turbicko
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
raddy píše:mas tam nejakeho kompresoroveho cervotoca alebo co, nieco ti to uplne dohryzlo
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Moc dobre jsem to nepochopil, ale zeptam se jinak. Slo by coupackeho TB28 pouzit jen saci vrtulku+snek a nasadit na housing(loziskova skrin)+hridel...proste zbytek originalni T25?krasty píše:no je to TB28 ale priruba a hausing je z T25 jestli to rikam spravne pouzili jsme jen cast T28 predek a vrtulky s ulozenim musel se zvetsit prumer vejfuckoveho odvodu z duvodu vetsich vrtulek asi o 0,6 mm jinak to drhlo a jeste zahloubit tak ze vsechno pasovalo a dokonce i original trubky od IC
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
teoreticky to jde, prakticky to nebudeš mít vyvážený a vydrží to tak 2000 km, ale jelikož vyfuková turbína u t28 je stejná jako u t25, tak použij celou hřídel s oběma vrtulkama, pokud je stejný střed, jakož to si myslím že i coupé má stejný střed (neboli ložiskovou skřín), sací housing použij z fiata, (měl by jít na střed z t25), ale problém je ž t28 a t25 mají jinak hluboká sedla pro ložiska a jiná ložiska) a výfukový housing z t25, přesně a krátce ideální je střed s ložiskama + sací housing + obě vrtulky s hřídelí z coupé, a výfukový housing z t25Marena píše:Moc dobre jsem to nepochopil, ale zeptam se jinak. Slo by coupackeho TB28 pouzit jen saci vrtulku+snek a nasadit na housing(loziskova skrin)+hridel...proste zbytek originalni T25?krasty píše:no je to TB28 ale priruba a hausing je z T25 jestli to rikam spravne pouzili jsme jen cast T28 predek a vrtulky s ulozenim musel se zvetsit prumer vejfuckoveho odvodu z duvodu vetsich vrtulek asi o 0,6 mm jinak to drhlo a jeste zahloubit tak ze vsechno pasovalo a dokonce i original trubky od IC
No prave jak psal Krasty, tak ta TB28 z coupe ma vetsi vyfukou vrtulku = museli brousit.Kentoya píše:teoreticky to jde, prakticky to nebudeš mít vyvážený a vydrží to tak 2000 km, ale jelikož vyfuková turbína u t28 je stejná jako u t25, tak použij celou hřídel s oběma vrtulkama, pokud je stejný střed, jakož to si myslím že i coupé má stejný střed (neboli ložiskovou skřín), sací housing použij z fiata, (měl by jít na střed z t25), ale problém je ž t28 a t25 mají jinak hluboká sedla pro ložiska a jiná ložiska) a výfukový housing z t25, přesně a krátce ideální je střed s ložiskama + sací housing + obě vrtulky s hřídelí z coupé, a výfukový housing z t25
Ja se ptam jen pro to kdyz bych sehnal sikovne poskozene turbo z coupe, tak vyuzit saci vrtulku+sacihousing jak pises, pro upgrade moji zalozni T25
A jeste kdyz uz te mam na drate, jak swed prodava v bazaru ty zbyle loziska podle tebe do T28, staci tedy zbrousit a pouzit do T2/25 ? Podle toho co jsi ted psal bych rekl, ze ne. Mozna je totiz budu mit taky tak nevim jestli mi do T25ky vlezou.
Diky
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...