Stránka 1 z 4

Video renocar jesen 2006

Napsal: 15.11.2006, 11:45
od kenivruh
Takze sem som hodil moju jazdu:

http://czshare.com/download_file.php?id ... en2006.avi

Plus vystup s G-Tech-u:
http://mujweb.cz/www/kenivruh/pic/brno_jesen2006.JPG

Ciernou je kolo od casu 8:50, cervenou on 11:20. Cervene mohlo byt aj o 4s rychlejsie nebyt pomalsich aut (usek 13:05 az do cca 14:10) Na tom grafe (usek od 110 do 118 sekundy) je dobre vidiet o kolko pomalsie som prechadzal tu pravu zakrutu za tou bielou hondou (ci co to bolo).

Napsal: 17.11.2006, 20:10
od Peca
Mohl bys hodit nějaké info o tom G-techu? Na kolik to přijde, jak to funguje (je k tomu potřeba ještě nějaký GPS-modul?) a co to všechno umí? Dík!

Napsal: 17.11.2006, 22:45
od Hynek
Obrázek

Napsal: 20.11.2006, 09:59
od kenivruh
Peca píše:Mohl bys hodit nějaké info o tom G-techu? Na kolik to přijde, jak to funguje (je k tomu potřeba ještě nějaký GPS-modul?) a co to všechno umí? Dík!
Stal ma 8k Kc. Mam ho od Igora Vaseka vaskee@seznam.cz.

Nepotebujes nic. Zapojis to do zapalovaca. Z neho berie prud a aj otacky motora.

Meria to zrychlenie a brzdnu drahu. Ked zadas spravnu hmotnost, tak to pocita aj vykon a krutak.

No a v tom druhom rezime to meria otacky a priecne a pozdlzne zrychlenie (to je tzv. road race mode) az do 2 hodin.

Toto je priebeh vykonu so vsetkym seriovym (aj ked pouzity motor je tazko v seriovom stave) okrem T28-ky. Priamo zapojena WG takze len 6 psi. Viac psi (snad) bude az po GO :) Vykon je vypocitany pri hmotnosti 1200 kg a je to vykon cisty tj. mensi ako na brzde (odpor vzduchu).
Obrázek

Otazka do plena. Cerveny test bol robeny len 2 minuty po ciernom. Kvoli comu je tam zrazu taky prepad pri 3000 otm ? Ten sa uz potom opakoval pri kazdom dalsom teste.

Napsal: 20.11.2006, 10:02
od kenivruh
Jo a este si mozes nastavit "shift point" tzn. ze ti pri urcitych otackach zacnu postupne svietit tie diody. A takisto pri "road race" si nastavis pri akom priecnom zrychleni sa ma rozsvietit takze vies ze sa blizis k hranici adhezii (aj ked mi profici :) mame na to ine senzory).

Napsal: 20.11.2006, 10:43
od raddy
vykon meria g tech prepoctom krutiaceho momentu a otacok a krutiaci moment sa rata prepoctom zrychlenia a casu. Takze jeden z dovodov preco je pokles vykonu je presmykovanie kolies/spojky, cize realne znizenie pretazenia...Takisto staci rozsvietit svetla a pod, co zmeni napatie a tym padom zmeni snimane otacok motora, co ma tak teraz napada....

Napsal: 20.11.2006, 10:50
od kenivruh
raddy píše:vykon meria g tech prepoctom krutiaceho momentu a otacok a krutiaci moment sa rata prepoctom zrychlenia a casu. Takze jeden z dovodov preco je pokles vykonu je presmykovanie kolies/spojky, cize realne znizenie pretazenia...Takisto staci rozsvietit svetla a pod, co zmeni napatie a tym padom zmeni snimane otacok motora, co ma tak teraz napada....
No jo, ale ja som mal rozsvietene svetla stale a spojka asi tazko zrazu presmykla vzdy pred 3000 otm. Zaber bol robeny na dvojke vzdy od cca 2000 otm a je dost nepravdepodobne, ze zrazu v case zaberu spojka presmykla a znovu zabrala (to by mohlo nastat pri velkom naraste krutiaceho ale to nie je moj pripad).

Napsal: 20.11.2006, 17:59
od Goodziller
K tomu G techu. Kamos o tom uvazuje, muzete to doporucit, nebo ne???

Napsal: 20.11.2006, 18:21
od kenivruh
Goodziller píše:K tomu G techu. Kamos o tom uvazuje, muzete to doporucit, nebo ne???
Ked ma uplne rovny usek aspon 600 m, kde moze testovat, tak urcite. Ako vsak bolo uz aj inde pisane, je to hlavne dobre ak planuje robit zmeny na aute. Potom ma dobru moznost porovnavat. A taktiez si moze zmerat 400 m predtym, nez niekde pojde na sprinty a aspon vie na com je :) Ja by som nemohol ist na sprinty pac hanba jak svina, kedze cas bol mierne pod 17 s :? A este je to podla mna fakt skvele aj na testovanie brzd.

Napsal: 20.11.2006, 18:23
od kenivruh
Ja som svoj testovaci usek nasiel pomocou Google Earth :lol: Cesta od Rusoviec smerom na hranicny prechod do madarska, druha odbocka smerom na Cunovo :)

Napsal: 20.11.2006, 18:34
od kenivruh
Keby mal niekto zaujem pomerat svojho tatosa, neni problem. Ked sa vie dostavit do BA mozeme cez vikend alebo aj cez tyzden. Najlepsie, ked je bezveterny den.

Napsal: 20.11.2006, 18:57
od adner
draku,teď po pravdě,kolik si čekal,že ti to ukáže? :lol: já myslím,že budou brečet všichni,co si ho koupili,mně nevyjímaje

Napsal: 20.11.2006, 19:05
od Peca
0-400m za 17s je nejake divne ne??

Napsal: 20.11.2006, 19:06
od kenivruh
adner píše:draku,teď po pravdě,kolik si čekal,že ti to ukáže? :lol: já myslím,že budou brečet všichni,co si ho koupili,mně nevyjímaje
Ja som vedel, ze vykon bude mensi ako udavany vyrobcom alebo na brzde. Na tych 6 PSI som ani vela necakal. Takze pohoda. Po GO, ked zapojim boost controler a dam tam 10-11 PSI tak cakam vykon na urovni 85-90 kW.

To, ze mam nizky vykon je zrejme aj z toho casu 17 s na 400 m. Ked odpocitam tak 0.8-1 s kvoli spojke tak je to na urovni max. 16 s (plus 0-100 za cca 9.5 s) co zodpoveda papierovemu vykonu tak 95-100 kW.

A este dolezita vec. Hmotnost auta som dal 1200 kg ale kym to nebudem vediet presne tak ani ten vykon nebude presny.

Napsal: 20.11.2006, 19:22
od kenivruh
Tu je cervenym priebeh s odpojenou WG. Takze len do cca 4200 otm.
Obrázek

Zase ten prepad pred 3000 otm, potom pekny nabeh (krutiaci je uz vyssi ako na 6 PSI) a potom tzv. pedal-cut :) Takze potencial tam je.