Stránka 1 z 3
obsah motoru
Napsal: 12.10.2006, 12:05
od Hynek
poraďte jak se dostat s obsahem našeho motoru 1809 na nějakých 1760 , tak abych mohl startovat na sprintech do 3 litrů?
ted tam jezdí někdo s VW jettou 1760 zřejmě turbo, ale žádnej takovej motor VW nedělal (nebo aspoň o tom nevim) 1,8 turbo od VW má 1781 a to už je do 3,5litru ...
Napsal: 12.10.2006, 12:16
od buky300zx
To by si ten motor musel dat "olitrovat"!Ale ich na sprintoch vacsinou zaujima len udaj v TP!Zaujimal by ich obsah keby niekto podal staznost ze tam nemas taky obsah aky je v technicaku a je!Na rallycrose sa to roby tak,ze ked niekoho udas ze nema taky motor,musis zaplatit 100 000sk,olitruju motor tomu doticnemu a ked budes mat pravdu ty,tak ti peniaze vratia a zaplati ich ten druhy,ale ked nebudes mat pravdu tak ti ich nevratia a si v p...!
Tak som to aspon pocul od kamarata ktory jazdi autocros!
Napsal: 12.10.2006, 12:17
od mrkevvzime
jak to chces dokazovat, ze tam mas 1760? kdyz je v papirech 1809...
jak to dela ten manik s vw? podvadi?
Napsal: 12.10.2006, 12:21
od Martin_534
ty woe, to neřeš, kategorie do 3500 pokud se nezmění se jezdit dá, koníků budeš mít víc než dost + trochu odlehčit a slicky a čas kolem 12,5 se zajet dá a to nabednu zatim stačí
navíc co jem četl, tak se připravuje sprint cup a tam budeš stejně jezdit v kategorii upravenejch aut nad 2200
Napsal: 12.10.2006, 12:24
od mrkevvzime
jak nad 2200? jako 2200 az bez omezeni? to by se asi nedalo
Napsal: 12.10.2006, 12:30
od Hynek
navíc co jem četl, tak se připravuje sprint cup a tam budeš stejně jezdit v kategorii upravenejch aut nad 2200
hoď sem odkaz, myslim že k tomu ale nedojde takhle je to dobře zaběhlí pochybuju že by se to změnilo, nakecá se toho spoustu
Napsal: 12.10.2006, 12:34
od Hynek
mrkevvzime píše:jak to chces dokazovat, ze tam mas 1760? kdyz je v papirech 1809...
jak to dela ten manik s vw? podvadi?
vW jetta 1.8 má opravdu obsah 1760 což je v kombinaci s turbem ideální do 3litrů, v sérii se to ale nedělalo ...
http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/mi ... 000ccm.htm
Napsal: 12.10.2006, 12:38
od buky300zx
Idem kupit vw!
Napsal: 12.10.2006, 12:38
od mrkevvzime
hm on s tim dal M3 tak to respekt
myslis to tak, ze se nedelala 1.8T, ale jen 1.8?
Napsal: 12.10.2006, 12:41
od mrkevvzime
ted koukam na listinu do 3500 a fujfujfuj tam je hodne silna konkurence
EVO STi M3 ... tam udelat bednu musi hodne potesit
no a proto martin daval SR, ze jo?
Napsal: 12.10.2006, 12:43
od Hynek
mrkevvzime píše:hm on s tim dal M3 tak to respekt
myslis to tak, ze se nedelala 1.8T, ale jen 1.8?
1,8T má obsah 1781
starší atmo.motory měli 1760 a v turbu se nedělali
,ale nevim to přesně snad jen G60 ta měla kompresor mohla mít 1760
no chce to někoho od VW
Napsal: 12.10.2006, 12:45
od Hynek
mrkevvzime píše:ted koukam na listinu do 3500 a fujfujfuj tam je hodne silna konkurence
EVO STi M3 ... tam udelat bednu musi hodne potesit
no a proto martin daval SR, ze jo?
no jasně sem na něj zvědavej
určitě držim palce
Napsal: 12.10.2006, 12:48
od buky300zx
G60 sa robyli 2 druhy:najznamejsi je 160Hp-1,8 8ventyl a 210Hp 16v 4*4(tych bolo malo a stoja kurva moc,bol to typ koli homologacii na wrc,taky som chcel)!Volakto vie ako s tym vyje..!
1,8 8v sa da bez vymeny vnutornosti a inich p... spravit v pohode na cca 250HP s povodnym g-ckovym kompresorom!
Napsal: 12.10.2006, 12:56
od Hynek
buky300zx píše:G60 sa robyli 2 druhy:najznamejsi je 160Hp-1,8 8ventyl a 210Hp 16v 4*4(tych bolo malo a stoja kurva moc,bol to typ koli homologacii na wrc,taky som chcel)!Volakto vie ako s tym vyje..!
1,8 8v sa da bez vymeny vnutornosti a inich p... spravit v pohode na cca 250HP s povodnym g-ckovym kompresorom!
a jakej je ten objem u G60 přesně !!!
Napsal: 12.10.2006, 12:58
od buky300zx
To neviem presne,ale asi tych 1760ccm(na 98%),lebo je to stary typ motora!