zere olej-verdikt
zere olej-verdikt
takze, vratil som sa, aby som vas oboznamil s pricinou spotreby oleja v S13, ktoru sme tu davnejsie rozoberali... trvalo to sice dlhsie, ako som predpokladal,kym sa auto dostalo do dielne, ale motor je rozobraty a je to prvy CA18DET, ktory som rozhodil bez vaznejsich problemov a len s malym zdrzanim pri olejovej vani, ale aj ta je nakoniec dole... ako som predpokladal, teorie s odvetranim boli uplne nespravne... motor skladal niekto, koho nepoznam, ale najradsej by som mu polamal ruky a vysledok je asi taky, ze poskladal rozvody uplne zle, kruzky nemenil, lebo vraj boli dobre... je pravda, ze mali male vole v zamkoch, ale stieracie kruzky su malo pruzne-asi prehriate a navyse uplne zle nasadene na piest, takze pricina je uplne jasna... motor je bez vybrusu, valce vyzeraju dobre a piesty tak isto...
jedna kamaratska rada v dobrom-dajte velky pozor, komu zverite opravu svojho auta do ruk...
jedna kamaratska rada v dobrom-dajte velky pozor, komu zverite opravu svojho auta do ruk...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zere olej-verdikt
takže ojebaná GO no, není to bohužel ani první ani poslední případ
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na tom motore sa ziadna GO nerobila. po zadreti si majitelka zohnala vlastny polmotor (nepatam sa uz ci vrch alebo spodok) a na jej ziadost to bolo urychlene zlozene. Nic sa na tom nerobilo, ziadna GO, ziadna oprava, ziadna vymena dielov, na ziadost majitelky sa to co najrychlejsie zlozilo. To je vsetko co viem. A takisto viem, ze to robil clovek, ktory robil moje auto od zaciatku a keby si mu to povedal do oci tak dolame tie ruky tebe. Asi tak.... Nemam k tomu co povedat, azda len to ze majitelka bola od kupy dorazne odhovarana....
pokial viem, tak ten motor bol rozobraty, nerobila sa GO, ale rozobraty bol.. lamely kruzkov sa nenatacaju zamkami k sebe, ale oproti sebe a rozvody sa tak isto maju zlozit znackami od seba... nemozes popriet, ze toto robil on.. kluka je v dobrom stave, nepotrbovala vybrus, ani nove loziska, valce tak isto.. za tie kruzky prehriate mozno nemoze, ale zlozil ich na hovno on, to je fakt! a zaujimalo by ma, za co vlastne platila tolko, kolko platila...
mzem ti nafotit, ako sa vybrali piesty z bloku, ako su farbou porobene znacky na rozvodoch...
a to auto je na svoj vek vo vybornom stave a rozhodne nemusi lutovat, ze ho kupila
mzem ti nafotit, ako sa vybrali piesty z bloku, ako su farbou porobene znacky na rozvodoch...
a to auto je na svoj vek vo vybornom stave a rozhodne nemusi lutovat, ze ho kupila
Naposledy upravil(a) miki dne 07.11.2006, 22:33, celkem upraveno 1 x.
ono v podstatě to není jedno, je to ten motor kde bylo tvrzeno že to kroužky nejsou a já si dal tu práci a našel svou první reakci co by to mohlo být a zde je ona
ad miki
1, bílo nebo modro to je fuk je to namodralý, ale bílý dým
2, zodratý a připečený stírací kroužek jsou dvě věci, ale pokud měříš komprese na odstaveném motoru a potom na zahřátém motoru, tak by jsi měl měřit aby jsi vše odhalil, tak zjistíš spíše jak to je s kroužky
3, nevím jestli znáš tento motor dobře ale kanálky na tomto motoře bývají přicpané, ale je pravda, že by to na 95% vytláčelo měrku
4,myslím si, že kromě poškozených válců 60% (tipl bych připeklé stírací kroužky), ještě na turbu výfuková turbína 40%
takže zde je vidět že kdyby se mi věřilo hned tehdy tak jsem hned ze 60ti% určil co to je za závadu, ale protože stále bylo tvrzeno, že to není ono, začalo se polemizovat o přetlaku, který samozřejmě díky kroužkům v motoru byl, ale tímto pro mne toto téma končí, alespon vím, že jsem pravdu měl, díky za info o motoru
ad miki
1, bílo nebo modro to je fuk je to namodralý, ale bílý dým
2, zodratý a připečený stírací kroužek jsou dvě věci, ale pokud měříš komprese na odstaveném motoru a potom na zahřátém motoru, tak by jsi měl měřit aby jsi vše odhalil, tak zjistíš spíše jak to je s kroužky
3, nevím jestli znáš tento motor dobře ale kanálky na tomto motoře bývají přicpané, ale je pravda, že by to na 95% vytláčelo měrku
4,myslím si, že kromě poškozených válců 60% (tipl bych připeklé stírací kroužky), ještě na turbu výfuková turbína 40%
takže zde je vidět že kdyby se mi věřilo hned tehdy tak jsem hned ze 60ti% určil co to je za závadu, ale protože stále bylo tvrzeno, že to není ono, začalo se polemizovat o přetlaku, který samozřejmě díky kroužkům v motoru byl, ale tímto pro mne toto téma končí, alespon vím, že jsem pravdu měl, díky za info o motoru
kentoya, tvoja prva reakcia bola spravna, ale ostatni tvdili, ze to v ziadnom pripade kruzky nemozu byt, lebo tolko oleja nepustia... zjavne pustia, a mozno aj pretlak bol v skrini, ale ten nezapricinil spalovanie oleja, ale bol to nasledok... a stale tvrdim, ze zapchate odvetranie bez zadretia motora nemoze sposobit spalovanie oleja