Stránka 1 z 1

problem s cipem

Napsal: 04.10.2006, 17:44
od mrkevvzime
čus lidi
dneska jsem instaloval stage 1 a mám s tim nějakej problém
všechno šlo vcelku dobře pak jsem nastartoval a motor běžel tak jsem myslel, že je to ok
no později jsem chtěl odjet tak jsem to nastartoval a na někoho jsem čekal a asi po 2-3 minutach volnoběhu najednou motor zdechnul a konec...
nejde nastartovat a pumpa na zapalování buď furt tlačí a nechce přestat nebo tlačí velmi rychle přerušovaně a taky nechce přestat a nejde prostě nastartovat motor normalně točí , ale nic se nestane
tak jsem tam dal starej čip a chytlo to a jak jsem šáhl na plyn tak to zase zdechlo a už to nechce nastartovat :cry:

pls napadá vás něco

jedna věc co si nejsem jist je jestli maj být dva piny sletovaný dohromady, protože na tom původnim čipu se my zdálo, že to tak je tak jsem to udělal i s paticí
jinak nevim

Napsal: 04.10.2006, 18:31
od raddy
ajaj, vyzera to na poskodenu ECU....co viem tak ziadne piny nie su spolu zletovane, ale neviem to na 100%....

vsetky priznaky (palivova pumpa, motor nenaskoci) poukazuju na nefunkcny cip alebo nefunkcnu ECU.

mas moznost pozicat si na vyskusanie inu ECU?

doporucujem poriadne skontrolovat plosny spoj na tvojej ECU, ci si ho nahodou neposkodil pri letovani....a tie spojene piny si naozaj over.

Napsal: 04.10.2006, 19:45
od mrkevvzime
no tak martin rikal, ze nema byt spojeno nic, ale fakt sem myslel ze jo, uplne to tak vypadalo ten origo cip :(
tak to rozletuju a budu se modlit aby to ecu prezila a kdyz ne tak si ji pucim od martina a otestuju no a pak ji budu shanet :?

ale podle me jestli neco zdechlo tim spojenim tak ta epromka nebo co to je, protoze kdyz sem tam dal ten starej cip tak to chytlo nez jsem dal plyn...

Napsal: 04.10.2006, 19:51
od blázen
spojeno nemá být určitě nic, tím sem si jistý i já

Napsal: 04.10.2006, 20:45
od mrkevvzime
mno tak to sem zvedavej jestli to prezil aspon jeden ten cip kuaaaaa

Napsal: 05.10.2006, 09:00
od raddy
mrkevvzime píše:mno tak to sem zvedavej jestli to prezil aspon jeden ten cip kuaaaaa
cip sa da napalit znova a byva hodne odolny, klidek :wink:

Napsal: 05.10.2006, 09:37
od mrkevvzime
tak nevim. na ty desce to proste vypada, ze tam 2 piny jsou fakt spojeny
dal jsem jinou patici a je to stejny, ale cipy jsou asi ok, protoze to zase nastartovalo, a kdyz uz sem myslel, ze je to ok tak to zdechlo a je uz to zase nechce chytnout :roll:

Napsal: 06.10.2006, 08:34
od mrkevvzime
tak je to asi kabelama nebo tim modrym konektorem
dal jsem tam ecu od martina a dela to to same
furt tlaci pumpa, diody na ecu blikaji nepravidelne a stejne jako to cvakani (asi od vstriku), vstrik a furt pousti benal do motoru - zni to tak
a samo ze to nechce chytnout

budu vdecny za kazdou radu

co mam treba merit nejdriv a tak

Napsal: 06.10.2006, 11:05
od raddy
ako prve bz som si overil, ci NAHODU nedoslo k poskodeniu oboch cipov, pre istotu-to v pripade ak si v Martinovej ECU skusal svojue cipy.

hm, dalsi postup tazko poradit. zacni premeriavat konektor, ci nie je nahodou nejaky kabel zlomeny a premeraj cestu od CAS do ECU, to je kriticky komponent pre start. samozrejme, premeraj aj napajenie a zemnenie ECU....

Napsal: 06.10.2006, 12:15
od mrkevvzime
v pujceny jednotce jsem cip nemenil
napajeni tam je zem taky :cry:
to je nejhorsi vec co se snad mohla stat milion kabelu a jeden je v asi pi** nebo bude spatnej ten konektor to nikdy nenajdu...

odtahnu to domu a tam to budu resit - kdyz nebude prset coz urcite bude pri moji smule kua to je tyden na hovno

Napsal: 06.10.2006, 12:34
od mrkevvzime
asi promerim nejdriv kontak se vstrikama, protoze kdyz dam klicek na 1 tak pumpa neprestava tlacit a v oblasti vstriku je slyset jakoby to furt strikalo a nechce to prestat, takze do faze startovani se ani nema cenu dostavat proste to nechytne - vyzkouseno
parkrat to chytlo, ale to probehlo natlakovani normalne a pumpa se vypla, pak se to muselo dlouho tocit jak to bylo uchcany z predesleho pokusu a pak to nastartovalo, ale bohuzel maximalne za par desitek vterin konec filmu...

Napsal: 07.10.2006, 09:38
od raddy
to ze pumpa tlaci nepretrzite a vstreky sa otvaraju je dosledok nefunkcnej ECU a/alebo cipu. Kedze si skusal inu ECU, problem naozaj asi bude v kabelazi. Rozhodne ako prve premeraj kontakt na CAS...

Napsal: 07.10.2006, 09:57
od mrkevvzime
ok premerim to hned jak to najdu :wink:

Napsal: 09.10.2006, 15:54
od mrkevvzime
tak už to konečně jezdí :D :hello1:
HALUZ jako prase :!:
proměřil jsem snad už skoro všechno a furt nic. Tak už jen tak ze zvědavosti jsem rozdělal tu půjčenou jednotku a koukám, že jeden pin od čipu není zasunutý, ale je vyhnutý mimo patici :shock: -radši jsem se přeptal Martina wocogo :wink:
pak jsem to znova zandal a auto maká a dokonce choděj všechny čipy :D

takže něco je špatně s mojí jednotkou, ale už aspoň vim kde je ten zakopanej pes \:D/

Napsal: 09.10.2006, 16:02
od buky300zx
=D> =D> =D>