Stránka 2 z 3
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 30.01.2011, 17:11
od jagy
Ma to i Nissan.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 30.01.2011, 17:20
od Falken
Tenhle systém mam na unu turbu a dokad to funguje tak to jde jak se to vyse*e a musí se ten třmen se šroubovanym pístkem vyndávat tak je to na pěst
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 30.01.2011, 18:17
od Svobda
Jo primera ma taky klasiku rucni v zadnim brzdici ,ale samo to neni nic extra . Nejlepsi je to mit proste v bubnu to brzdi i na suchu jak svin ,kdyz neco zarezne jednoducha oprava .
Adner super napad .
To kdyz zarezla na tatovo aute ta rucni v brzdici tak ho muzes vyhodit tam nejde zpravit.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 30.01.2011, 18:18
od Trinom
Pokud je to na dailině, tak to není zas takovej problém.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 30.01.2011, 19:20
od Svobda
Jo hele na suchu stim neblbnu a na snehu ta rucka staci
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 30.01.2011, 20:10
od cornhollio
rozhodne sem zastancem nissan bubnovyho rukavu , zatim mi prijde nejlepsi a nic lepsiho mi neprijde hydro sice dobry ale me prijde že proste staci ta budbnova co tam je a když ma nekdo problemy s prehrejvanim paken po delsim jezdeni tak to jde vyresit koupi paken s jinou smesi .
edit : k tematu : takže tohle mi prijde dost paradni
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 09:47
od kenivruh
S13 ma bubnovu rucnu, S14 ma kotucovu rucnu, cez mechanicke ovladanie toho isteho piestu co pouziva hydraulika (ked sa nemylim)
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 10:31
od Mirek
nepletes se...S14 pouziva stejny typ brzdice jako primera...oboji stoji za prd. Chystam se testovat moznost montaze systemu z S13 na primeru.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 15:11
od jagy
V cem to stoji za prd? Ja s tim nikdy nemel problem.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 15:22
od Mirek
jagy píše:V cem to stoji za prd? Ja s tim nikdy nemel problem.
Tak to gratuluju...system je spotrebni, naprosto nestastne reseny...3 ze 4 primer co jsem delal to maji zatuhle a rucka nefunguje, nebo funguje spatne. Staci trosku neodborna vymena desticek, poskozeni te sroubovice uvnitr a trmen nefunguje jak ma. System ktery pouziva S13 je mnohem lepsi, trvanlivejsi. I v nissanu to vedi, proto ho nadale pouziva na 350Z a 370Z.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 15:40
od Svobda
Xtrail by mel mit taky bubnovku. Jo je to nahovno system ne jenom ze vymena desticek je diky tomu otravna ,ale ucinost je mensi (zkus se stim na suchu pres rukav otocit budes rad kdyz auto zacne spomalovat) . Casto to tam zarezne nebo prestane chodit mi stim na Nissanech problem nemeli co se tyce funkcnosti ,ale na jinych autech . Na primce mi na tenhle system to bere docela pekna ,ale brachovi na Almere nic moc.
Proste zlaty bubnovky jednoduche a ucinejsi.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 17:16
od Trinom
To je zvláštní. Já s tím řešením od Fordu nemám jedinej problém. A když zatáhnu ručku, tak ty kola bloknu.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 17:35
od Woyta
Ono to chce asi jednou za cas trosku promazat aby to nezatuhlo.
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 19:19
od Trinom
A taky občas tu ručku použít
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Napsal: 31.01.2011, 19:30
od sejkora
Trinom píše:A taky občas tu ručku použít
presne tak, kazdej tam rve jen kvalt ze je rucka zbytecna a pak se divi kdyz ji jednou zatahne a nepovoli
ale myslim ze to tu bylo o necem jinem takze bych to nadale nezasiral....
PS: do meho Mopara se daval motor hemi 426 kterej mel 425 konskych sil, auto vazilo cca 1800kg a kotouce to taky neznalo
muzu rict ze s tema paknama v predu navic bez posilovace to brzdi lepe nez lekctery dnesni moderni auto...