Strucny a dobry popis kovanych a klasickych piestov
Tak jsem z toho textu rozpačitý, jednak tam píšou že kované písty mají opodstatnění hlavně v tom že snesou více detonací než klasické, což u dobře naladěného motoru bez detonací nehraje až takovou roli..
Hned v další větě ale říkají že kované jsou doporučené od výkonu 80hp na litr, což dvoukila mají všechny
Hned v další větě ale říkají že kované jsou doporučené od výkonu 80hp na litr, což dvoukila mají všechny
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
treba to chapat ako celok, plati to pre uvedeny velkoobjemovy motor.
co sa odolnosti voci detonaciam tyka, tak suhlasim s textom. uz davno tvrdim ze odolnost piestov voci vykonu je dana hlavne spalovanou zmesou a teplotam pri spalovani ako sposobom vyroby piestu. ak je spalovaci proces kontrolovany, tak velke vykony znesu aj klasicke piesty. destrukcia piestu je hlavne jeho tepelnym namahanim pri detonaciach ci chudobnej zmesi, neviem aky vplyv ma na to samotna pevnost materialu v pripade ak sa detonacie nekonaju...
co sa odolnosti voci detonaciam tyka, tak suhlasim s textom. uz davno tvrdim ze odolnost piestov voci vykonu je dana hlavne spalovanou zmesou a teplotam pri spalovani ako sposobom vyroby piestu. ak je spalovaci proces kontrolovany, tak velke vykony znesu aj klasicke piesty. destrukcia piestu je hlavne jeho tepelnym namahanim pri detonaciach ci chudobnej zmesi, neviem aky vplyv ma na to samotna pevnost materialu v pripade ak sa detonacie nekonaju...