GO

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

GO

Příspěvek od blázen »

tak sem konečně rozebra motor (kvuli problemu s tlakem na prvním válci 3b za studena,5b za tepla) na výbrusových plochách není vidět žádně ryhy nebo jiné poškození, písty sou taky OK když sem je utřel suchým hadrem,byli jak nové.Ventily na výfukové ventily na prvním válci zalízají každý jinak hluboko do hlavy když sou zavřené - asi příčina problému. Chci se vás zeptat jelikož nejsem automechanik. Tlaky na ostatních válcích byly okolo 10 - 10,5b mám překroužkovat písty? Když ano a rozeberu spodek, mění se hned i veškerá ložiska na klice? Poradte please :? Chci to udělat najednou, nechci to pak za půl roku zas opravovat, navíc se chystám na větší turbo,tak at to vydrží..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Skus na ventyly naliat petrolej a ked tam ten petrolej zostane,tak hlava je OK a stratu tlakov musis hladat niekde inde! :wink:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

přesně nejdřív hlavu vzhůru nohama a když ne petrolej tak aspon naftu, a ještě lepší hlavu rozebrat nechat líznout o desetinu a nechat natlakovat, ale tím petrákem to zkus stejně aby ti nevalili klíny do hlavy že je taková a maková
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Já tam leju benzín.Ten je přesnější. :wink:
Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy »

to, ze jsou ventily ruzne zapustene je nepodstatne. Zalezi na velikosti dosedaci plochy... Pokud je moc mala,ventil sice dobre tesni kvuli pritlacne sile na malou plochu, ale zase se nestaci ochlazovat pri dotyku s hlavou... pokud je prilis velika, je to vse opacne... to, kolik ma byt uz nevim, ale nekde jsem to nasel primo na nas(....vlastne vas :cry: ) motor... manual??
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jo jak zontrolovat ventily vím už pár hlav sem kontroloval, spíš bych potřeboval poradit co s kruhama a ložiskama... i tak díka za rady
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy »

Loziska urcite nova,nejlip vsechny oj. i hlavni, aspon budes mit klid. Kdyz jsem mel spatny tlaky a vymenil jen krouzky, bylo to ok na 30tkm, pak to bylo to samy... Ale ostatni tlaky mas v poho, takze treba to bude snad jen ventil...zkousel jsi lit olej do valce pri mereni? Kdyz komprese utika pres krouzky, je pist po stranach cerny....
Odpovědět