vůbec nespěchám. Teď budu celou zimu dělat generálku motoru a kastle, Na jaře bych chtěl vyjet tak to snad stihnem ne? A kolik se tak pohybujou? a co umí ten S2?
I love "Turbo"
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD
Nyci píše:vůbec nespěchám. Teď budu celou zimu dělat generálku motoru a kastle, Na jaře bych chtěl vyjet tak to snad stihnem ne? A kolik se tak pohybujou? a co umí ten S2?
během měsíce bude můj k mání,..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Kentoya píše:stage 2 umí pracovat s vyšším tlakem turba při zachování ostatních seriových věcí, samo že jsou nutné úpravy jako pro S1, bez úprav to nemá smysl
Co se musí u S1 upravit? pumpa,tlak turba, ještě něco?
I love "Turbo"
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD
pro S1 je vhodné odstranit CAT, Airbox nahradit hřibem, FMIC, tlak turba může a nemusí, ale pokud zvednout tlak tak max do 1,1 bar, pak s1 už není to pravý ořechový to je v kostce to nejdůležitější
Tak ok. To bych moch zvládnout. díkes. Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli je normální že mě turbo natlačí 0,6 a když to začnu točit okolo 6000rpm tak to jde pomalu dolů tak na 0,4-05. Je to normální??
I love "Turbo"
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD
Nyci píše:Tak ok. To bych moch zvládnout. díkes. Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli je normální že mě turbo natlačí 0,6 a když to začnu točit okolo 6000rpm tak to jde pomalu dolů tak na 0,4-05. Je to normální??
jasně ono ten tlak neudrží déle
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod