bílý kouř
bílý kouř
Jak učí v nevím které třídě nevím které školy(přiznávám,že jsem nikdy žádnou takovou školu neabsolvoval),kouř hořícího oleje bývá modrý-ne příliš hustý.Ano toto je pravda.Ovšem ve výše zmíněné třídě již zapomněli žákům sdělit,jakou barvu má kouř,který se pouze odpařuje při styku s velmi horkým tělesem.(např výfuk)Olej,který se do výfuku dostane jinak,než cestou spalovacího prostoru,nemůže totiž shořet,neboť ve výfukových plynech není obsažen žádný kyslík.(on tam je ale je ho velmi málo)Barva plynů vzniknuvších pouhým odpařením částic oleje jest kupodivu bílá až šedá a tento kouř je velmi hustý.Důležité ale je,že nám naprosto jednoznačně signalizuje již výše zmíněnou olejovou cestu.
Nakonec bych chtěl poznamenat,že nejsem ani chemik,ani fyzik,ani boxer či pilot formule 1 a toto jest čistě a pouze moje dedukce,takže za případné odchylky od zavedeného řádu věcí kosmických se již dopředu ospravedlňuji. :yawinkle:
Nakonec bych chtěl poznamenat,že nejsem ani chemik,ani fyzik,ani boxer či pilot formule 1 a toto jest čistě a pouze moje dedukce,takže za případné odchylky od zavedeného řádu věcí kosmických se již dopředu ospravedlňuji. :yawinkle:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
alebo druha moznost, odvetranie v poriadku, ale prilis vysoky prienik plynov cez kruzky ktory uz nedokaze odvetranie odvetrat...Martin_534 píše:pod to se také podepisuju, každopádně bych do této debaty moc nezabředával, nebo to budu muset zase zamnout
nejznámější příčinou hustýho bílýho kouře je špatný odvětrávání vany a následnej únik oleje přes turbo do vejfuku