Twister

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Twister

Příspěvek od Mirek »

Co si o tom myslite? Je realny ze by neco takovyho mohlo fungovat? je mi jasny ze ty procenta tam maji vycucany z prstu, ale jestli to muze mit aspon nejakej kladnej efekt?
http://www.homemailing4u.com/protextwister.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

asi tak marat ti to napíše přesně, jeho filter má drážky šikmo, tudíž vzduch z filtru jakoby má určitou rotaci a na brzdě kde mu dělali motor tak z filtrem to mělo o 5 kobyl a 5 nm víc jak bez něj a měřili to třikrát a při jeho výkonu to dělalo cca 1%, takže nějakej vliv to má, podobná kravinka ale menší se dávala do shade pod karburátor a subjektivně můžu říct, že jsem měl dobrý pocit jakoby z jednoho koně
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Kentoya píše:asi tak marat ti to napíše přesně, jeho filter má drážky šikmo, tudíž vzduch z filtru jakoby má určitou rotaci a na brzdě kde mu dělali motor tak z filtrem to mělo o 5 kobyl a 5 nm víc jak bez něj a měřili to třikrát a při jeho výkonu to dělalo cca 1%, takže nějakej vliv to má, podobná kravinka ale menší se dávala do shade pod karburátor a subjektivně můžu říct, že jsem měl dobrý pocit jakoby z jednoho koně
A co u Torbomotoru?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

marat má turbo civica 1,6 521 kobyl
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Kentoya píše:marat má turbo civica 1,6 521 kobyl
v tom pripade mi neni jasny, jak to funguje u nej..psal jsi ze ma filtr se sikmejma drazkama, ale filtr je pred trubem, vzduch jde pak jeste pres turbo a to tu rotaci eliminuje ne? vetsi efekt by byl umistit to primo pred klapku sani? Ted je otazka jestli by to tam prineslo vic uzitku nez skody (restrikce v sani). A myslis ze to fakt muze mit pozitivni vliv na spotrebu? Je mi jasny ze pro zavodni auta nepouzitelny, ale co nissan do cca 300 koni? Nebo pred klapkou by to nemelo zadnej efekt? Sem se domival ze je to kvuli lepsimu smichani palivo/vzduch.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

já nevím jak to funguje, ale marat to má objektivně změřený, protože chtěl vědět kolik mu ten filtr ubírá koní a zjistil že přidává
Uživatelský avatar
marat
user
Příspěvky: 136
Registrován: 12.06.2006, 14:08

Příspěvek od marat »

No co dodat,snad jen bych připojil obrázek onoho filtru...kdybych to uměl[/img]
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Sorry ze to sem je..!Cicka,nechcem otravovat,ale pozrel si my tu GT32 s klznymi?Ma to cas,ja len tak!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
marat
user
Příspěvky: 136
Registrován: 12.06.2006, 14:08

Příspěvek od marat »

Ještě,že jsem sem mrkl,už jsem to chtěl psat do těch dílů,bohužel jsem se na to dnes nedostal,protože ještě není uzavřená objednávka(všichni se ještě nevyjádřili(např. adner))a tak jsem tam ještě nevolal,neboj myslím na tebe a taky na to spěchám...
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

marat píše:Ještě,že jsem sem mrkl,už jsem to chtěl psat do těch dílů,bohužel jsem se na to dnes nedostal,protože ještě není uzavřená objednávka(všichni se ještě nevyjádřili(např. adner))a tak jsem tam ještě nevolal,neboj myslím na tebe a taky na to spěchám...
Uz som ti odpisal do "vstrekov" :wink:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Odpovědět