Sprinter

Fotky clenu a jejich aut, prosim kazdyho, kdo se zaregistruje aby si vytvoril tady novy tema a hodil tam fotku svyho auta (pokud ji ma k dispozici)
Zamčeno
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

V roce 2001 jsem byl okolnostmi donucen zakoupit vlastni vuz,a vcelku jasna volba pro me byl peugeot 605.Mam rad velka auta.Pak me ale kamarad pujcil HONDU S2000 a ja zjistil,ze velke a pohodlne auto si koupim az na duchod.Nastalo shaneni co nejsilnejsiho auta za prijatelny peniz.Celica me prisla slaba(dvoulitrove turbo se spatne shani a je drahe),stejne jako Eclipse(ten byl v te dobe drahy i ve slabsi versi).Vyhralo suverene dvoukilo.Tlacen casem jsem koupil prvni k mani a zacalo TO!!! 7000,- oleje+rozv. remen+kladky(normalka-s tim se pocita),10000,- komplet brzdy(tusil jsem to),dalsi investice mela byt GO karoserie.Pak ale odeslo turbo.20000,- repase,tentyz den po zprovozneni i klika(chudera stara neprezila nove tur. ani o 20km).S novymi krouzky dalsich 25000,-.GO karos. odlozena na neurcito.Dalsi dva roky vcelku bezproblemovy provoz.Jaro 2003 jsem objevil sxoc.com;200sx.nu a dalsi.V srpnu pak toto forum.To uz jsem byl rozhodnut jit s vykonem nekam ke trem stovkam(rodina a kolegove si pri vysloveni tohoto cisla vyzname tukaji na celo).Takze posledni konfigurace po vymene karoserie(levnejsi nez GO) je kit primeho sani(1000,-kc),FMIC Avia(2000,-kc),otevreny vyfuk s ladenou tlumivkou a dvojitou DTM koncovkou prum. 90mm(5000,-kc).Hlinikove kridlo EVO(2fast2furious).Dalsi upravy do budoucna:vykonejsi turbo(t28,t03),444cc vstriky,vyk. cerpadlo,nove spoilery(predek,zadek,prahy)+lak.Doufam ze do dvou let na to nasetrim.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Zamčeno