde O-kroužek, tak jsem si koupil ten šroub nový - stal cca 150Kc tak jsem to neřešil.
Včera jak jsem steloval (respektive rozladoval) předstih tak jsem i serizoval volnoběh a tak jsem si řekl že bych mohl namontovat nový šroubek na štelování volnoběhu - originál NISSAN Part Number: 16144-51E16
Byl to dobrý nápad do té doby než jsem vyndal ten starý šroubek a porovnal ho s tím novým Uplně se lišil
Rozdíly:
- mneší průměr za hlavou šroubu
- jiná celková délka šroubu
- O-kroužek v úplně jiné poloze než na starém šroubu: na novém byl O-kroužek před závitem a na starém za závitem
Tak jsem ho zkusil namontovat a nadoraz jsem ho dotáhl protože když nebyl plně dotažený tak se viklal že by se vlivem vibrací motoru povolil. Nastartoval jsem motor s odpojeným AAC ventilem a motor měl snahu chcípat - tak jsem chtel zvýšit volnoběh povolením šroubku o několik otáček a šrou býl tak volný že by se vytřásl vibracema.
Tak jsem dal zpět starý šroub s poškozeným O-kroužekem - ještě docela drží tak snad to tam nějakou dobu vydrží a pak kudu muset najít nějaký vhodný O-kroužek
Na sroubku je O-kroužek který tesní závit a zabranuje uvolnení šroubku vlivem vibrací motoru. Na mém původním šroubku je poškozený ten O-kroužek a než shánět někde O-kroužek, tak jsem si koupil ten šroub nový - stal cca 150Kc tak jsem to neřešil.
Včera jak jsem steloval (respektive rozladoval) předstih tak jsem i serizoval volnoběh a tak jsem si řekl že bych mohl namontovat nový šroubek na štelování volnoběhu - originál NISSAN Part Number: 16144-51E16
Byl to dobrý nápad do té doby než jsem vyndal ten starý šroubek a porovnal ho s tím novým Uplně se lišil
Rozdíly:
- mneší průměr za hlavou šroubu
- jiná celková délka šroubu
- O-kroužek v úplně jiné poloze než na starém šroubu: na novém byl O-kroužek před závitem a na starém za závitem
Tak jsem ho zkusil namontovat a nadoraz jsem ho dotáhl protože když nebyl plně dotažený tak se viklal že by se vlivem vibrací motoru povolil. Nastartoval jsem motor s odpojeným AAC ventilem a motor měl snahu chcípat - tak jsem chtel zvýšit volnoběh povolením šroubku o několik otáček a šrou býl tak volný že by se vytřásl vibracema.
Tak jsem dal zpět starý šroub s poškozeným O-kroužekem - ještě docela drží tak snad to tam nějakou dobu vydrží a pak kudu muset najít nějaký vhodný O-kroužek