Zaujimave clanky ohladom pohybu piestov (ENG)

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Zaujimave clanky ohladom pohybu piestov (ENG)

Příspěvek od kenivruh »

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Musim sa k tomu vratit.

Na tejto stranke http://www.epi-eng.com/ET-PistonExcit.htm (ked som to dobre pochopil) je vidno, preco 6 valcove motory vydrzia viac ako 4 valcove a 12 valcove viac ako 6 valcove.

Toto je priebeh krutiaceho momentu posobiaceho na kluku o 4 valca:
Obrázek

Toto je priebeh krutiaceho momentu posobiaceho na kluku o 6 valca:
Obrázek

Hodnoty su v percentach zo stredneho krutiaceho momentu motora, ktory sa bezne uvadza. U 4 valca je max. krutiaci moment posobiaci na kluku po zapaleni zmesi cca 380%, u 6 valca 250%. Tzn. pri rovnakom strednom krutiacom momente o 130% vacsia zataz na piest, ojnicu a kluku :!:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět