Stránka 1 z 5

SR20VE=>SR20VET

Napsal: 09.01.2007, 13:15
od Mirek
Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju

Re: SR20VE=>SR20VET

Napsal: 09.01.2007, 13:43
od kenivruh
Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.

Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).

Re: SR20VE=>SR20VET

Napsal: 09.01.2007, 13:51
od Mirek
kenivruh píše:
Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.

Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
Tohle vim :). Jenze jak sem psal VET se daval jen do X-trail GT a bylo jich vyrobeno jen cca 500ks co sem se docetl na netu..takze je nemozny ho sehnat a kdyz uz cena je vyssi nez u RB26DETT. SR20VE se da sehnat jednoduseji, je levnejsi, tak potrebuju vedet jestli a jakym zpusobem z ni jde udelat VET verzi.

Napsal: 09.01.2007, 13:51
od kenivruh
Myslim, ze tieto motory asi nepridu moc lacno (SR20VE tipujem na urovni 1500-2000 USD) a taktiez nezabudni, ze sa montovali napriec. Babrat sa s tymto motorom podla mna nema zmysel.

Re: SR20VE=>SR20VET

Napsal: 09.01.2007, 14:01
od kenivruh
Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.

Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
Tohle vim :). Jenze jak sem psal VET se daval jen do X-trail GT a bylo jich vyrobeno jen cca 500ks co sem se docetl na netu..takze je nemozny ho sehnat a kdyz uz cena je vyssi nez u RB26DETT. SR20VE se da sehnat jednoduseji, je levnejsi, tak potrebuju vedet jestli a jakym zpusobem z ni jde udelat VET verzi.
Aha tak sorry. Ale aspon nech su iny informovany :)

Napsal: 09.01.2007, 14:20
od kenivruh
http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).

Napsal: 09.01.2007, 14:23
od Mirek
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
jj videl sem..jediny tovarne preplnovany motor s variabilnim casovanim ventilu. Upoutal moji pozornost uz drive, ale tenkrat to byla novinka...cekal sem ze se za ten rok cca se dostupnost motoru zlepsi :/ nasel sem jen jeden VET na prodej...3900dolaru plus doprava

Napsal: 09.01.2007, 14:24
od buky300zx
Co moze byt dobry,ved majsterko v Nissane povedal ze 1,8 a 2,0 su omyl Nissanu. :lol:
Inak sorry za OT.

Napsal: 09.01.2007, 14:25
od Mirek
buky300zx píše:Co moze byt dobry,ved majsterko v Nissane povedal ze 1,8 a 2,0 su omyl Nissanu. :lol:
Inak sorry za OT.
Omyl nissanu byl uspesny prijimaci pohovor toho muze :lol:. Jinak si myslim ze ten technik ani nema paru ze ma nissan nejakou technologii VVL, takze bych jeho nazory vubec neresil :)

Napsal: 09.01.2007, 14:27
od kenivruh
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
Otazka. To co pocut jemne pri tych vysokych otackach (ako si potom zanadava :)) su detonacie ?

Napsal: 09.01.2007, 14:40
od Mirek
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)

Napsal: 09.01.2007, 14:47
od kenivruh
Mirek píše:
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.

Napsal: 09.01.2007, 14:50
od Mirek
kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
Jakou 1.8T myslis?

Napsal: 09.01.2007, 14:54
od raddy
kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
seriove turbo je vacsinou dimenzovane tak, ze jeho nastaveny preplnovaci tlak je zaroven aj priblizne maximalny aky dane turbo dokaze udrzat v celom rozsahu otacok. plniaci tlak sa samozrejme obmedzuje vzdy, ale skor kvoli zivotnosti turba a kvoli tomu, aby nemusela byt komplikovana regulacia tlaku turba kvoli plochej krivke krut. momentu. Cize tlak turba je rovnaky a vo vyssich otackach sa nezvysuje.
Ake je seriove turbo v tomto motore?

Napsal: 09.01.2007, 15:01
od kenivruh
raddy píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
seriove turbo je vacsinou dimenzovane tak, ze jeho nastaveny preplnovaci tlak je zaroven aj priblizne maximalny aky dane turbo dokaze udrzat v celom rozsahu otacok. plniaci tlak sa samozrejme obmedzuje vzdy, ale skor kvoli zivotnosti turba a kvoli tomu, aby nemusela byt komplikovana regulacia tlaku turba kvoli plochej krivke krut. momentu. Cize tlak turba je rovnaky a vo vyssich otackach sa nezvysuje.
Ake je seriove turbo v tomto motore?
GT2560R cize GT28R.